Opel Manta GESPOT

Forumindex Forums Modellen Manta Opel Manta GESPOT

25 berichten aan het bekijken - 701 tot 725 (van in totaal 6,590)
  • Auteur

net op de koumen in heerlen een donker groene B1 zien rijden, kleur was alleen niet mijn smaak.:D

net een donkergroene met ascona voorkant als ik me nie vergis wast toch een manta ja. in oirschot btw

Net in Rutte, een goude vauxhall met manta achteras, middenas, blok en bak, kopleet nieuwe uitlaat, tunnelbak, en zwarte 5 bak midden concole! (en nog wat klein spul) is dus bijna een echte opel inmiddels!

De mijne weer in bezit en weer rijdend! Jippie!king:

Originally posted by bramm
    net een donkergroene met ascona voorkant als ik me nie vergis wast toch een manta ja. in oirschot btw

Die heeft mijn broer ooit gemaakt samen voor/met de vorige eigenaar. Zag dat de auto pas van eigenaar is gewisseld op de RDW site. Reed eerst rond in Ede dus.

dan heeft ie toch weer een aardig eindje afgelegd haha

vanochtend een rode GSI gespot N?-27-??
    op de A29 ter hoogte van Numansdorp.

Nog een heel stuk mee opgereden.
    geloof een best snel bakkie…

vanmiddag een matzwarte in omgeving Hemrik en reed bij E. de B. het terrein op.

kenteken..:hmmz DP-87-GZ of zoiets. :hmmz

vandaag in de krim een groene b manta gezien reed vlak voor me

vanmiddag een grijze cc met blauwe motorkap achterin :wors reed achter me in heemserveen :D

tevens ook nog een rode b bijna 2.4 gespot. staat in schuur in heemserveen :P :P

@ Ghanz
    Hey, die zij-jalouzieen liggen nu zeker in jouw schuur???

:P

Vanmiddag gespot op de weg vanaf Apeldoorn richting Voorthuizen, ter hoogte van Garderen. Een rode B met 2 zilvergrijze viperstrepen. Kenteken begon met een X, en de rest weet ik ook niet meer, ik heb er nog een tijdje achter zitten plakken, hij moet me haast wel gezien hebben, ondanks die regen :)

Vandaag gespot

Rode Manta A

met een vrouw achter het stuur
    op de zuiderzeestraatweg in harderwijk

stond ernaast bij de stoplichten harderwijk in met een transporter :jerry

vanmiddag gespot om kwart voor 5 bij ekkersrijt a50 afslag richting tilburg een rode manta met verhoging op de motorkap

zat trouwens een lekker soundje in

in geldrop een grijze manta B gte met zwarte strepen.
    bij de pijneburg peperkoekfabriek.

in sevenum (flak bij een voer fabriek) een blauwe manta B stond op de stoep geparkeert.
    ik ging van sevenum naar meijel

iedere dag weer een prachtige rode b1!!!!!!een plaatje….!!!:thumbup:thumbup

och verrek hij staat op mijn oprit!!king::P

Vanochtend een gele manta-A gespot in Vriezenveen bij de Aldi op de parkeerplaats. Achterop stond manta SR. Kentkeken van de auto: 35-40-UT Auto zag er heel goed uit!

Heb nog ff snel foto’s geschoten met m’n mobiel (sorry voor de slechte kwaliteit)

Iemand van hier?

Origineel gepost door Manta-aero

Originally posted by bramm

Die heeft mijn broer ooit gemaakt samen voor/met de vorige eigenaar. Zag dat de auto pas van eigenaar is gewisseld op de RDW site. Reed eerst rond in Ede dus.

Is bekend!!king:

Is van een vriend van me. en die heeft em inderdaad pas een paar weken.

Origineel gepost door harryastra
    …. Achterop stond manta RS….

Moeilijk te zien, maar volgens mij staat er wel degelijk SR, of het moet ergens anders staan dan op de rand. :hmmz

Ik spot regelmatig a manta’s tussen Hengelo (O) en Haaksbergen.
    Laatst zat er 1tje achter mij blauwachtig van kleur en ik superstaat.
    En ik kom regelmatig een fel gele tegen met een vrouw op leeftijf en een donkere gele A die reed de autobaan op bij Hengelo Zuid. Ook kom ik elke dag 2 kadett C Coupe’s tegen ( ligt eraan hoe laat ik weg rij naar mn werk. En gisteren een donker rode opel gt ook in superstaat!!! Dus ik kom s’morgens altijd een fraaie opel youngtimer tegen! :thumbup

p.s.

Gisteren reed ik achter een Manta B CC. Hij kwam van de kant van ruurlo richting Neede. Ik dr achteraan natuurlijk maar hij sloeg af bij de olde molle en ik moest rechtdoor. Hij had denk ik haast want ik kon hem gewoon niet bijhouden!!

net hier om de hoek bij de supermarkt een gele B CC [ik hoorde eerst een bekende roffel :D]

goh, ik denk dat ik nu eens naar het Brabant Weekend ga [5km verderop :P]

Vandaag gespot in een schuur
    TE 2800 uitbouw met 3.0 op kenteken

Waar is die af te halen??? :P

Ze zijn bezig geweest 2 jaar geleden om de manta te kopen, maar de eigenaar wilde er toen niet vanaf. Misschien nu wel, maar ze weten niet meer van wie de manta is.

25 berichten aan het bekijken - 701 tot 725 (van in totaal 6,590)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.