Opel Manta GESPOT

Forumindex Forums Modellen Manta Opel Manta GESPOT

25 berichten aan het bekijken - 6,051 tot 6,075 (van in totaal 6,590)
  • Auteur

thijsje gespot gisteren tussen dalen en dalerpeel

was e weer benzin ant verknapn ja :D

haha zo hoort ook, wil er wel deur met die webers

@opelpower89 wrote:

van morgen op de a76 geleen > heerlen een hele nette witte manta gte met iets paars geairbrushed tussen de achterlichten

Dat was ik :) grappig om te lezen de achterplaat op de achterplaat staat een opel teken met wolf en achtergrond, je hebt deze tussenplaten ook met irmscher enzo op.
    Zit in heerlen op school dus vandaar dat je me wel vaker op die weg kan tegenkomen

@Marc GSI wrote:

Vanmiddag gespot een zilvergrijze Manta GSI tussen Hoenderlo en Otterlo.

denk dezelfde manta maar nu gespot op de a1 bij afslag kootwijk/harderwijk

Vanmiddag rond 14:00 op de Ambachtsstraat in nijkerk een witte b manta zo te zien met rolkooi erin

zal diegene uit amersfoort zijn

welke is dat dan ????

deze zit nu een gewone bumper op en de velgen zijn zilver

zou hem kunnen wezen ja

vandaag een rode manta a gespot in emmeloord vlak bij het bosbadhal

deze mooie en strakke manta vanmiddag gespot in de middag in spakenburg bij het nieuwe restaurant/partycentrum ”de kooi”:

Heel wat Manta’s, (A en B) gisteren bij De Walm in Zundert.
    Heb er helaas geen enkele op de foto :(

@johanhummer9 wrote:

deze mooie en strakke manta vanmiddag gespot in de middag in spakenburg bij het nieuwe restaurant/partycentrum ”de kooi”:

Die zag ik gisteren bij nijkerk rijden ,denk dat hij toen op weg was ,ging richting spakenburg

Jongens, er staat hier een manta bij de BP in Leek, richting snelweg, in de berm, staat iets scheeft, een zwarte met een groen gedeelte op de motorkap, staat er al langer zag ik want er omheen is het gras gemaaid… (ik zat 4 dagen in Duitsland)
    Iemand van hier?

De witte manta is van mij ik was inderdaad in nijkerk en bunschoten ik woon zelf in hoogland en niet in amersfoort.
    De velgen zijn trouwens gewoon wit wil ze alleen overspuiten omdat ze beschadigd zijn en de achter bumper is inderdaad vervangen van een 400 met kentekenplaat voor een 400 rally exemplaar zonder kentekenplaat ,ik hoop dat jullie zo weer op de hoogte zijn.
    Wel grappig dat ik 2 keer op 1 middag ben gespot. :jerry

ik zeg… Bedankt voor uw uitleg ;P

:thumb

@gummen wrote:

De witte manta is van mij ik was inderdaad in nijkerk en bunschoten ik woon zelf in hoogland en niet in amersfoort.
    De velgen zijn trouwens gewoon wit wil ze alleen overspuiten omdat ze beschadigd zijn en de achter bumper is inderdaad vervangen van een 400 met kentekenplaat voor een 400 rally exemplaar zonder kentekenplaat ,ik hoop dat jullie zo weer op de hoogte zijn.

Zit er nu ook een kooi in of heb ik dat verkeerd gezien ????,je kwam mij tegemoet rijden op het kruispunt van de Ambachtsstraat waar ik links ging richting de a28.
    En een manta valt altijd wel op bij een liefhebber :thumb

@gummen wrote:

Dacht dat ze zilver waren in dronten
    Zit wel een kooi
    Is ook een hele mooie auto

Vanmorgen even voor 12 op de n280 bij baexem, een matzwarte manta met mattig neus en een karretje erachter

Zaterdagmorgen omstreeks 11 uur op de N280 vanuit richting Roermond een zwarte B met jalouzie achterop

gister een hele strakke orange a manta op de meppelerweg in balkbrug had er een aanhanger achter zitten

Mantallica ?

zou kunnen weet niet welke hij nou mee rijd heb zijn rode wel een paar keer gespot

Gisterenavond in Borculo bij Kermeijer een Manta gespot door schoonmoeders. Ik heb overal mijn spionnen :D
    Wie was dat?

25 berichten aan het bekijken - 6,051 tot 6,075 (van in totaal 6,590)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.