Opel Manta GESPOT

Forumindex Forums Modellen Manta Opel Manta GESPOT

25 berichten aan het bekijken - 3,526 tot 3,550 (van in totaal 6,590)
  • Auteur

lip gecleaned in de keienvanger of hoe moet ik dat zien?
    appart ook met die kleine spotjes..

leuk bakkie zo te zien :thumbup

Als ik het goed gezien heb zijn die “spotjes” micro-mistlichten van Hella.
    Kosten een vermogen voor zulke kleine krengen (150 euro per set), maar ze zijn schijnbaar erg goed en het staat idd wel erg leuk op deze Manta.

En lip gecleaned? je bedoelt dat de voorkant naar beneden verlengt lijkt te zijn?

vanochtend op de a325 richting arnhem:oranje a manta,laag met dikke wielen:thumbup:thumbup

greetz

Vanmiddag (donderdag) tijdens mijn werk een Manta B gespot in Capelle a/d IJssel op een naastgelegen parkeerplaats bij een Opel-Dealer

grtz

dinsdag in zwaagwesteinde een originele B manta gsi gespot met side skirts en een 3 delige achterspoiler. oja was grijs van kleur

origineel gepost door McKaamos
    Als ik het goed gezien heb zijn die “spotjes” micro-mistlichten van Hella.
    Kosten een vermogen voor zulke kleine krengen (150 euro per set), maar ze zijn schijnbaar erg goed en het staat idd wel erg leuk op deze Manta.

En lip gecleaned? je bedoelt dat de voorkant naar beneden verlengt lijkt te zijn?

ja hoe dat ik het precies moet zien weet ik niet?
    of ze hebben hem langer gemaakt, of weggewerkt in de originele keiénvanger waardoor hij zo lang lijkt.. :hmmz
    wel erg gaaf inderdaad! :thumbup

vandaag bij de carglass in doetinchem een AC DELCO 400 rally uitvoering.
    dit was in de fabrieksstraat
    gr 52 pk

Was het die van Henk400rr misschien??

origineel gepost door 52pk
    vandaag bij de carglass in doetinchem een AC DELCO 400 rally uitvoering.
    dit was in de fabrieksstraat
    gr 52 pk

Smalle?

het was niet die van giedo die heeft pp aan het begin van het kenteken en moet jij niet snoeien:P

Ik moet er om 10:00 zijn. :P Even een paar zakspanners naar binnen werken en aan de slag zo.:thumbup

Ik heb even een paar foto’s gemaakt en geplaatst bij dikke manta topic. :thumbup

origineel gepost door Black Magic
    het was niet die van giedo die heeft pp aan het begin van het kenteken en moet jij niet snoeien:P

Er is niets gezegd over het kenteken hoor. ;)
    Gr 52 pk betekende groeten van 52pk(de spotter)

hahahah:jerry

gister gespot bij de zuiderzee rally een manta B 2.0 GTE kenteken SG 46 LN volgens mij, staat ook te koop op mp, en vandaag rond kwart over 10 half 11 op de munt in Emmeloord een beige B manta kenteken weet ik zo niet

das die GTE uit vriezeveen jorn

vanavond ok maar eens kijken bij d erally zien of ik wat manta’s spot;)

nou nog een manta gezien daar jozef…en ja klopt zag het, ziet er netjes uit die GTE

niets enkel een vaal rode b ascona ergens geparkeerd

Haaksbergen groene b1 wel bekend bij de club wel met dikkerbumpers :D

Vandaag in Berkel en Rodenrijs gespot bij de Opel-Dealer Eef en Huub gespot tijdens mijn werk..

grtz

wat een kleur:o:hmmz

rond 18:00 gespot in de verkeerschaos bij Harderwijk een blauwe B kon m niet heel goed zien zat een auto tussen

Zaterdag in Uden Centrum, eeen rode B1 CC Vandaag een gele A, en in een ooghoek zag ik aan het eind van de middag ook een bruine B voorbij komen. Beetje manta town daar, zie er regelmatig manta’s voorbij komen. Een een donker grijze B, en vorige week ook al een matzwarte A zien staan.

origineel gepost door Astraman
    Zaterdag in Uden Centrum, eeen rode B1 CC Vandaag een gele A, en in een ooghoek zag ik aan het eind van de middag ook een bruine B voorbij komen. Beetje manta town daar, zie er regelmatig manta’s voorbij komen. Een een donker grijze B, en vorige week ook al een matzwarte A zien staan.

die mat zwarte is waarschijnlijk van mijn oom

de ouwe manta van men maat ook een oudje.
    en als hem een kwart slag draait zie je nog een a senator.
    http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=he…

origineel gepost door Dkadett84
    Vandaag in Berkel en Rodenrijs gespot bij de Opel-Dealer Eef en Huub gespot tijdens mijn werk..

grtz

Heej das mijn manta:P

Werk daaro. zal binnekort even voorsteltopicje openen

25 berichten aan het bekijken - 3,526 tot 3,550 (van in totaal 6,590)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.