Opel Manta GESPOT

Forumindex Forums Modellen Manta Opel Manta GESPOT

25 berichten aan het bekijken - 1,251 tot 1,275 (van in totaal 6,590)
  • Auteur

nu wel:angel

:thumbup

niemand een oude grijze bmw gezien met ambu er achter met m’n Gsi er op?van overijssel naar zeeland maar mij zien ze ook nooit rijden he:(

origineel gepost door manta19sr
    niemand een oude grijze bmw gezien met ambu er achter met m’n Gsi er op?van overijssel naar zeeland maar mij zien ze ook nooit rijden he:(

Ach ja, mijn Manta rijd ongeveer 30.000 km per jaar, en ik wordt ook nooit gespot…. Zal wel aan de buurt liggen ofzo…

origineel gepost door The_Undertaker

Ach ja, mijn Manta rijd ongeveer 30.000 km per jaar, en ik wordt ook nooit gespot…. Zal wel aan de buurt liggen ofzo…

Haha… moet je meer richting Doornspijk blijven rijden!!:jerry Spot ik je vast wel een keer:P

troost je, mij zien ze wel terwijl ik hem net in puinpoeier had gereden maar stoppen kunnen ze dan ook niet:cool:

ja dat schiet dan ook niet echt op hehe,maar zal vaker gespot worden nu met die gsi want die rijdt tenminste echt supergoed ivm halfgare a

origineel gepost door kadettsr

origineel gepost door The_Undertaker

Haha… moet je meer richting Doornspijk blijven rijden!!:jerry Spot ik je vast wel een keer:P

Haha, ga dan maar de hele week aan de doorgaande weg zitten, dan kom ik vast wel een keer langs, moet er van de week waarschijnlijk nog zijn whaha:P

vandaag in almelo een groene manta
    dacht dat het edwin was
    diezelfde jongen die ook met die gele manta cc met 400 kit rijd

dan wel heel donker groen, met van die grote bouwlampen op voorbumper zeker … jha dan klopt het :P

nee geen lampen voorop
    was aparte kleur groen met een b1 neus als ik me niet vergis
    wel 3d spoiler

ja dat was ik wel kom ook uit almelo

ja klopt was die groene ja
    jij kwam almelo uit en ik reed je tegemoet almelo in in een rode a corsa

:angel:angel
    Van de week.week.
    vN WI ????????
    Zomaar in Rotterdam:cool::cool:

Vandaag in Drunen; Rode A manta met GTE stripping

:wors:wors:wors:wors:wors:wors:wors:wors:wors:wors:wors

wat staat ie er lekker safe op zeg…

origineel gepost door Ghanz
    wat staat ie er lekker safe op zeg…

Dat dacht ik ook net :hmmz

:wtf dat doe toch niet op deze manier???

ik leg altijd spanband achter het wiel langs bij alle 4 appart en aanspannen maar,de trek auto was te licht dus als we beetje naar beneden gingen hadden we echt serieus 3 banen nodig,was toen echt blij dat ik thuis was,met de b achterop maar de b was geen cm verschroven,echt serieus de auto waar we inzaten kwam soms gewoon los van de grond

Gisterenmorgen in Neede een gele A. :thumbup

ik leg altijd spanband achter het wiel langs bij alle 4 appart en aanspannen maar,de trek auto was te licht dus als we beetje naar beneden gingen hadden we echt serieus 3 banen nodig,was toen echt blij dat ik thuis was,met de b achterop maar de b was geen cm verschroven,echt serieus de auto waar we inzaten kwam soms gewoon los van de grond

Zoals op die foto staat, zou ik het nooit doen. Als ik zulke lange banden had, gingen ze om 1 of 2 wielen, en dan binnendoor…

Rondstreeks 12:30 bij knooppunt Empel in de richting Waalwijk een appeltjesgroene A Manta

Kent iemand en rode manta in Daarle?
    staat nu ook op mp.
    http://link.marktplaats.nl/137443769
    ;)

vanmiddag grijze B gsi in deventer

25 berichten aan het bekijken - 1,251 tot 1,275 (van in totaal 6,590)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.