Opel Omega GESPOT

Forumindex Forums Modellen Omega Opel Omega GESPOT

25 berichten aan het bekijken - 426 tot 450 (van in totaal 529)
  • Auteur

@2e-c14nz wrote:

Edit- kenteken van de omega begon met xb-jx..:angel en is bestickerd met stickers van autoshop roosendaal king:

Klopt die is het! XB-JZ-93
    Rijd in roosendaal heb ik gehoord ja .

@Senatorman wrote:

Stond deze 86er niet enkele weken geleden op marktplaats waarbij de deuren nog wel intact waren, of was dat een andere?

Ja maar dat is denk ik al een klein jaartje geleden, toen die net was ingevoerd.

Gr Colin

Wat denke jullie van deze ?
    Originele blauwe Omega 3.0 V6 irmscher uitvoering gespot , bij mij voor de deur.
    Kan helaas nog geen foto plaatsen.

Een B1 of B2 ? Caravan ?

Gr Colin

Woensdagavond gespot op de A15 van Tiel -> Zaltbommel (die richting dus).

Bordeaux rode Caddilac Catera

@HardcoreHell wrote:

Woensdagavond gespot op de A15 van Tiel -> Zaltbommel (die richting dus).

Bordeaux rode Caddilac Catera

Vet !! had ik kunnen zijn, ben genoeg daar in de buurt te vinden !

Je zegt avond, was het al donker ? want dan is het door die brede led lichtbalk over de achterklep wel een heel appart aanzicht !

Er staan er bij het RDW maar 5 van geregistreerd in NL, erg zeldzaam !

Heb er zelf ook een :wub :angel

Denk, weet het eigenlijk wel zeker dat dit diegene is die Dion (Bossa) ook wel eens op zijn werk van Van Kouwen heeft gespot een hele tijd terug.

Groet,
    Sjors

http://youtu.be/eQ_vYiLPTno

leuke Start Up, Exhaust, and In Depth Review
    van de Cadillac Catera

2.5:

Lijkt me geen MV6, gezien ongespoten skirts, onderbumpers, geen sproeiers, wieldoppen.

Gr Colin

is idd een x2.5xe.

Foutje :angel

Vrijdagmiddag gespot in Lunteren een grijze Omega B met achterraamspoilertje… kenteken iets van 38-DH-…

Gisteren op de N343 bij Tubbergen een Lotus Omega gespot.

Ik kan op internet en in mijn computer alleen de TP-SL vinden, maar ik geloof dat het kenteken TP-BV was..

Moet ik toch maar beter paraat zitten met mijn camera.. |:(

Gr Colin

Of toch een dashcam aanschaffen :jerry

@TWA wrote:

Of toch een dashcam aanschaffen :jerry

Ik ben chauffeur en zie dus genoeg de hele dag, en dat lijkt me idd toch wel wat zo’n ding :thumb

Gr Colin

Gisteren in Duitsland deze superdikke Lotus Omegator gespot:

Het is natuurlijk een Omega station met Senator neus en Lotus velgen. :wub

Wauw dat is een gave combinatie :wub

Hallo Omi profi’s, ik hoorde vandaag een verhaal dat ik eens aan jullie voor wil leggen. De persoon die ik aan de telefoon had i.v.m. M3 spiegels vertelde mij dat Irmscher M3 spiegels in zijn progamma had voor de Omega A en dat deze zo op een B passen omdat de latere A’s dezelfde deuren zouden hebben als een B. Aangezien ik in het bezit ben van Irmscher M3 spiegels en deze graag op mijn Omega B1 wil bouwen hoop ik dat iemand van jullie mij hierop kan antwoorden. De adapterplaten die ik erbij heb zijn van een Astra G 3 deurs. Worden deze spiegels en /of adapterplaten überhaupt nog wel geleverd, en waar kan ik die vinden of wie heeft er nog een setje liggen( hoho niet allemaal tegelijk)? Verder ben ik nog op zoek naar een zwart lederen Raid Silberpfeil 320 mm stuur compleet met naaf en airbag, mocht iemand iets hebben of weten, bvd.
    groetjes Omegawolf60

@omegawolf60

Je kan voor je vraag het beste even een nieuw topic aanmaken. Je hebt nu in het verkeerde topic gepost.

Er Schoof vandaag een Keurig bordeaux rode A voorbij rond het middaguur op de Noordeindse weg in Berkel en Rodenrijs.

Willem

Gister gezien in hoogwoud dacht dat het een Lotus was zag het zo snel niet maar hij leek ook niet zo netjes.

@cuupi wrote:

Gister gezien in hoogwoud dacht dat het een Lotus was zag het zo snel niet maar hij leek ook niet zo netjes.

een mat zwarte? dat is een slecht verbeunde 3000 volgens mij

@voederbiet wrote:

@cuupi wrote:

een mat zwarte? dat is een slecht verbeunde 3000 volgens mij

Ja die heeft een maat van mij ook al eens gezien, ik geloof dat daar een evo500 spoiler achterop zit, niet echt een mooie omega..

vanmiddag in egmond binnen op de heereweg de 24V station van senatorman inc paardentrailer :jerry

Gister in Eelde en omstreken, een hele dikke, nette, opgepoetste 3.2 v6 caravan, omnomnom :jerry

25 berichten aan het bekijken - 426 tot 450 (van in totaal 529)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.