Opel Manta GESPOT

Forumindex Forums Modellen Manta Opel Manta GESPOT

25 berichten aan het bekijken - 276 tot 300 (van in totaal 6,590)
  • Auteur

vanmorge gespot een goudkleurige manta b verlaagd Y spaak velgen eronder en dat was op de leeuwenhoekstraat in schijndel
    zag er heel leuk uit

en vanmiddag in eindhoven op mijn werk kwam een mooie rode manta b de plak op gereden op de hurksestraat

is of zijn een van deze 2 manta,s bekend hier

vandaag in dedemsvaart..

grijze b manta met donkerder links voor spatbord, stond aan de langewijk
    samen met een D kadett en een C corsa

vandaag zaterdag 23-09 rij ik door maarheeze zie ik daar een mooie blauwe manta A bij de benzienepomp staan (GAS TE TANKEN) in het centrum.
    wie zou dat toch zijn:hmmz:hmmz….?
    ik kwam met een kadett B 1200 mat zwart langs

denk dat dat Remy was [goeie kennis van me] die zwerft hier rond als remy-corsa ofzoiets, heeft nog wel errug veel werk aan zijn auto..

Mijn manta staat nog geen 300 meter van die pomp vandaan :P

Hoe laat was dat ongeveer? want ik kwam hem ook nog bij de pomp tegen rond 22:30..

rond half 5 bij MCA alkmaar een gele B2 GSI

Origineel gepost door voederbiet
    een rode B1 met ats classics, op station anna paulowna

Had deze een zonnescherm op de achteruit?
    Want die komt dan uit nibbixwoud meen ik te weten.

Origineel gepost door Ari

Origineel gepost door voederbiet
    een rode B1 met ats classics, op station anna paulowna

Had deze een zonnescherm op de achteruit?
    Want die komt dan uit nibbixwoud meen ik te weten.

je bedoel louvres? die kiewen als het ware? nee dat had deze niet, had wel een zwart interieur

gister ochtend rond 9 uur half 10 op de E40 Oostende richting Gent een nederlandse
    manta wit met geel zwarte strepen op de deur! geen verbredingen!! (i200/i400 uitvoering??)

vanochtend rond 10 uur op de N206 ter hoogte van noordwijkerhout een blauwgrijze b-manta

En weer de rode A met witte strepen in Pijnacker.
    Stond gisteren geparkeerd langs de weg.

Vanmiddag een B in de rothmanskleuren op de Sanatoriumlaan in Hellendoorn en spatlappen en een rolkooi.

Ik heb vandaag wel een Meriva met een Mantaclub sticker gespot, telt dat ook :P ?

zaterdag 29 september had ik ff pech met mn gele manta er reed er een goudzilver achtige manta op de a7 terhoogte van winschoten die ff terug kwam om te kijken wat er was :cool::thumbup

zondag tegen half drie aan op de weg langs de kuip bij de groene hilledijk in de buurt een witte b manta

Origineel gepost door Manta 24V
    Vanmiddag een B in de rothmanskleuren op de Sanatoriumlaan in Hellendoorn en spatlappen en een rolkooi.

vast die gozer uut `nham…

trouwens… pas ook nog rode b manta gespot in tuin in lutten stond / staat te koop…. dus iemand zoekende… staat vast wel ergens op marktplaats oid.

ik kom veel in die buurd maar heb hen nog nooit gezien daaromaar goed jammer dat je ze niet zo veel meer ziet:(

Origineel gepost door tcat

Dan heb je mijn mantatje zien staan:P

en is die rode A met witte strepen ooit aangekocht uit Lutten of Hardenberg???

Ik heb hem vlakbij schiphol gekocht hoezow ?

Een witte B en een rode A in Almelo geparkeerd met de neuzen naar elkaar bij een flat als je richting Harbrinkhoek rijdt.

jaartje geleden ongeveer reed hier ook een rode A met witte strepen rond, was mooie wagen, ken de toenmalige eigenaar wel vandaar, was wel benieuwd hoe het met het karretje ging

wete niet of het hem is anders gaat het goed met hem moet wel wat an gaan gebeuren.

dat was rond die zelfde tijd ik reed binnendoor richting leende van uit maarheze. ik was eff bij ruud kobussen geweest (muziek insterementen maker).
    jammer dat ik jou niet heb gezien, maar ja ik kom er vaker dus volgende keer meer suc6 he.

Origineel gepost door Donnie

Origineel gepost door tcat

Dan heb je mijn mantatje zien staan:P

Zie je wel vaker door ‘het dorp’ rijden..

Big Brother is watching you:thumbup

vanochtend bij horizon heerhugowaard een bordeaux rode A, ik stak me duim op en de A bestuurder ook:afro

25 berichten aan het bekijken - 276 tot 300 (van in totaal 6,590)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.