Opel OPC GESPOT

Forumindex Forums Modellen OPC-Modellen Opel OPC GESPOT

25 berichten aan het bekijken - 901 tot 925 (van in totaal 1,185)
  • Auteur

@nova…. wrote:

@nova…. wrote:

31-07 11:27 uur ,Witte corsa D opc nurburgring 99-XFD met zwarte velgen valkenburg centrum vlakbij de Geul.

Paar dagen later Zafira a blauwe -HXX- weet alleen niet meer welke plaats , heb deze wel is vaker gezien!

Altijd mooi als er iemand van het forum gespot wordt…
    Wij hebben er ook een paar dagen rondgehangen. Als goed heb ik de foto ervan nog! :D

Was er nog nooit geweest maar flink van genoten. lijkt wel alsof je in een frans dorpje ben beland.
    Welk hotel zat je? Wij in parkhotel **** vlakbij het centrum. privéparkeerplaats (godzijdank)
    En inderdaad, terrasjes zat en goed te doen daar, elke ochtend ontbijten en savonds lekker uit eten daar. smiddags aan de halve liters :D

zilvergrijze zafira A opc met 19″ volgens mij 5 spaaks velgen op camping de leistert bij ons in het dorp

ik sta er nog steedsniet tussen :O en me moeder ook niet :shock:

daarnet om 7.53uur op de A15 thv afrit Charlois/Rhoon richting Spijkenisse een hele mooie astra G OPC station :wub :wub
    Ik gaf nog gas met me werkbusje om een foto te maken, maar kon hem niet meer inhalen.

Bekende??

Zafira b opc in ardenblue, met 39 in het kenteken gespot op gooiseweg in Groesbeek.

vanmiddag rond half 2 op de a10 , een insignia STATION OPC… :wors :wors :wors Wit

Wat een bak!!

@ DeMeistah
    Wij komen er om de 2 jaar wel is.. maar idd is net frans dorp aan de heuvel..
    Wij zaten in Hotel Vogelzang… lekker tegenover een heuvel langs de doorgaande weg naar Berg en terblijt terras voor aan de weg.lekker lopen naar het dorp en een lekkere klim terug naar boven
    Klopt ja lekker eten en drinken en winkelen… :thumb

Gisteren rond 19:45 op de Velsgoed in Prinsenbeek een Arden Blue Corsa D.
    Geen wijzigingen aan het uiterlijk zo te zien.

Gister in de middag een Astra G OPC I gespot in Son&Breugel.
    Ik reed rond in een Renault 5, RAT-look, stak me hand nog omhoog

@Rickskes wrote:

Zwarte renault 5 ratlook?? zie er regelmatig een staan vlakbij de Boschdijk?

Die groene astra coupe waar vlakbij in Woensel heb je die gespot?

@nova…. wrote:

@Rickskes wrote:

Zwarte renault 5 ratlook?? zie er regelmatig een staan vlakbij de Boschdijk?

Die groene astra coupe waar vlakbij in Woensel heb je die gespot?

Yuupp die is van een maatje van me:

Zitten alleen sinds gisteren een ander kleurtje op de velgen.

Astra was gespot bij WCW eerste afslag ri. Woensel-Noord

Ja dat issie..

Heb hem strax weer gezien zijstraat van de Boschdijk.. idd wielen zijn wel mooier op geworden!

Maar we gaan offtopic.. kan beter een zwetstopic aanmaken bij slapgezever als daarvoor intresse voor is :vertag

@nova…. wrote:

Heb hem strax weer gezien zijstraat van de Boschdijk.. idd wielen zijn wel mooier op geworden!

Maar we gaan offtopic.. kan beter een zwetstopic aanmaken bij slapgezever als daarvoor intresse voor is :vertag

Jaa hebben we weer mooi gedaan:P

OT:
    Opel Zafira A OPC Arden Blue gespot Flight Forum in Eindhoven.
    Rond de klok van 16:30uur.

Gisteren rond de klok van 7/half 8 gespot ekkersrijt, ging parkeergarage Ikea in.
    Zat een gezin in.

Blauwe Zafira A OPC gespot in Wijchen vanmiddag rond 14:15. Ik zelf reed met m´n Zaf op de A326 en hij reed op de `rondweg´van Wijchen aan de andere kant van de sloot.

Gisterenmiddag een Zafira B OPC in arden blue gespot in aarle-rixtel :)

Gespot: Opel Astra OPC I BBS velgen
    ktk: 38-**-HH
    Ring van Eindhoven bij Daf garage (afslag Geldrop)

Kwart voor 8 vanmorgen opc arden blauw corsa D ZJ-NP op vredeoord ri 1ste lieve de keylaan

@duncs wrote:

zilvergrijze zafira A opc met 19″ volgens mij 5 spaaks velgen op camping de leistert bij ons in het dorp

dat ben ik geweest denk :D

Vanochtend rond 10:20 blauwe Zaf A OPC in Nijmegen naast de Harense Smid, kenteken in de ´07 X serie. En rond 19:20 op de A50 ri Nijmegen net na Oss een blauwe Astra G OPC met een bodykit erop.

Vanmorgen een Astra J OPC in Breda. Kwam vanaf de Backer&Ruebweg de Westerhagelaan opgedraaid, ging vermoedelijk naar de Opel importeur.

Vivaro zwart 2900 met opc bumper en zag een opc einddemper .. andere zag ik stond een man voor
    Generaal van der Leythenlaan tijd 9:08 uur.

Gistermorgen 11:00 uur op de parkeerplaats van de Praxis aan de Kanaaldijk een astra h opc arden blue GZV-5..

Terug van Roermond tussen 17:30 en 18:00 uur onder langs de centrale ( Buggenum ) kwamen we een blauwe Corsa OPC tegen, ik reed in dezelfde alleen met zwarte velgen. :agent

25 berichten aan het bekijken - 901 tot 925 (van in totaal 1,185)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.