Opel Manta GESPOT

Forumindex Forums Modellen Manta Opel Manta GESPOT

25 berichten aan het bekijken - 3,776 tot 3,800 (van in totaal 6,590)
  • Auteur

net in Middelharnis, Zeeland, een witte B gespot, reed langs een parkeerplaats met frietkot waar ik pauze hield…

vrijdag bij voetbalclub caesar in beek een oker geel/bruine B manta. super gaaf ding!

vandaag op een kleine meeting in Ulft de manta van Mantarobin gespot.

leuk bakkie!
    heb nog 2 foto’s gemaakt van die van jou & de gt/e (manta magic) waar je hem naast had gezet!

die e21 mocht er ook wel wezen trouwens ;)
    zal ze 1 dezer dagen eens uploaden ;)

Vandaag rond half 1 Blauw Paarse Manta B

bij Restaurant de Bootsman
    in Ommen

vandaag gespot in de verte op het parkeerterrein bij het TT

een blauwe b

origineel gepost door Emiel-Manta
    vandaag op een kleine meeting in Ulft de manta van Mantarobin gespot.

leuk bakkie!
    heb nog 2 foto’s gemaakt van die van jou & de gt/e (manta magic) waar je hem naast had gezet!

die e21 mocht er ook wel wezen trouwens ;)
    zal ze 1 dezer dagen eens uploaden ;)

Mooi man!, die E21 is van een kameraad van mij (was samen met hem daar) zie de foto’s wel verschijnen! was jij er ook met je manta dan?!

nee, was er met die witte golf 1 gts,
    en ik zat je nogal na te gapen toen je voorbij kwam rijden :P

ps, wel ff mistlampjes scoren voor je voorbumper :P

al vaker gespot, vandaag weer, in wanssum, voor die boerenbond achtige zaak, een witte B cc met 400 bestickering (iig de vlakken)

origineel gepost door Emiel-Manta
    nee, was er met die witte golf 1 gts,
    en ik zat je nogal na te gapen toen je voorbij kwam rijden :P

ps, wel ff mistlampjes scoren voor je voorbumper :P

haha nice!, ja die golf heb ik wel zien staan geloof ik.. mistlampjes moeten er idd komen!

vandaag gespot donkerblauwe a onder de a1 afslag voorst wilp posterenk
    kwam hem tegen met mijn blauwe a
    wie kent deze

heeel donkerblauwe gsi met jalouzie, hier vandaag in het dorp (holthees)

en m’n ma vertelde dat ze ook nog een bruine had zien rijden, meer specs heb ik er helaas niet van.

Vandaag ( donderdag ) een witte Manta B op de kayersdijk in Apeldoorn, sloeg rechtsaf de oprit van de A1 op en stond net na het afslaan nog een paar minuten stil voordat hij/zij zen/der weg vervolgde. Op de deuren had hij 3 strepen staan met als kleuren de duitse vlag. Was om 19.00 uur.

Gisterenmiddag in Den Bosch een kont van een gele A gezien. Bij de Diezebrug

origineel gepost door Ben_M
    al vaker gespot, vandaag weer, in wanssum, voor die boerenbond achtige zaak, een witte B cc met 400 bestickering (iig de vlakken)

Die staat er altijd al jaren, waarschijnlijk van iemand die daar werkt ;)

origineel gepost door GlennGSI
    Vandaag ( donderdag ) een witte Manta B op de kayersdijk in Apeldoorn, sloeg rechtsaf de oprit van de A1 op en stond net na het afslaan nog een paar minuten stil voordat hij/zij zen/der weg vervolgde. Op de deuren had hij 3 strepen staan met als kleuren de duitse vlag. Was om 19.00 uur.

was het niet de oude van kees
    met de kleuren geel rood blauw op de deuren
    deze staat nu in brummen dus die zou goed kunnen
    reed daar gister ook rond die tijd heb niets gezien

vandaag een orange manta b gespot in oisterwijk rond 15.30 ik reed op de rotonde in een groene astra f . die manta was oranje met 01 op de zijkant was net zoals een general lee. Wel mooi ding. Irmscher koplampen erin. Iemand van hier?

gespot.. rode manta i400 of i400 look bij het dijkcentrum in Roosendaal.. foto van de new kids achtger de voorruit :agent

Gisterenavond rond half 8, bij de Coop in Varsseveld een gele A manta gespot bestuurder stak zijn duim nog op naar mij, ik zwaaide terugking:

Die heb ik ook wel eens gezien daar in een woonwijk. Mooi ding is dat robin!

waar dan precies?! zag hem ff snel, wil ding welleens van dichtbij bekijken;)

gistermiddag bij het gemeente huis van zierikzee. ( de stoplichten) een roze a manta. me vriendin had deze auto een week of 2 geleden ook al gespot in nieuwerkerk.

iemand van hier toevallig?

Gistermiddag/avond op de heen en terugweg op de A1 ingehaald door een groene B manta met aanhangwagen..

Met een 2.0 cih motorblok achterin het aanhangertje!!:thumbup

bumperkleven geweest voor de motor code?:D

Nope,, reed in een T4,, mooi hoog dus..:angel D Kadett opgehaald gisteren..

origineel gepost door Black Magic

origineel gepost door GlennGSI

was het niet de oude van kees
    met de kleuren geel rood blauw op de deuren
    deze staat nu in brummen dus die zou goed kunnen
    reed daar gister ook rond die tijd heb niets gezien

Die heb ik ook gezien… hij kwam uit die straat waar de Mac ook aanzit… Ging daar zelf in.
    Dacht eerst dat is Pascal, maar deze heer was meer tegen het grijze aan.

25 berichten aan het bekijken - 3,776 tot 3,800 (van in totaal 6,590)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.