Opel Manta GESPOT

Forumindex Forums Modellen Manta Opel Manta GESPOT

25 berichten aan het bekijken - 4,901 tot 4,925 (van in totaal 6,590)
  • Auteur

yep dat was ik lol.
    kwam net van maastricht af en waren ff door gereden naar kfc in grunn.
    en dan wordt je bijna thuis gespot lol :D

vandaag gespot rond 19:15 op de a7 vlak bij afslag marum,buitenpost een antraciet grijze manta b zo snel te zien een gsi met een 3delige spoiler toevallig iemand van hier?
    ik reed in een gele kadett c coupè stak nog mijn duim op:P

ahah jaa heb die manta ook gezien ghanz ook in radewijk bij dat zandpad!!

die witte gsi met hier en daar wat roest!!

stond een tijdje geleden op marktplaats!

@Opel_Freak25 wrote:

vandaag gespot rond 19:15 op de a7 vlak bij afslag marum,buitenpost een antraciet grijze manta b zo snel te zien een gsi met een 3delige spoiler toevallig iemand van hier?
    ik reed in een gele kadett c coupè stak nog mijn duim op:P

die komt uit kollumerzwaag, de eigenaar zit hier niet op het forum

gisteravond een zilvergrijze b manta gte gespot op de ovale rotonde bij stiens

vanmorgen en vanmiddag en gister ochtend op de a50 ter hoogte van apeldoorn noord.. een a manta

net gespot hier in putten op het marktplein een blauwe manta b
    volgens mij was dat opel team putten :jerry

Afgelopen woensdag in Haarlem, een oranje B1, kwam vanuit een zijstraat het Spaarne oprijden.
    Ik stond daar voor het stoplicht in grijze GSI, maar hij zag me niet. Bij winkelcetrum spaarneboog in de buurt.

Zowizow veel opelactiviteit langs het spaarne :wors
    Zie er regelmatig mooie exemplaren staan.

gisteren in voorthuizen een blauwe a, en vandaag aan de rand van barneveld een rode b die nog even met de lampen knipperde en even naar elkaar de hand opgestoken :thumbup

Gisteravond rond kwart over 8, een vuurrode B manta met wat mij op het eerste gezicht een i240 uitbouw leek, tussen boxmeer en st. anthonis.

Frederick gespot, ergens tussen half 6 en 6 vanavond, op weg naar OpelClanErmelo (hoogstwaarschijnlijk). Ik zat achter je te loeren in m’n daily.

Rook goed die Manta van je :p En de volgende keer niet meer de bocht om gummen bi-j de BP, da hoort nie :P (mooi bochtje is dat he?)

Maandagavond gespot in Deurne.
    Witte manta B i200..

Vanmorgen op de A2 bij Den Bosch 2x New Kids manta op trailer. Onderweg naar de opnames?

Eentje zal wel naar de klote gaan :thumbdown

Zal wel weer lachen film worden
    Was ook nog voor manta benaderd niets over weergehoord

een jongen die ik ken uit Almere is ook benaderd en zijn Manta gaan ze gebruiken.

word gratis zwart gemaakt en hij rijdt er zelf in haha :wors

Zou idd kunnen
    Maar gaat wel beetje vaag allemaal
    Want die auto moest de lucht in valt er na de tyd weinig meer in te rijden haha
    We wachten maar af

Ga iig weer avondje naar de bios

@Tafkam wrote:

Afgelopen woensdag in Haarlem, een oranje B1, kwam vanuit een zijstraat het Spaarne oprijden.
    Ik stond daar voor het stoplicht in grijze GSI, maar hij zag me niet. Bij winkelcetrum spaarneboog in de buurt.

Die jongen kwam vroeger heel veel bij jou om de hoek, wat ik je wel is verteld heb.
    Hij is een vriend en heeft die manta met voorschade gekocht en nu rijdt hij er veel mee.
    Staat omgeving Haarlem hoog

@eddepet007 wrote:

Zou idd kunnen
    Maar gaat wel beetje vaag allemaal
    Want die auto moest de lucht in valt er na de tyd weinig meer in te rijden haha
    We wachten maar af

Ga iig weer avondje naar de bios

Ik mag toch hopen dat ik op de aftiteling kom met de geleverde onderdelen die de lucht in gaan.

Ik zal er op letten of je der bij staat

Donderdag was ik in Hemrik, bij Egbert de Boer voor onderdelen.
    Hij vertelde dat ze net bij hem een manta hadden gekocht om op te blazen/ in de brand te steken

-offtopic
    Die Egbert is dan wel duur, maar hij heeft echt alles en allen net zo netjes magazijn!

@wfvdijk wrote:

Vanmorgen op de A2 bij Den Bosch 2x New Kids manta op trailer. Onderweg naar de opnames?

Ziet er wel grappig uit me eigen Manta zo te spotte. Als die uitgeleend is :-D was inderdaad onderweg na de opnamens. Ik ga binnenkort een dagje kijke

vrijdag 1 juli in het dorpje van schijndel een grijze manta hb kenteken fd-18-ft.ik liep daar door de straat om naar het dorp te zoeken toen ik de manta tegen kwam en ook nog in de vluchtigheid een donker gouden manta hb alleen weet ik daar nix van zat toen in de bus dus zag alleen de bovenkant.wie o wie is de grijze.grtz

25 berichten aan het bekijken - 4,901 tot 4,925 (van in totaal 6,590)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.