Opel logo ‘in’ koplamp mogelijk?

Forumindex Forums Overige Opel algemeen Opel logo ‘in’ koplamp mogelijk?

• Dit onderwerp bevat 0 reacties, 5 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 13 jaren geleden door .
12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Auteur

Iemand dit zelf al geprobeerd of gezien?

Ik heb het nog nooit gezien bij een Opel op deze manier.
    Wel dat er bijv. “AFL” staat in een koplamp (als er AFL op zit natuurlijk).
    En ik weet nog dat bij de Skoda Joyster (een concept) ook ‘Joyster’ in de koplamp stond. Daar moet ik nog wel ergens een foto van hebben.

Tegenwoordig hebben alle nieuwe(re) skoda’s het in hun lichten… Denk aan de superb, octavia fabia(combi) yeti etc… Maar een opel kapje heb ik ook nog nooit gezien…

Grt

tjah, op de sloop een koplamp halen en proberen ??
    wie niet waagd, wie niet wint

Nee, hij bedoelde een kapje dat voor het licht zit, in de koplamp… Volkswagen heeft dit ook, als het bestaat voor opel ben ik ook geïnteresseerd… :D

Grt

dat snap ik, maar ik denk niet dat dat er is, dus zelf maken

Tjah… Vraag is waar heel je een dicht kapje waar je zelf het logo kan uitfrezen… king:
    Grt

@corsakupesh wrote:

Tjah… Vraag is waar heel je een dicht kapje waar je zelf het logo kan uitfrezen… king:
    Grt

das t probleem niet
    n dicht kapje zit er wel in sommige koplampen
    dus das wel te vinden

enkel leent t opel logo zich er niet zo goed voor

een v of n w ergens insnijden gaat wel
    maar bij n O of n cirkel moet het binneste deel blijven staan hoe moet je dat netjes doen

t kan wel meer zo simpel als bij vw is t niet ;)

Het opellogo gewoon rond uitfrezen, denk aan het opellogo dat op je grille zit bijvoorbeeld als je dat zou verkleinen, en erop maken, dan kan je er rond toch frezen… Denk bijvoorbeeld ook aan lettersjablonen ofzo die hou je ervoor, en dan spuit je verf over het niet bedekte deel… Vervang dat spuiten door frezen en voila! Een opel kapje :-D klinkt makkelijk, maar in de praktijk toch lastig uit te voeren in zo’n formaat :D
    Grt

@corsakupesh wrote:

Het opellogo gewoon rond uitfrezen, denk aan het opellogo dat op je grille zit bijvoorbeeld als je dat zou verkleinen, en erop maken, dan kan je er rond toch frezen… Denk bijvoorbeeld ook aan lettersjablonen ofzo die hou je ervoor, en dan spuit je verf over het niet bedekte deel… Vervang dat spuiten door frezen en voila! Een opel kapje :-D klinkt makkelijk, maar in de praktijk toch lastig uit te voeren in zo’n formaat :D
    Grt

Zucht

Iets verfen is heel wat anders dan iets ergens uithalen

Zo jij t post is t niet mogelijk

Je zou er al iets van plexi glas binnen in moeten plakken
    Waar je de losse inwendige delen van t logo opplakt

Of hele dunne “lijntjes” laten staan die de rest op z.n plek houd

Dat bedoel ik… Als je sjablonen maakt hou je toch ook dunne lijntjes ertussen…

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.