Opel OPC GESPOT

Forumindex Forums Modellen OPC-Modellen Opel OPC GESPOT

25 berichten aan het bekijken - 426 tot 450 (van in totaal 1,185)
  • Auteur

Vanmiddag rond 4 uur een grijs/antraciet Insignia opc op de A58 afslag Antwerpen.

Gisteren bij ijsselstein een blauwe astra H opc en vanmiddag zat ik achter een zwarte zafira opc met feyenoord shirtjes achterin

Vanmiddag om half 5 een Astra GTC OPC gespot op de A30 bij Barneveld. Blauw met kenteken 10-XR-JJ.

@Matt-GSi wrote:

Astra g opc in oud vossemeer. Kenteken begon met 37.
    Astra is arden blue, andere achterlichten volgens mij en een rieger achterbumper, opc2 voorbumper maar velgen van een opc1

Die kom ik dagelijks tegen onderweg naar mn werk op de schans in halsteren

Vanmiddag een vectra c station opc in eindhoven op de geldropseweg.

gisteren heb ik een astra opc G gespot in de buurt van cappele a de ijsel
    ik reedt zelf zafira opc a

iemand hier op forum die ik heb gezien ?
    het was in middag uren rond half 1 middag
    kenteken nr had ik geen tijd om op te schrijven

Vanmiddag een astra H opc nurburg edition 31-JSK zat een heel mooi vrouwtje in op de Bajeuxlaan tijd rond 14:30 uur.

gister 2 keer corsa d opc in spijkenisse achter 1 was ik aan het knalle door schenkel.
    was een blauwe
    en andere was een zwarte
    zo zie je ze nooit zo ineens 2
    rij zelf astra h opc blauw
    en hij moet me gezien hebben :jerry

Astra H OPC Nurburgring gespot in Beuningen, stond geparkeerd op het terrein bij de Bristol, kenteken dacht ik ZJ in het midden.

vandaag zwarte g gespot op autocross in blauwhuis, opc

@djplan wrote:

gisteren heb ik een astra opc G gespot in de buurt van cappele a de ijsel
    ik reedt zelf zafira opc a

iemand hier op forum die ik heb gezien ?
    het was in middag uren rond half 1 middag
    kenteken nr had ik geen tijd om op te schrijven

Dat had ik wel kunnen zijn :agent

Vandaag rond een uur of 5 in venray op het kruispunt net voorbij de mac donalds, een blauwe astra g type1, zag er nog helemaal origineel uit, ik zelf reed ook een een blauwe g type 1, Toevallig iemand van hier ?

@manta_dennis wrote:

Vanmiddag om half 5 een Astra GTC OPC gespot op de A30 bij Barneveld. Blauw met kenteken 10-XR-JJ.

lekker optijd, maar dat ben ik geweest!

Zag gister op de a27 vlak voor vianen om een uur of 4 ’s middags een zilver/grijze Za4a opc met de zwart grijze velgen. met de custom einddemper, waarvan 1 sierstuk op de kop tegen de ander zit
    Goat(ZafiraOpc) volgens mij.

zaterdag 18-6-2011 +- 14.45 blauwe vectra opc stration gespot op de a15 richting gorinchem
    kwam erop bij rhoon en ging best hard

Vanochtend 10:15 A17 ri Rotterdam thv Roosendaal een Arden blauwe H OPC

Vanmiddag rond half vijf een zelfde zaffie opc als ik een zwarte terhoogte van s’gravenpolder (zeeland) en op de a17 richting rotterdam een “echte” blauwe.. Deze bestuurders moet alleen nog wel leren allert te blijven.. Volgens mijn heeft geen van bijde mij gezien.. Kon eigelijk niet missen met mijn grote sleurhut er achter!!??!!

Gister op de valkweg schiphol een arden blauwe astra g opc station. met getinte ramen.

@Mark_opc wrote:

Vanmiddag rond half vijf een zelfde zaffie opc als ik een zwarte terhoogte van s’gravenpolder (zeeland) en op de a17 richting rotterdam een “echte” blauwe.. Deze bestuurders moet alleen nog wel leren allert te blijven.. Volgens mijn heeft geen van bijde mij gezien.. Kon eigelijk niet missen met mijn grote sleurhut er achter!!??!!

zou best ik kunnen zijn geweest

weetje misschien nog een klein gedeelte van de kenteken :p

Nieuw-Amsterdam, blauwe Astra G OPC. Staat altijd op dezelfde plek :afro

gespot op internet
    lol king:

http://www.youtube.com/watch?v=zao2muNymwE&feature=related” onclick=”window.open(this.href);return false;

Vanmorgen witte astra opc nurburgring edition

Ik van middag een blauw vectra opc in barendrecht, vaanpark 2 rond half 4.
    En mijn vrouw (die reed in onze zaf opc) een blauwe zafira opc, in alphen terhoogte van de herehof om 18:15…

gister in houten vectra opc een zwarte met op de zijkant groot opc-power(of zo iets)
    was voor de keet van F5

Gisterochtend rond 8:15 In Beuningen op de Schoenaker net voor de rotonde bij de Shell een blauwe Zafira A OPC met dacht ik JG in het midden vh kenteken. Was zelf met de Astra.

Insignia OPC vandaag gearriveerd op mijn werk :angel
    Er volgen misschien binnenkort een paar filmpjes :D

25 berichten aan het bekijken - 426 tot 450 (van in totaal 1,185)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.