Opel Kadett GESPOT

Forumindex Forums Modellen Kadett Opel Kadett GESPOT

25 berichten aan het bekijken - 1,251 tot 1,275 (van in totaal 4,481)
  • Auteur

oranje c coupe in de nieuwkuijksestraat in nieuwkuijk

Gisteren Oranje C kadett gespot tussen zwolle en Heino . Dit rond 1uur half 2

Oranje C-Kadett op een autoambulance met een Peugeot Boxer bus ervoor?

Dan was ik het:D

origineel gepost door Kadeddie
    Oranje C-Kadett op een autoambulance met een Peugeot Boxer bus ervoor?

Dan was ik het:D

mmm waar was da kon peter wel is zijn die heeft een boxer of een jumpie en een c kadett haahh

Nee.. ik reed in die Boxer, had net mijn nieuwe aanwinst opgehaald!

Gespot blauw D kadett. Staat te koop bij een auto sloop. Kwam um toevallig tegen toen ik daar een c kadett gevonden had.

origineel gepost door lambo452

origineel gepost door nl-tuning

@lambo452
    ja klopt dat ie die van erik incl paarse bumper en motorkap, en idd een uitlaat die nog afgelast moet worden hahahah

wat voor 1 rijd jij er dan??

groeten nick

momenteel in een bronse e sedan..

maar reed altijd in een blauwe D hatchback met raamjalousien en irmscher grille

ook met een beetje herrie

volgens mij heb ik wel eens achter jou gezeten de wijk uit..

ja dat kan wel kloppen toen reed je achter mijn kadett:jerry, die seddan heb ik weleens gezien ja met zwarte achterlichten toch????

groeten nick

origineel gepost door lambo452

@lambo452
    ja klopt dat ie die van erik incl paarse bumper en motorkap, en idd een uitlaat die nog afgelast moet worden hahahah

wat voor 1 rijd jij er dan??

groeten nick

momenteel in een bronse e sedan..

maar reed altijd in een blauwe D hatchback met raamjalousien en irmscher grille

ook met een beetje herrie

volgens mij heb ik wel eens achter jou gezeten de wijk uit..

ja dat kan wel kloppen toen reed je achter mijn kadett:jerry, die seddan heb ik weleens gezien ja met zwarte achterlichten toch????

groeten nick

ja die sedan idd met zwarte achterlichten ja.. en nu met witte voorbumper…

maar idd die D kadett is ook van mij..

origineel gepost door kadett4x4

origineel gepost door Astraman

origineel gepost door vectra208v
    moi,

wie heeft deze kadett wel eens gespot

moet ergens in Nijmegen rijden.

Zal eens in de gaten houden, ken de auto niet in ieder geval.

ik werk iedere dag in nijmegen, zal de ogen eens open houden.
    heb hem nog niet gezien in ieder geval.

groeten.

Ik kreeg laatst een mailtje van iemand die hem een keer gespot heeft in nijmegen maar dat wil niet zeggen dat ie daar altijd rijd.Kan ook in de omgeving van….Nijmegen.
    Hij wist mij ook te vertellen dat hij er niet meer zo strak uitzag als op deze foto(it’s a shame).

gistermiddag rond half 2 op de a18 richting a12, een gouden c kadett sedan achterop een autoambulance.

vanmiddag rond 2 uur op de ring van Zwolle vlak voor afslag Zwolle-Centrum een heel nette witte kadett GSi , origineel !

Iemand van hier ?

Gespot vandaag in Apeldoorn..

Gele C coupe kenteken 02-SU-?? met gele mistlampen onder de bumper stond vlakbij de Eglantier geparkeerd

en een Astra G OPC reed door de barnewinkel

Toevallig van hier ??

vrijdag ochtend rond 11 uur, in haaksbergen een oranje c1 sedan iemand van hier?

stond toen ind in haaksbergen die eigenaar zat niet op opel-forum.

maar hebbe de auto toevallig vandaag naar hier gehaald voor schoonbroertje.:P

rond half 1 op do 8 jan

vanaf de zuilensering > de wetering> de meern en toen ging die de zandweg op (langs het water)

was een rode E kadett 5 deurs

iemand van hier ??

Maandag reed ineens op de euroregioweg bij SWL een rode Kadett D voor me met blauwe platen….toevallig iemand van hier?

Vrijdag een Oranje Kadett C2 City op ’t oog standaard, met smoke knipperlichten, op de Energieweg in Nijmegen thv. de Anac, en maandag zag ik hem weer rijden maar dan in Lindenholt richting de Horstacker.

ja ja gistren GESPOT op de beverwaardseweg in rotterdam.. in de middag.een opel kadett gsi 2.016v lexmaul… kleur 256 met turbo wiellen……iemand gezien………zag er netjes uit.. in een flits….gr:D:;)

zwarte gsi,kwam ik tegen in Papendrecht,kent.xv- 08- nog iets,zag er nog best redelijk uit zo in een flits

kan er zat een vrouw achter het stuur….en het kenteken was iets van XR- 16 — of zo iets dacht ik .. met donker koplampen en knipperlichten……….gr :P:D

origineel gepost door GlennGSI
    Gespot vandaag in Apeldoorn..

Gele C coupe kenteken 02-SU-?? met gele mistlampen onder de bumper stond vlakbij de Eglantier geparkeerd

en een Astra G OPC reed door de barnewinkel

Toevallig van hier ??

origineel gepost door Automatic-freak

Jep dat kan wel, heb hem later nog hier in apeldoorn zien staan bij het huis van de beste man. Hij had eerder heel veel C kadettjes rond het huis staan. Nu stonden er een stuk of 3 deze gele een roze en nog 1 :jerry

Komt omdat de meeste kinderen (of allemaal) al het huis uit zijn en daarom staan er niet zoveel meer, ze hebben allemaal een Kadett (of 2) meegenomen … die er nu nog staan … blauwe City, roze Coupe, rode Station, groene Sedan en straks een Aero :o

En die gele Coupe is dus van een van de kinderen, dan is er nog een beige/zandkleurige 4-deurs, een oranje City en nog een of twee … :hmmz

origineel gepost door Automatic-freak
    Komt omdat de meeste kinderen (of allemaal) al het huis uit zijn en daarom staan er niet zoveel meer, ze hebben allemaal een Kadett (of 2) meegenomen … die er nu nog staan … blauwe City, roze Coupe, rode Station, groene Sedan en straks een Aero :o

En die gele Coupe is dus van een van de kinderen, dan is er nog een beige/zandkleurige 4-deurs, een oranje City en nog een of twee … :hmmz

Haha ok :P jah was laatst ook al een C Kadett in ugchelen tegen gekomen die eerder ook wel eens bij dat huis stond. Zal ook wel 1 van de kinderen wonen dan :jerry Wel mooi om te zien dat iedereen helemaal gek is met die kadettjes daar

25 berichten aan het bekijken - 1,251 tot 1,275 (van in totaal 4,481)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.