Opel Kadett GESPOT

Forumindex Forums Modellen Kadett Opel Kadett GESPOT

25 berichten aan het bekijken - 826 tot 850 (van in totaal 4,481)
  • Auteur

Maandagmiddag stond een blauwe C kadet geparkeerd op een oprit vooer een huis in maarheeze deze had achter een donkerblauw raam? en dacht 5 spaaks velgen alleen welke straat is me niet bekend.

Ook maandagmidddag kwam vanuit de kanten van soerendonk een kadett gsi 16v zwarte/antraciet met dit kenteken LD-RH-** deze draaide de snelweg op ri valkenswaard/eindhoven…

Vanmiddag tegen 16:00h een oranje vierdeurs c-kadett gespot bij het atrium ziekenhuis in heerlen. Zag erg mooi uit :thumbup

origineel gepost door nova….
    Maandagmiddag stond een blauwe C kadet geparkeerd op een oprit vooer een huis in maarheeze deze had achter een donkerblauw raam? en dacht 5 spaaks velgen alleen welke straat is me niet bekend.

Ook maandagmidddag kwam vanuit de kanten van soerendonk een kadett gsi 16v zwarte/antraciet met dit kenteken LD-RH-** deze draaide de snelweg op ri valkenswaard/eindhoven…

c kadett staat volgensmij al effe stil daar motor defect maar die is van een maat van mij geweest die woont er bijna tegenover

Ok pipo,

volgende klant,

vanmorgen rond 9.00 uur een rode b kadett in orginele staat kenteken 29-26-** op de stratumsedijk bij het diagenostich centrum

origineel gepost door manta1977
    Vanmiddag tegen 16:00h een oranje vierdeurs c-kadett gespot bij het atrium ziekenhuis in heerlen. Zag erg mooi uit :thumbup

Laatste voor het atrium een gouden Kadett C coupe en in de parkeergarage regelmatig een banaangele C coupe en een groene sedan (en natuurlijk mijn eigen sedan dan)

Ok pipo,

volgende klant,

vanmorgen rond 9.00 uur een rode b kadett in orginele staat kenteken 29-26-** op de stratumsedijk bij het diagenostich centrum

waar is da haahaha
    :Pnee ken ik nie
    mijn rode staat binnen

Afgelopen week heb ik al enkele malen een rode B-kadett zien staan op de parkeerplaats tegenover Vonderhoff in Eindhoven…Maar die staat er haast zo wa elke dag….

Kan goed dezelfde zijn als die Nova bedoelt.

20 minuutjes terug hier voor de deur( was te laat om een foto te maken ) een donkerglimmende-rode ( leek wel candyapple )cqp met suicide doors !!!!! liet iemand uitstappen en vloog weg met een pschieuw er achteraan :o.de uitstapper rende spoorslags naar het treinstation toe ………bekende van hier ??????

origineel gepost door Ronaldo
    20 minuutjes terug hier voor de deur( was te laat om een foto te maken ) een donkerglimmende-rode ( leek wel candyapple )cqp met suicide doors !!!!! liet iemand uitstappen en vloog weg met een pschieuw er achteraan :o.de uitstapper rende spoorslags naar het treinstation toe ………bekende van hier ??????

mm nee ken ik nie zal wel je ultieme natte droom zijn geweest:P:angel

origineel gepost door pipo

origineel gepost door Ronaldo

mm nee ken ik nie zal wel je ultieme natte droom zijn geweest:P:angel

mijn ultieme natte droom wil je echt niet weten king: .maar dit was beslist een mooie en snelle auto!!! kenteken was iets met ??-?t-??

Ok pipo,

volgende klant,

waar is da haahaha
    :Pnee ken ik nie
    mijn rode staat binnen

in het Centrum als je vanf de Leenderweg centrum in rijd kom je vanzelf op de stratumsedijk:D

De volgende,

rond 12.20 uur kom je van de snelweg af A2 Maarheeze links af onder de snelweg door stond na zoin 50 meter aan de rechtse kant een oranje C Coupe 88-SJ-** ??? geparkeerd tussen auto s aan de wegkant (stond niet in “parkeervak”) :D m deze had Ats 13 inch velgen…

De volgende,

rond 12.20 uur kom je van de snelweg af A2 Maarheeze links af onder de snelweg door stond na zoin 50 meter aan de rechtse kant een oranje C Coupe 88-SJ-** ??? geparkeerd tussen auto s aan de wegkant (stond niet in “parkeervak”) :D m deze had Ats 13 inch velgen…

88 sj?? mm
    orangje coupe uit maarheze met ats er onder is eigenlijk alleen die van bart?? kadett c coupe dacht ik maar die begint dacht ik met een d int kenteken

Dat niemand mij met me oude Kadett GSi 16v opde trailer heeft gezien :P hehe

ach ik cros ook door half nederland met mijn c station en word ook nooit gespot

bij de shell langs de a12 richting utrecht, vlak voorbij de wegwerkzaamheden bij veenendaal, een signaalgroene c kadett city, met ats classics.

iemand van hier?

ca 17:00 uur een licht blauwe kadett in oirschot kenteken 16-sr-75 meen ik,ik seinde nog met de manta iemand van hier?

c coupe!

ca 17:00 uur een licht blauwe kadett in oirschot kenteken 16-sr-75 meen ik,ik seinde nog met de manta iemand van hier?

c coupe!

Mijn oude sedan, verkocht aan een jongen in Oirschot, leuk dat ie nog leeft:thumbup

Ik moet toch wel zeggen dat ik ook vrijwel spotless ben, haha

De volgende,

88 sj?? mm
    orangje coupe uit maarheze met ats er onder is eigenlijk alleen die van bart?? kadett c coupe dacht ik maar die begint dacht ik met een d int kenteken

da dacht ik ook maar met weer daar in de buurt geweest en deze stond bij Jos van Engelen garagebedrijf??

De volgende,

88 sj?? mm

da dacht ik ook maar met weer daar in de buurt geweest en deze stond bij Jos van Engelen garagebedrijf??

zegt mij niks:hmmz

De volgende,

88 sj?? mm

zegt mij niks:hmmz

mij ook niet:D

Vanmorgen langs het kanaal bij veghel in de buurt een oude opel gezien, het leek op een c kadett station. Ik weet het niet zeker want ik had hem niet gezien, maar mijn bijrijder zei dat iemand in een opel zwaaide. Dus keek in mijn spiegel en zag nog net een witte achterkant.
    Iemand?

origineel gepost door hanzel
    Vanmorgen langs het kanaal bij veghel in de buurt een oude opel gezien, het leek op een c kadett station. Ik weet het niet zeker want ik had hem niet gezien, maar mijn bijrijder zei dat iemand in een opel zwaaide. Dus keek in mijn spiegel en zag nog net een witte achterkant.
    Iemand?

Hoi,

Idd, dat was ik;) in de witte caravan.. Had jullie al herkend.. Valt toch op zo´n sr..

Tot ziens,

Mark:thumbup

25 berichten aan het bekijken - 826 tot 850 (van in totaal 4,481)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.