Opel OPC GESPOT

Forumindex Forums Modellen OPC-Modellen Opel OPC GESPOT

25 berichten aan het bekijken - 276 tot 300 (van in totaal 1,185)
  • Auteur

Zou kunnen….
    kenteken die ik heb: 86-..-HP

Ik zag vanmorgen weer een Zafira OPC, op de rotonde tooroplaan
    kenteken weet ik niet

86 is die van mij ja.

Tooroplaan ben ik niet geweest dus dat is een andere.

okeey… ik zal de volgende keer wel even toeteren als ik je weer zie rijden….:P

Zaterdag 24 juli ’s morgens vroeg in Belgie een blauwe Zafira A OPC gespot op de snelweg van Antwerpen ri Frankrijk, TL midden in het kenteken en dinsdag 3 augustus een zwarteVivaro VPC gespot op de snelweg tussen Breda en Tilburg omstreeks 16:15.

Vanmiddag op de A30 een zafira OPC gespot komende vanaf de A1 (amersfoort) en reed richting Ede.
    Was rond de klok van vier uur.

Afgelopen dinsdag op de Oost-voorstraat in Oud-Beijerland kon ik mijn Zaf OPC achter een Vectra OPC zetten. Had helaas niets bij me om een plaatje te schieten.:hmmz
    Wel stoer twee monsters achter elkaar.

origineel gepost door manta_dennis
    Vanmiddag op de A30 een zafira OPC gespot komende vanaf de A1 (amersfoort) en reed richting Ede.
    Was rond de klok van vier uur.

Ik was het niet, reed wel toevallig op dezelfde weg (maar dan de andere richting) een uurtje of 2 ervoor!;)

Gisternacht op ik op stap ging zag ik op een parkeerplaatsbij het Dorint hotel een zafira B zwart 32-LTX staan met 18 inch Irmsher wielen en een linkse en een rechtse uitlaat was zo rond 0.40 uur keek ik net op rdwsite Zaf had 177kw dan zal het wel een opc zijn. zag ook op de chrome strip letters staan dacht iets van GTS? zal wel verkeerd hebben gekeken

Vanmiddag rond kwart voor 2 een zwarte Zafira A OPC in Bergen op Zoom, ik draaide de snelweg ri Roosendaal op met m’n Astra en de OPC reed op het viaduct rechtdoor (richting Steenberge?). Toeterde nog naar m.

Mooie witte astra H gtc nurburgring edition deze draaide de A2 op bij de mac donalds ri venlo/maastricht/antwerpen tijd 15.10 uur kenteken 31-JSK-

op de kentekenplaat stond Van Kouwenberg Amsterdam

Vandaag gespot in Braamt bij ‘het land van jan klaassen’, zilvergrijze Zafira A OPC met achterspoiler, parkeersensoren en ovaal eindstuk.

Bekende van hier?

vandaag arden blue opc in dokku, vlakbij bussstation

origineel gepost door Vipertjegts
    Vandaag gespot in Braamt bij ‘het land van jan klaassen’, zilvergrijze Zafira A OPC met achterspoiler, parkeersensoren en ovaal eindstuk.

Bekende van hier?

En dan zet je de jouwe er niet naast??

Gisteravond in Ede om 19.45 uur op de Jan Steenlaan een zwarte Zafira gespot.

origineel gepost door manta_dennis

origineel gepost door Vipertjegts

Bekende van hier?

En dan zet je de jouwe er niet naast??

Hahaha, ik stond al geparkeerd! Was overigens links en rechts gewoon ruimte naast me dus waarom zet hij hem er niet naast :argue :D;);)

Hij had trouwens volgens mij geen waardevolle spullen in zijn wagen, linkerportier raam stond toch al gauw een cm of 5 open volgens mij.

gistermiddag een insigna opc een witte in Helmond nabij het kanaal rond 14.15

In Spijkenisse Maaswijk rijd vaak een Vectra C OPC,iemand van hierzo

origineel gepost door Spijkcity
    In Spijkenisse Maaswijk rijd vaak een Vectra C OPC,iemand van hierzo

Ja klopt ook een zafira OPC :D

Zafira’s opc zie ik ook vaak ja.Vaak een blauwe,zwarte,zilvere

zwarte zafira opc in ede vlakbij het ziekenhuis :wors:wors:wors:wub:wub:wub

origineel gepost door Spijkcity
    Zafira’s opc zie ik ook vaak ja.Vaak een blauwe,zwarte,zilvere

Als het een zwarte is grote kans dat ik t ben..

Vanmorgen, rond 7 uur, vanaf wekerom naar ede, over de edeseweg een Zafira OPC,
    en even later, op de keesomstraat in Ede een Blauwe Corsa OPC

vanmiddag rond 1 uur vlakbij het ziekenhuis weer de zafira opc in het zwart gespot:wors nu met foto :thumbup

Vanmiddag rond 14:00 een ardenblauwe Zafira OPC in op de rotonde 2000 in Oud-Beijerland. Kentken begon met 77 (voorzover ik dat van een afstand kon zien :hmmz)

Vanmiddag in Puttershoek een grijze Zafira A OPC. Geen kenteken kunnen zien

25 berichten aan het bekijken - 276 tot 300 (van in totaal 1,185)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.