Opel Manta GESPOT

Forumindex Forums Modellen Manta Opel Manta GESPOT

25 berichten aan het bekijken - 4,376 tot 4,400 (van in totaal 6,590)
  • Auteur

vandaag weer een manta gespot alleen hing deze achter een takelwagen.
    het was een manta b met orginele koplampen en volgens mij zwart kon het niet goed zien.
    in de buurt van amsterdam

Zojuist naast de A2 op een parkeerplaats bij Beesd in de richting Den Bosch>Utrecht een gifgroene Manta B coupé (new-kids stijl) gespot. Hij stond met de kap open en er stond een wegenwacht naast. Kenteken kon ik niet zien..
    Iemand van hier??

vast. :D kan niet anders :D :D

zojuist in zwolle bij deltion college een zeer nette b manta gsi

vanmiddag rond 3 uur in nijverdal een mooie witte b gezien
    gsi look
    beetje verhoogt aan de achterkant ,maar zag er goed uit

Wat moet jij dan weer in Nijverdal?

Daar rijden er wel meer :D

Omgeving Jonkersvaart, blauwe Manta met zilveren streep, ging met de handrem door de bocht maar draaide een paar keer vaker dan de bedoeling was.

ikke was het niet deze keer.
    onze blauwe staat nog steeds op de bokje’s in het hok

origineel gepost door astrawez
    Zojuist naast de A2 op een parkeerplaats bij Beesd in de richting Den Bosch>Utrecht een gifgroene Manta B coupé (new-kids stijl) gespot. Hij stond met de kap open en er stond een wegenwacht naast. Kenteken kon ik niet zien..
    Iemand van hier??

ik was vandaag in Helmond en maandag in Den Bosch maar ik was het niet… misschien piet ze oude manta die was maandag ook in Den Bosch bij de première

Originally posted by Manta 24V
    Wat moet jij dan weer in Nijverdal?

Daar rijden er wel meer :D

was op weg naar met mooie almelo om bij eddie de kadett op te halen

mijn ouwe gele manta is ooit ook richting nijverdal vertrokken dacht naat de gebroeders nijenkamp is als ik het goed heb

maar kwam regelmatig die kant op ,maar nooit dat ik er 1 gezien heb

origineel gepost door brobbel1
    ikke was het niet deze keer.
    onze blauwe staat nog steeds op de bokje’s in het hok

Was ’s morgens vroeg en ging zoals ik begrepen had om een Manta-a.

VZ in kenteken duurt kom mijn oude aatje wel zijn

De Dolmans Manta gespot op de parking bij zijn werk :cool:

origineel gepost door dr_antrax

origineel gepost door astrawez
    Iemand van hier??

ik was vandaag in Helmond en maandag in Den Bosch maar ik was het niet… misschien piet ze oude manta die was maandag ook in Den Bosch bij de première

ja klopt is mijn manta ik kreeg er ook iets over mee dat ze met pech stonden maar wat er precies is geweest geen idee,misschien de motor de ……… opgedraaid ,zou me niks verbazen

origineel gepost door The_Undertaker

hé, leuk. Gebruik hem elke dag, weer of geen weer :P

Een goud/bruine A in De Lier.

origineel gepost door Kermitkiller
    VZ in kenteken duurt kom mijn oude aatje wel zijn

Zou hem best eens kunnen zijn Popke, heb hem zelf niet gezien maar degene die hem gezien had was blij dat hij aan de kant was gegaan anders was zijn auto in de kreukels geweest, Manta tolde 3 keer rond

origineel gepost door Dolmans

Zo hoort het ook :thumbup Ik heb meer respect voor mensen die hun Manta dagelijks gebruiken en hem netjes houden, dan mensen die hem enkel en alleen met mooi weer pakken, en dan nog vaak niet.

Zo hoort het ook :thumbup Ik heb meer respect voor mensen die hun Manta dagelijks gebruiken en hem netjes houden, dan mensen die hem enkel en alleen met mooi weer pakken, en dan nog vaak niet.

is ook een punt,maarja ben ook eerlijk ik heb dik 1 1/2 jaar dagelijks gereden in der tijd met de green magic maar op een gegeven moment was ik op een punt dat ik zoveel eraan had gedaan dat het gewoon zonde werd om er nog dagelijks mee te rijden dus ik zie het zo degene die de centen heetf boeit het niet om er ook dagelijks mee te rijden maar degene die ze niet heeft denkt 2 keer na;)

origineel gepost door piet

is ook een punt,maarja ben ook eerlijk ik heb dik 1 1/2 jaar dagelijks gereden in der tijd met de green magic maar op een gegeven moment was ik op een punt dat ik zoveel eraan had gedaan dat het gewoon zonde werd om er nog dagelijks mee te rijden dus ik zie het zo degene die de centen heetf boeit het niet om er ook dagelijks mee te rijden maar degene die ze niet heeft denkt 2 keer na;)

Mensen die uberhaupt hun Manta netjes houden, heb ik respect voor :P Maar die ze rijdend houden, en gebruiken waarvoor ze gemaakt zijn, is net ff mooier ;) Ikzelf zal straks mijn gele ook niet gebruiken in de winter, dat anderen dat wel doen en hem dan netjes houden, vind ik erg gaaf.

mijn dagelijkse manta rijd ik nu 7 jaar zomer en winter daar heb ik het meeste plezier van :P, de rest blijf nu mooi binnen staan king:

gespot; rode 400 replica vanmorgen tussen Eefde en Zutphen met groene kentekenplaten.

;)

origineel gepost door piet

Mensen die uberhaupt hun Manta netjes houden, heb ik respect voor :P Maar die ze rijdend houden, en gebruiken waarvoor ze gemaakt zijn, is net ff mooier ;) Ikzelf zal straks mijn gele ook niet gebruiken in de winter, dat anderen dat wel doen en hem dan netjes houden, vind ik erg gaaf.

de manta wat ik nu heb rijd ik ook gewoon dagelijks in ,maar kom nu uberhauot het pad niet uit :P heb zelfs een flink stuk schoongemaakt en het eerst stukje gaat dan ook goed maar daarna kan ik uitstappen terwijl hij in de 1 nog staat en de achterwielen gewoon rustig ronddraaien maar van de plaats afkomen ho maar:P och ja komt goed:D

Gister voor me woning… en heb me kadettje ernaast gezet.

gister de auto van Dolmans gespot bij de formido hierzo had mn cc er nog effe naast gezet voor een plaatje maar was al te donker

25 berichten aan het bekijken - 4,376 tot 4,400 (van in totaal 6,590)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.