Opel Manta GESPOT

Forumindex Forums Modellen Manta Opel Manta GESPOT

25 berichten aan het bekijken - 3,426 tot 3,450 (van in totaal 6,590)
  • Auteur

Gisteren stond er de hele dag een metallic blauwe b1 coupe met blauwe platen achter het tankstation aan de A7 tussen Groningen en Hoogezand. Twee keer gespot vanaf de andere kant van de snelweg dus niet goed kunnen bekijken verder maar zag er van een afstand leuk uit.

Gisteren gezien vanuit de trein op station Meppel een manta a oranje met originele velgen kenteken 73-fv tijd 11.35 uur

een blauwe exclusiv voor de gamma in terneuzen in gehele originele staat:angel

Ik zag vandaag een knaloranje manta staan toen ik boodschappen ging doen was wel een vette bak met grote witte letters irmscher op z’n kofferbakklep en leek wel soort vinnen op z’n achterraam locatie was nabij tramhalte pleinweg in rotterdam.mischien iemand hier van het forum?.

Groetjes Patrick

Zaterdagmiddag 30-01 van Zwolle richting Harderwijk op de A28 een paarse Manta B met witte 400-spoiler… zo te horen Groep A uitlaat, en anders zat de uitlaat niet op de plek:angel

origineel gepost door manta19sr

origineel gepost door mantastijn
    vanmiddag gespot (18e januari)
    in het centrum van Baarle-Nassau een oker gele manta A met vinyl dak

Die kom ik ook wel eens tegen als ik een collega af zet bij tankstation richting gilze-rijen vanaf de snel weg meestal zo rond iets over 5 en dan gaat de a manta recht door richting baarle idd

Dat was de auto van mijn vrouw…
    Late reactie…

vandaag gespot.
    mooie gele b manta met zwart dak.
    volgens mij was het een b1.
    ik zag hem van de achterkant.
    stond aan de kade geparkeerd.
    zag er netje’s uit.
    kent eindigde op 09.

origineel gepost door brobbel1
    vandaag gespot.
    mooie gele b manta met zwart dak.
    volgens mij was het een b1.
    ik zag hem van de achterkant.
    stond aan de kade geparkeerd.
    zag er netje’s uit.
    kent eindigde op 09.

in leeuwarden zeker, daar vlakbij de media markt?

ja klopt was ik vergeten te melden

Om verwarring te voorkomen (niet de onze dus):

Gespot: bordeaux rode A manta, in Gilze, vanaf de Valk net onder de snelweg door…

gisteren in didam bij de plaatslijke spuiter een groene b1

vanmiddag in Hardenberg;

donker grijze manta b coupe. zag dr wel knap uut.
    stond vlak bij een doehetzelfzaak en meubelshop

wel dhz zaak was dat dan?

gamma :D

nooit zon manta gezien in hardenberg.
    zag laatst thuis wel iemand langsrijden in een blauwe manta.
    helderblauw.

nu weet ik dat iemand uit bergentheim een blauwe manta heeft, jongen van ramaker, maar ik dacht dat deze gestald was:hmmz

misschien net uit de stalling. kwam mooi met een gank voorbij knapp’n.

nee heb m ook nooit eerder gezien.

bedoelde jij mark zijn manta?
    die is toch allang verkocht?

mark ramaker kan het nog wel eens zijn ja.
    heeft hij hem verkocht? kan maar zo, voorzover ik dat ding voor de laatste keer heb gezien deed ik nog niet met auto’s, is jaren geleden.

mijn kameraad had het erover dat ie in beerzerveld in een schuur stond, maar hij kan het ook wel verkeerd hebben.
    in ieder geval zag ik die manta van afstand, en die leek beroerd veel op die van mark.kleur en velgen waren hetzelfde.

meende dat baxmanta (hier op het forum) die auto nu bezat.

zo niet, dan is het er een welke er verdomd op lijkt :D

Gistermiddag rond een uur of 4, een donkergroene Manta (B?) met een (volgens mij) aftermarket spoiler op de Ceintuurbaan in Zwolle. Wou invoegen vanaf een uitrit net na de Shell Express. Ik heb hem voor gelaten. Bestuurder droeg een oranje veiligheidsjas.
    Hij sloeg af de Kranenburg weg op (paralel aan de A28 richting het noorden). Ik zat (as usual) in m’n bordeaux rode Corsa A Sedan.
    Toevallig iemand van hier?

Gisteravond ook de grijze Manta GSI waarover ik eerder raporteerde weer gezien, dit keer geparkeerd bij de woningen aan het kruispunt met de Middelweg (bij de Renaul dealer en Firezone).
    Tijdje terug was diezelfde wagen in Zwolle Zuid in de buurt van het winkelcentrum.

vrijdagmiddag rond 4 uur een grijze Manta B GSI gespot, met een stikker van Opel Manta Club Nederland op de achterruit. Ik reed erachter met mijn groen zwarte C kadett. Zag er wel leuk uit zo op het eerste gezicht:thumbup

origineel gepost door McKaamos
    Gistermiddag rond een uur of 4, een donkergroene Manta (B?) met een (volgens mij) aftermarket spoiler op de Ceintuurbaan in Zwolle. Wou invoegen vanaf een uitrit net na de Shell Express. Ik heb hem voor gelaten. Bestuurder droeg een oranje veiligheidsjas.
    Hij sloeg af de Kranenburg weg op (paralel aan de A28 richting het noorden). Ik zat (as usual) in m’n bordeaux rode Corsa A Sedan.
    Toevallig iemand van hier?

Dat was ik.
    Een donkergroene met een gigantische deuk in het spatbord.
    Ik bracht m naar de garage om de schade te laten bekijken.
    Met de gladheid heeft iemand er tegenaan gereden terwijl de manta geparkeerd stond.
    Leuke corsa heb jij ook wel, en bedankt dat je mij er ff tussen gelaten hebt.

hey hij rijd nog :D

origineel gepost door opelnofx
    Dat was ik.
    Een donkergroene met een gigantische deuk in het spatbord.
    Ik bracht m naar de garage om de schade te laten bekijken.
    Met de gladheid heeft iemand er tegenaan gereden terwijl de manta geparkeerd stond.
    Leuke corsa heb jij ook wel, en bedankt dat je mij er ff tussen gelaten hebt.

Thanks, and you’re welcome :)

De deuk heb ik gezien ja. rechts boven je linker voorwiel. Is de schade nog een beetje beperkt gebleven of is er meer verbogen dan alleen het paneel?

vandaag in Oeffelt een Rode A met spoiler.

Gisteren op de Wolphaertsbocht in Rotterdam Charlois een erg mooie Oranje Manta met
    uitbouwset van Irmscher!!:wors
    Van iemand op het forum toevallig!

25 berichten aan het bekijken - 3,426 tot 3,450 (van in totaal 6,590)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.