Opel Manta GESPOT

Forumindex Forums Modellen Manta Opel Manta GESPOT

25 berichten aan het bekijken - 1,301 tot 1,325 (van in totaal 6,590)
  • Auteur

Mijn klasgenoot had gisteren of eergisteren een groene a-manta gespot op de A28 tussen Harderwijk en Nunspeet!!:D
    Wie o wie:D

vandaag paars/blauwe manta b gespot bij rockwool in roermond!!!!!

Vrijdag 18 jan. een schitterende b-1 oranje met zwarte motorkap. op de snelweg tussen Breda en Roosendaal ter hoogte van Etten-leur.
    Echt een plaatje om te zien rijden tussen al die leasebakken.
    En dat midden in de winter

origineel gepost door manta19sr
    ik rij op zondag avond rond half 9 vanuit zonnemaire naar 162 km later eindhoven en vrijdag middag rond 12 uur het zelfde verhaal maar wordt nooit gespot,en door de weeks omgeving best/oirschot,mc best:P

Je moet er maar net geluk mee hebben..

Ik heb vorig jaar met mijn manta 20000km gereden en ik ben 2x gespot volgens mij :hmmz

Ik ben ook maar 2x een A manta in het wild tegemoet gereden [wel meerdere B’s denk wel een stuk of 5 :cool:]

ja beaten 1 x door mij gespot terwijl ik regel maatig in maarheeze zit met mijn B manta dat ik je vaker tegen zou kunnen komen.

(als ik het goe heb) die gele A ascona staat bij heinsbergen in de in de garage al 3 a 4 jaar stil voor de hoofd der hoofd prijs!!!!!!.

en die kadett c station stond zeker bij van der putten auto verhuur voor de deur
    daar werkt pipo uit het kadett gedeelte hier op het forum.

en die vw daar let ik ook niet op dus da heb ik nog niet gezien

van de week een mint groene manta B1 dacht ik bij someren deze reed richting heeze op de perovinciaaleweg.

savons op de zelfde weg en plaats een rode manta A .

iemant van hier

origineel gepost door Beaten

origineel gepost door manta19sr
    ik rij op zondag avond rond half 9 vanuit zonnemaire naar 162 km later eindhoven en vrijdag middag rond 12 uur het zelfde verhaal maar wordt nooit gespot,en door de weeks omgeving best/oirschot,mc best:P

Je moet er maar net geluk mee hebben..

Ik heb vorig jaar met mijn manta 20000km gereden en ik ben 2x gespot volgens mij :hmmz

Ik ben ook maar 2x een A manta in het wild tegemoet gereden [wel meerdere B’s denk wel een stuk of 5 :cool:]

Ik heb in de afgelopen 2 jaar 60.000 gereden met mijn B, en ben maar 1 keer on-the-road gespot…:hmmz

heb ik ook last van..
    En wordt ik is een keer gespot, begrijp ik niet waarom ze zitten te toeteren:P

Afgelopen vrijdag rond 16:45 op de keesomstraat in Ede nabij de C1000 een donkerblauwe A gespot in usa uitvoering.
    En vanmiddag in de buurt van Woerden een B gezien door me Schoonmoeder ze wist alleen de kleur niet meer.

Mvg Patrick

manta b gte op een oprijwagen in linne. (goud/bruin)
    gte stond op de koffer, ik weet niet of het er ook een was.

origineel gepost door Emiel-Manta
    vrijdag middag +-16.30uur
    witte A manta, die wegreed bij NLW venray

Die komt uit tienray (ik kom dagenlijks langs zijn huis), gozer heeft lang haar. maar ken hem verder ook niet. Kwam hem daar ook vaker tegen toen ik nog bij inalfa werkte ;)

vandaag in hoogland (a’foort) een mooie witte met een mooie brom

Klinkt goed he!
    Kom zelf uit Hoogland ging naar mijn werk of kwam er vandaan.
    Groetjes.

origineel gepost door alexmanta20E
    en die kadett c station stond zeker bij van der putten auto verhuur voor de deur
    daar werkt pipo uit het kadett gedeelte hier op het forum.

Nope, ik kwam die kadett in helmond tegen, als het hans was dan had ik het wel gezien :)

Vanavond rond 18:30 op de Plettenburgerbaan in Nieuwegein een rode GT gespot (de GT ging de richting van Utrecht/Houten op)
    zag er best netjes uit volgens mij.

Mvg Patrick

Strak gespot op de geldropseweg rechts af ri de Vestdijk en daarna ri stationsplein een mat zwarte A manta 30-AU- met 15 inch Rialvelgen omstreeks 12.50 zat een meid in met zwart haar

deze stond ook wel weer HEEL erg dichtbij :swear opsouthuh met dat hok !!!!!oewegweszuh:vertag

:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry

een rode bij dhz twente in de hal :P, 3 zwarten, 1 rode, 1 grijze, 1 gele cc met 400 uitbouw en een groene in vjenne :P

origineel gepost door city77
    een rode bij dhz twente in de hal :P, 3 zwarten, 1 rode, 1 grijze, 1 gele cc met 400 uitbouw en een groene in vjenne :P

mini manta meet:jerry

origineel gepost door nova….
    Strak gespot op de geldropseweg rechts af ri de Vestdijk en daarna ri stationsplein een mat zwarte A manta 30-AU- met 15 inch Rialvelgen omstreeks 12.50 zat een meid in met zwart haar

die manta’s met die chickies ziettie wel he:jerry:jerry:jerry

waar was dat ook weer :hmmz:hmmz:hmmz
    maar manta doet het weer :D:D

origineel gepost door peerke1987

Was jij dat dan??

PS: niet alleen die andere manta`s ook:D

komt bijna elke dag langs het werk een donker grijze b-gsi langs.
    en een bruine b1
    werk in Horn heythuyserweg.

origineel gepost door peerke1987

Was jij dat dan??

PS: niet alleen die andere manta`s ook:D

Naja, nee hahaha ik hou het op het mannelijke geslacht, en heb ook zwarte haren

:jerry:jerry:jerry

Wasn’t me:agent

in maarheeze een een dongker rode manta A sangs het spoor geparkeert.

zag er zo goet uit was wel aan gewerkt plaatselijk zwart gespoten bij de neus en wielkastrand.

iemand bekend hier (bij beaten misschien:hmmz)

25 berichten aan het bekijken - 1,301 tot 1,325 (van in totaal 6,590)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.