Opel Manta GESPOT

Forumindex Forums Modellen Manta Opel Manta GESPOT

25 berichten aan het bekijken - 5,501 tot 5,525 (van in totaal 6,590)
  • Auteur

vanmiddag om 16:00 een oranje b manta met zwarte motorkap
    in groningen op de ring bij kardinge

Gisteren Ten hoogte van vliegveld lelystad een oranje a manta ,reed volgens mij mee met een oldtimerrit.
    zag er erg strak uit :thumb

Zaterdagochtend rond 03:40 op het ruiterskwartier in Leeuwarden een rode b manta .
    Ik stond aan de deur bij de febo (jaja de febo heeft beveiliging nodig :jerry )

vorige 2 weken bijna elke dag een Manta B gespot.

heeft een grijze kleur, en heeft Xenon in de Koplampen.
    spotte hem altijd rond kwart over 7 ’s ochtends, op de weg Heeten-Raalte.
    de eerste van de 2 weken reed ik in mijn astra, daarna maar op de fiets. :P
    deze week niet meer gezien.

Gisteren en eergisteren een zeer fraaie oranje manta b1 SR gespot vlak bij mij in de buurt (Borne). Zal volgende keer een foto proberen te maken :)

Eergister een licht oranje B1 gespot op weg van gestel naar vught, ging alleen te snel om goed te kunnen kijken voor details :(
    Over een week of 2/3 kan ook mijn A manta GT/E weer gespot worden in den bosch en omstreken :)

Gisteren een oranje A-Manta gespot met oldtimerplaten op de Stationsweg in Meppel omstreeks 16:45

@RoyManta2400GTE wrote:

Eergister een licht oranje B1 gespot op weg van gestel naar vught, ging alleen te snel om goed te kunnen kijken voor details :(
    Over een week of 2/3 kan ook mijn A manta GT/E weer gespot worden in den bosch en omstreken :)

Kan het zijn dat ik jouw Manta twee weken geleden heb gespot op de A58 bij Roosendaal?
    Was in ieder geval dezelfde kleurstelling: geel met zwarte streep en zwarte motorkap.

Vanmiddag bij de Praxis in Nijmegen een blauwe Manta B, ik vermoed een ´78/´79er met een ouder echtpaar erin van eind 60/begin 70. Auto zag er nog super uit!!!! Kan goed nog steeds de 1e eigenaar zijn. Helaas geen kenteken opgeschreven alleen weet ik wel dat het er nog 1 was van 2 cijfers-2 letters (1e een D)-2 cijfers.

vanochtend een rode b 400 in kampen bij de oosterzee straat rond half 8 leuk apparaatje

vandaag een zeer mooie b1 beige rond 11:00 uur in haaksbergen

In Haaksbergen??? wat doet een Fries daar dan :P :jerry
    Ik heb daar wel eens een Manta gezien maar geen Beige

ik heb wel een beige maar was niet in haaksbergen vandaag..

Opnieuw de geel-zwarte Manta A GT/E op de A58 van Roosendaal naar Breda, ter hoogte van de afslag naar de A16 richting R’dam. Iemand van hier?

zou mischien deze geweest kunnen zijn

afgelopen nacht aan de willemskade in rotterdam rond 4 uur een witte 400 replica zo te horen met zespitter erin

Zaterdagavond Ghanz met manta gespot in de wasbox tegenover de karwei in Coevorden… :thumbup

Vorige week gespot in Heijen… 2x een Manta A… de ene was zeer mooi geel metallic. De andere d.groen metallic.

Iemand van hier ??? Vooral die gele zag erg fris uit :thumb

@Bavel wrote:

Dat was ‘m ja.
    Iemand van hier?
    Misschien leuk als deze wagen ook 8 juli op de Brabantmeeting staat? Bavel, ken jij de eigenaar? Kun je contact met hem opnemen?

vandaag een bruine b1 met ronde verstraalers onder de bumper reed achter mijn op de n377 richting hardeberg om 7:30

@SiggieTigra wrote:

Zaterdagavond Ghanz met manta gespot in de wasbox tegenover de karwei in Coevorden… :thumbup

:shock: heb geen duutser vernomen. normaal heb ik daar wel oog voor king:

@RISL wrote:

@Bavel wrote:

Dat was ‘m ja.
    Iemand van hier?
    Misschien leuk als deze wagen ook 8 juli op de Brabantmeeting staat? Bavel, ken jij de eigenaar? Kun je contact met hem opnemen?

ken hem niet persoonlijk volgens mij zit hij niet op het forum
    komt wel hier uit Breda
    en heb gehoord dat hij nog niet zeker wist of hij 8 juli tijd had
    is trouwens een replica met een 2,4 cih

@Ghanz wrote:

@SiggieTigra wrote:

:shock: heb geen duutser vernomen. normaal heb ik daar wel oog voor king:

Ik reed met vrouw en kids langs en zag je nog net in de box staan. Ik zag het laat en het had geen zin meer te toeteren…
    Volgens mij zag ik je broertje vorige week een keer in een groen senator (gokje) in Coevorden.

@Bavel wrote:

@RISL wrote:

@Bavel wrote:

Dat was ‘m ja.
    Iemand van hier?

ken hem niet persoonlijk volgens mij zit hij niet op het forum
    komt wel hier uit Breda
    en heb gehoord dat hij nog niet zeker wist of hij 8 juli tijd had
    is trouwens een replica met een 2,4 cih

Okay, geen echte GT/E dus.
    Ben benieuwd hoeveel mensen er komen op 8 juli. Het is ook C-Dett meeting in Budel, helaas lopen we daardoor een C Aero mis en een aantal C-Dett Coupé’s. Gelukkig kan 076 Wokkel wel komen met zijn C Coupé.

vanmorge in zwolle oranje a manta bij sporthal stilo

25 berichten aan het bekijken - 5,501 tot 5,525 (van in totaal 6,590)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.