Opel Kadett GESPOT

Forumindex Forums Modellen Kadett Opel Kadett GESPOT

25 berichten aan het bekijken - 1,126 tot 1,150 (van in totaal 4,481)
  • Auteur

origineel gepost door Orang-pinda
    Deze kadett kwam ik gisteravond tegen hier in de stad Groningen.

Irmscher uitbouw?? die zie je ook bijna nooit meer ;)

origineel gepost door Ramòn_46
    Vanochtend in Goes gespot; rode Kadett D! Als ik het goed zag in alle haast een GTE… Zaten ATS’jes onder. Toevallig iemand van hier?

Zoeft er met de motor voorbij en zag het helaas in een flits.

Ja Ja klopt dat was ik :):)

Gespot:

Zondagmiddag, rond 1 uur. Op de rivierweg bij lathum, een gele c-kadett coupe met een dame erin.

Maandagavond op het lange water in Arnhem, Presikhaaf, een zilver grijze B-kadett, ook bestuurd door een dame. Zag er erg netjes uit.

Bij iemand bekend?

Vandaag stond in Vathorst(amersfoort) een grijze Kadett Gsi Cabrio!!
    Had een 1tje in het kenteken….

origineel gepost door Hanz

Vanochtend in Goes gespot; rode Kadett D! Als ik het goed zag in alle haast een GTE… Zaten ATS’jes onder. Toevallig iemand van hier?

Mooie oto! Kwam er toevallig langs op de motor toen we de motor gingen omschrijven op het postkantoor.

Mooie oto! Kwam er toevallig langs op de motor toen we de motor gingen omschrijven op het postkantoor.

Stond die voor de deur op Parkeerplaats ja, thankzz for Compliment, maareuhh Voerendaal ? ? is dat niet in Limburg ?? Dan was je een aardig eindje van huis , en op tijd ook want dat moet zaterdag in de ochtend zijn geweest.
    Bevalt de Motorfiets ? ?
    :D:D

Stond die voor de deur op Parkeerplaats ja, thankzz for Compliment, maareuhh Voerendaal ? ? is dat niet in Limburg ?? Dan was je een aardig eindje van huis , en op tijd ook want dat moet zaterdag in de ochtend zijn geweest.
    Bevalt de Motorfiets ? ?
    :D:D

Haha, jah dat is in limburg. Auto stond voor de deur, op de buitenste parkeerplaats en jah dat was rond de ochtend;) Motorfiets bevalt super! Zover weg is het btw niet, 1,45 uur rijde :) Goed te doen

vanmiddag rond half 6 in den haag vlakbij het station een bruine c kadett coupe met chrome wieldoppe, volgens mij verbreed. zag er zo vanuit de metro niet slecht uit!;)

vanmiddag rond een uur of 3 een blauwe c coupe hier in dinxperlo, de coupe was uitgebouwd beetje kermis ding was het :cool:

nou net een rode c sedan FD zat in het kenteken 20.20 uur N brabantlaan ri A2

Blauwe kadett bij Kollumerzwaag en dezelfde later bij Jirnsum,
    een van inzittenden had grote strohoed op,
    wij reden in een oranje Manta.

volgens mij rond half 6 modfreak tegengekomen, je ging vanaf de n57 (??) de N nog iets richtng zwartewaal/spijkenisse op.

origineel gepost door mayhem
    volgens mij rond half 6 modfreak tegengekomen, je ging vanaf de n57 (??) de N nog iets richtng zwartewaal/spijkenisse op.

Dat zou ik wel eens geweest kunnen zijn, ik rij daar ’s middags van Brielle naar Heenvliet.
    Modfreak en ik hebben dezelfde kleur king:

heb ‘m gezien in ’t echie……een mooie strakke Kadett geworden Chris !:thumbup ( ennuh Joop….ik zat een auto of 4 achter je in een diamantzwarte Subaru imp ( opgevouwen op de achterbank :jerry )en we gingen weer de snelweg op richting tunnel.

net op bij de afslag echt een beige of witte kadett b gespot
    had hem nog in de vlucht gezien met voorbij gaan
    en reed te snel om effe gedag te zeggen

Gisteravond bij de plus in Asten een rode kadett c coupe met sierranden rond de wielkasten.

Vanochtend in Heusden op het plein bij van eijk en de jonosh enzo een groene kadett c coupe met sr-velgen.

eerste was ons vrouwke

origineel gepost door JvV

origineel gepost door Orang-pinda
    Deze kadett kwam ik gisteravond tegen hier in de stad Groningen.

Irmscher uitbouw?? die zie je ook bijna nooit meer ;)

zo´n set heb ik 2jaar geleden eens gekocht voor een 2e gsi was een complete set en in redelijke staat.
    had al redelijk snel in de gaten dat dit toch niets voor mij is dus heb ik het setje weer gauw verkocht.
    is idd vrij zeldzaam.:D

Vandaag van maastricht naar eindhoven een rode D-kadett gespot, helaas geen foto kunnen maken ging te snel, reden in tegengestelde richting.

Gisteren toen ik een tour tochtje op de motor deed, van vlissingen naar goes een Rode/roze onder kant zilvere Kadett Eg GSi, zag er erg goed uit.

Was dat dees Jim ??

nee was een andere, hij was meer roze en alleen de bumpers en deel onder de stootstrips was zilver. Verder helemaal strak met “andere” bumpers, wat hoekiger dan origineel. Maar ben niet zo thuis in de E kadett.

mooie sedan gespot op burgerking kerkrade:D

ohja en deze 2 ook niet te vergeten aren ook nog netjes:D

25 berichten aan het bekijken - 1,126 tot 1,150 (van in totaal 4,481)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.