Opel OPC GESPOT

Forumindex Forums Modellen OPC-Modellen Opel OPC GESPOT

25 berichten aan het bekijken - 1,051 tot 1,075 (van in totaal 1,185)
  • Auteur

Hele mooi OPC Zafira jammer van de standaard achterlampen voor zo’n mooi OPC. :thumb

Opel Zafira B OPC gespot bij afrit 33 Boerakker (Groningen)

Eindhoven:

gisteren om uur of 17:00 Blixembosch kruising sprookjesbosch – tempellaan Astra G OPC I Arden Blue.

En net om 14:30 op Flight forum ri. schippers een Corsa D OPC Rden Blue

Afgelopen maandagavond rond kwart over 6 bij parkeerterrein van Novio in Nijmegen een Zwarte Zafira A OPC kenteken 88-LH-..

Afgelopen maandag een donker paarse (?) Astra J OPC gespot in Eindhoven op de Mercuriuslaan. Zeer dik, wel een aparte kleur, die had ik nog niet eerder gezien

afgelopen vrijdag (29aug) 3 opc gespot ! in den haag met mij zelf erbij waren het er 4 :jerry was er een meeting hahaha

1 astra g opc ardenblue bij de kerketuinenweg
    1 corsa opc ardenblue ter hoogte van megastores richting neherkade
    1 astra j opc volgens mij ook ardenblue die in de nacht langs de koningstraat reed wauw wat een mooi geluid :wors
    als 1 van jullie op het forum zijn dan denk ik dat jullie mij ook zullen hebben gezien want ik zat in de zafira a opc ook ardenblue

net een Nederlandse zafira opc gespot in belgië, in de buurt van herselt

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

@Astralfred wrote:

Afgelopen maandagavond rond kwart over 6 bij parkeerterrein van Novio in Nijmegen een Zwarte Zafira A OPC kenteken 88-LH-..

Vandaag weer gespot. Ik reed erachter richting het zwembad in Beuningen en er reed ook nog een zwarte Zafira A Sport/Elegance voor, dus 3x zwart op een rij :thumbup .

net gespot een zafira a opc arden blue bij afrit a4 leiden leuk om dezelfde zien als ik zelf heb

Vandaag in Andijk, vlak bij mijn huis. :wub

@Martijn1981 wrote:

Een zilver grijze Zafira a opc om een uurtje of half 12 vanaf de velsertraverse richting wijk aan zee.

Ik zag je telaat, maar zwaaide nog wel en hoorde als reactie nog de claxon ff afgaan. :thumb

(Was met een blauwe corsa opc)

Ja dat was ik!, ik woon in wijk aan zee, ik stak me duim nog omhoog hoor, ik was er wel een beetje te laat mee, srry,
    mooie auto heb je Martijn!!!

Mvrg. Hans

Vanmiddag rond half 1 op de Schoenaker tussen Beuningen en Wijchen blauwe Zafira A OPC kenteken JG in het midden.

Vanochtend rond 10 uur op de A15 richting Nijmegen ter hoogte van Tiel blauwe Astra G OPC. Volgens mij degene die in Velp te koop staat op MP.

Vanmiddag in Staphorst een zwarte Zafira A OPC. dubbele Zafira B style uitlaat, OPC sticker op het achterraam en OPC power sticker op de spoiler. Stond geparkeerd, heb er even naast gestaan met onze OPC (moest in het zelfde pand zijn).

@Hans wrote:

@Martijn1981 wrote:

Een zilver grijze Zafira a opc om een uurtje of half 12 vanaf de velsertraverse richting wijk aan zee.

Ik zag je telaat, maar zwaaide nog wel en hoorde als reactie nog de claxon ff afgaan. :thumb

(Was met een blauwe corsa opc)

Ja dat was ik!, ik woon in wijk aan zee, ik stak me duim nog omhoog hoor, ik was er wel een beetje te laat mee, srry,
    mooie auto heb je Martijn!!!

Mvrg. Hans

Mijn vorige was een zwarte zafira opc, maar zilver zoals de jouwe is zeker niet verkeerd.. :thumb :thumb

Nu wat kleiner’s bevalt er goed….

Ben vaker te vinden op de randweg werk in Velsen-noord, zal zeker op gaan letten…

GR Martijn

Ja let nu maar ff beter op martijn, vanaf volgende week rijd ik in een blauwe zaf opc. :jerry :wors :wors :wors :wors :wors :thumb :thumb :thumb :thumb :thumb

Zondag bij snelweg Eindhoven richting s’Hertogenbosch een Zafira B OPC arden blue.. Hebben elkaar een heel tijdje gevolgd :)

vandaag vlak bij de paulkruegerplein in den haag een zafira a opc blauw gespot ?? iemand van hierzo
    en een blauwe corsa opc ook in den haag alleen weet ik niet meer waarzo

@Hans wrote:

Ja let nu maar ff beter op martijn, vanaf volgende week rijd ik in een blauwe zaf opc. :jerry :wors :wors :wors :wors :wors :thumb :thumb :thumb :thumb :thumb

Een blauwe Zafira B… Toch niet de oude van Martin?

dat is me buurman heeft hij hem dan verkocht? afgelopen week stond hij nog daar voor de deur op zondag avond toen ik me kids terug bracht naar me ex die nog tijdelijk in MIJN huis woont (ik woon tijdelijk in Wijk aan Zee) ik heb een andere Zafira-A OPC gekocht een blauwe met 250 pk :wors

@Hans wrote:

dat is me buurman heeft hij hem dan verkocht? afgelopen week stond hij nog daar voor de deur op zondag avond toen ik me kids terug bracht naar me ex die nog tijdelijk in MIJN huis woont (ik woon tijdelijk in Wijk aan Zee) ik heb een andere Zafira-A OPC gekocht een blauwe met 250 pk :wors

Paar weken geleden sprak ik hem nog op me werk en toen twijfelde hij om hem teverkopen, en d’r een Amerikaan voor terug tekopen……

De gek :wtf :wtf

De Zafira die je nu gekocht heb klinkt erg interessant…. Blijft leuk speelgoed.. :jerry :jerry

Zafira a zilver 33 NT op de Beemdstraat nabij de rondweg 15:30 uur.

@Martijn1981 wrote:

De Zafira die je nu gekocht heb klinkt erg interessant…. Blijft leuk speelgoed.. :jerry :jerry

en dat is het zeker weten, maar ik doe er wel heel voorzichtig mee, ik heb hem nu bijna een week en het is een waanzinnige auto :thumb

king:

mooie zafira

25 berichten aan het bekijken - 1,051 tot 1,075 (van in totaal 1,185)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.