Opel Rekord 2.0S automaat op Marktplaats

Forumindex Forums Modellen Senator, Monza en Commodore, Rekord, KAD Opel Rekord 2.0S automaat op Marktplaats

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur

ik hep hem gekocht goede tip

@baboe wrote:

ik hep hem gekocht goede tip

Serieus , geweldig man

> snel een paar :kewlpics plaatsen dan

is hoofdzakelijk voor wat onderdelen de rest gaat in de verkoop meeste had ik al maar ja waarom niet laat hem wel ophalen door takelbedrijf kost me 80 euro hoef ik dus niet voor te rijden binnen 1 week staat hij hier heeft 115.000 km gelopen of knap hem beetje op als et niet te veel werk heeft

zo te zien heb je er een mooie rekord aan.

Is wel niet in perfecte staat maar zou het jammer vinden dat hij gesloopt zou worden voor de onderdelen. Hoop dat hij toch nog ooit gaat rijden…

gaat niet meer gebeuren gaat tog in onderdelen is jammer weet et voor de rest gewoon helemaal in orde niet rot van onder maar soms hep je geen keuze

Keuze was er toch om ‘m niet te kopen? Wat ga je zelf gebruiken ervan?

Beetje rubbers voorruit gordels kleine dingen allemaal achterbumper weet ik nog niet of het op de station past anders moest ik allemaal kleine dingen gaan zoeken aangezien ik al zo weinig tijdt hept de rest verkoop ik wel om de kosten van de aanschaf weer wat tereug te krijgen kom goed auto is keihard geen roest of rot zover ik weet

Dat is zonde joh….kun je m beter compleet verkopen..harde rekords zijn er al niet veel meer…en onderdelen zijn er nog zat te vinden..Wat zoek je voor rubbers en gordels? heb er zelf net een gesloopt…achterbumper van de e2 station is iig anders als bij de station…heb ze allebei staan

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.