Opel OPC GESPOT

Forumindex Forums Modellen OPC-Modellen Opel OPC GESPOT

25 berichten aan het bekijken - 601 tot 625 (van in totaal 1,185)
  • Auteur

Gisteren op de Markt in Princenhage een witte Insignia Sports Tourer OPC

Bij mij in de wijk staat met regelmaat bij de school van me dochter :thumb
    Een astra j met zwart dak :wub
    En een zafira b zonder opc sticker in de gril :(
    waarschijnlijk verloren of gepikt …
    En een zafira b opc om de hoek …
    Alle 3 zijn ze blauw :wub
    Volgende keer zal ik pic’s proberen te maken

Vandaag op de A2 richting Eindhoven:

Arden Blue Astra J OPC ;)

@FKsport wrote:

nou al :-o :-o :-o

@botssiee wrote:

@FKsport wrote:

Was jij het?

Kenners zien dat he ;)

Ik reed ook nog aan de andere kant van de snelweg, dus kun je nagaan hoe goed die opvalt :D

Nu nog :kewlpics :kewlpics !!!!

@FKsport wrote:

@botssiee wrote:

@FKsport wrote:

Was jij het?

Kenners zien dat he ;)

Ik reed ook nog aan de andere kant van de snelweg, dus kun je nagaan hoe goed die opvalt :D

Nee helaas niet, ik heb een H OPC

Vanavond rond kwart over 7 bij de stoplichten bij binnenkomst Nijmegen vanaf de A73 een blauwe OPC (kenteken in de H serie). We kwamen beide uit de Ijpenbroekweg. OPC ging rechtsaf ri Energieweg en ik draaide met de Astra naar de snelweg. Toeterde nog naar ‘m en duimpje omhoog gegeven.

Blauwe Vectra OPC. Locatie Geel-Groenlaan in Zoetermeer.

@turbootje wrote:

nee 1 links en 1 rechts

was trouwens geen astra maar een zaf opc

Zat ff te surfen op de site en kwam deze melding tegen. Ehmmmmm jongens, dat was ik! :hmmz
    Een zwarte Zafira OPC met trekhaak waar ook nog eens een aanhanger achter meerijdt en dat in Harderwijk en omgeving…..
    Tja, ik kan het af en toe niet laten om m’n zaf aan het (verkeerde) werk te zetten. :-D

Zijn deze in NL ook te koop zo?

http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=216228004″ onclick=”window.open(this.href);return false;

staan er veel in DE te koop nieuw. Vind de corsa OPC erg gaaf zo!

@Basgsi wrote:

Zijn deze in NL ook te koop zo?

http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=216228004″ onclick=”window.open(this.href);return false;

staan er veel in DE te koop nieuw. Vind de corsa OPC erg gaaf zo!

Wat een enorm supervet dik ding!!! begin ervan te kwijlen… :wtf :jerry

ja ik ook, kan er niet mee stoppen naar kijken zo gaaf. Dit is de goedkoopste €25000 met een paar 100 km erop, een nieuwe staat voor €27.000
    Beetje jammer van die BPM die erbij komt. Weer een reden om in duitsland te gaan wonen… Maar heb dit in NL nog nooit gezien origineel bij een dealer…

deze dikke corsa kwam ik vandaag op de snelweg tegen weet alleen niet meer waar dat was maar zag er super dik uit moet ik zeggen. :thumb

Is volgens mij ook niet in Nederland verkrijgbaar. Het is een Nurburgring black of zoiets. Stond ook op de IAA. Deze kun je voor 2500 euro meer gewrapt gewoon nieuw bij de dealer bestellen (in Duitsland dan). Parkeersensoren zijn in Nederland overigens ook niet leverbaar op een Corsa OPC als ik het goed heb.

@Basgsi wrote:

:wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub

KWIJL!!!!!

@Klanderman wrote:

Is volgens mij ook niet in Nederland verkrijgbaar. Het is een Nurburgring black of zoiets. Stond ook op de IAA. Deze kun je voor 2500 euro meer gewrapt gewoon nieuw bij de dealer bestellen (in Duitsland dan). Parkeersensoren zijn in Nederland overigens ook niet leverbaar op een Corsa OPC als ik het goed heb.

oef wat slecht van mij, was het al helemaal vergeten! Ik was op de IAA en heb er zelfs foto;s van gemaakt:

stond er met de groene uitvoering…. Met daglicht is mat zwart toch mooier dan onder de lampen op een beurs.

Vind em super gaaf zeg, zo in die uitvoering.

Zwarte Insignia OPC Sports Tourer, gisteravond op het Van Coothplein. Foto’s zijn inderdaad niet gelukt omdat er een hoop mensen voorbij liepen.

Gistermiddag op de A1 zal tussen 13:00 en 14:00 geweest zijn, reed ri Apeldoorn in een file een blauwe Zafira A OPC met een caravan erachter.

Gisteren vanuit Eindhoven een corsa opc nurnburgring editie zien rijden.

Deze gisteren gespot in Someren-eind:

als jij zo foto’s stond te maken bij mijn oprit/auto,zou ik toch ff verhaal komen halen :jerry

@astrastation28 wrote:

als jij zo foto’s stond te maken bij mijn oprit/auto,zou ik toch ff verhaal komen halen :jerry

haha, toevallig hoekhuis dus stond nog op de straat ;)
    En als je zo’n auto rijdt en je dat het een liefhebber is dan mogen er :kewlpics gemaakt worden ;)

(zie nu pas, voordeur en garagedeur zijn ook geheel in stijl :jerry )

Vanmorgen omstreeks 07.25uur op de N309 van Lelystad naar Dronten, kwam ik een Zafira OPC (blauw) tegen, foto’s ging ff niet zo snel omdat we elkaar tegemoed reden.

25 berichten aan het bekijken - 601 tot 625 (van in totaal 1,185)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.