Opel Kadett GESPOT

Forumindex Forums Modellen Kadett Opel Kadett GESPOT

25 berichten aan het bekijken - 776 tot 800 (van in totaal 4,481)
  • Auteur

Origineel gepost door hanzel
    vanmorgen weer kadettcity76 met imperial :thumbup gespot in den bosch:D

Haha! Ik zag je alweer aankomen ;) zit jij ook in db op school of wat? En je commo vol met maten?!

Mooie commodore trouwens… !

Imperial gaat nog naar een cm of 3 omlaag… moet nog even tijd en zin vinden om dat even in orde te maken!

Zag trouwens vanmiddag (uurtje of drie half vier) nog een andere commodore B staan, achter de onderwijsboulevard… een zwarte. Bekend voor iemand hier?!

Bart

Ja klopt ik zit daar op de onderwijsboulevard… elke donderdag.
    En er zaten 3 klasgenoten bij me in de auto, die rijden altijd met me mee;)
    die imperial erop is wel gaaf ja! heb je al es een fototje gepost van je citytje??

trouwens, die zwarte b commo heb ik nog nooit gezien nee!

Origineel gepost door hanzel
    Ja klopt ik zit daar op de onderwijsboulevard… elke donderdag.
    En er zaten 3 klasgenoten bij me in de auto, die rijden altijd met me mee;)
    die imperial erop is wel gaaf ja! heb je al es een fototje gepost van je citytje??

trouwens, die zwarte b commo heb ik nog nooit gezien nee!

Nee nog niet… ik ga hem zo wassen, en dan maak ik wel een paar foto’s !

Post ze hier wel.

Gr

Bart

zo… niet gewassen ivm weer, maar het gaat om het idee… nu jij nog btw met je commo :D

edit: wat doe ik fout??

Heej,

Mijn vriendin spot regelmatig een zwarte Kadett E GSi bij Etten-Leur in de buurt, ’s omchtends als ze naar de werk gaat. Iemand van hier, is een strak en net ding zegt ze. Ik vraag me af wie het is :)

Origineel gepost door kadettcity76
    zo… niet gewassen ivm weer, maar het gaat om het idee… nu jij nog btw met je commo :D

edit: wat doe ik fout??

leuke city ja:thumbup
    ik dacht alleen dat ie lager was, een paar cm zakken zou hem heel mooi staan:D

Btw HIER staan een paar foto’s van me commo+kadett.

groeten Hans

mm:hmmz wel een beetje groot

Origineel gepost door pipo

mm:hmmz wel een beetje groot

dankjewel pipo.

Ja ik wil hem dus inderdaad nog gaan verlagen… Wat kost een setje veren (-40 v+a) pipo? :D

Gisteren op het eurocircuit in valkenswaard heb ik een (volgens mij a) kadett gezien.

Licht van kleur (zag hem van veraf tijdens het filerijden:P)
    Net voordat mn ascona ermee stopte:mad:

Iemand van hier misschien?

gisteren op de A9 t.h.v. badhoevedorp richting Amsterdam..

gespot een oranje C-kadett coupé!!! wie oh wie!!!

zaterdag gespot in Heerlen:

heb mijn kadett net ff 8 cm naar de grond gedrukt en 6 achter lijkt super :D
    was al voor 230 euro klaar maar ik keek in het boekje en daarin stond dat mijn demper’s de 82-2085 en de 82-1668 van koni zijn :vertag :o lijkt mij een beetje goed koop voor nieuwe koni’s en een veren set toch? en ik dat -6 en -4 besteld maar ma het meten bleek het -8 en -7 lager geworden te zijn kan het zijn dat mijn oude veren te hoog waren? veren trouwens gekocht bij http://www.hottuning.nl is bij mij in lichtenvoorde :D zal morgen ff fototje maken

Origineel gepost door janc-kadettsedan
    was al voor 230 euro klaar maar ik keek in het boekje en daarin stond dat mijn demper’s de 82-2085 en de 82-1668 van koni zijn :vertag :o lijkt mij een beetje goed koop voor nieuwe koni’s en een veren set toch? en ik dat -6 en -4 besteld maar ma het meten bleek het -8 en -7 lager geworden te zijn kan het zijn dat mijn oude veren te hoog waren? veren trouwens gekocht bij http://www.hottuning.nl is bij mij in lichtenvoorde :D zal morgen ff fototje maken

volgens mij staat dit in het verkeerde topic king:

Maandag: gespot bij Hszuyd te Heerlen : babyblauwe kadett C1 City , smoke/rode achterlichten?

volgens mij was het die wat pipo postte van hierboven

Origineel gepost door Jigsaw

Origineel gepost door janc-kadettsedan

volgens mij staat dit in het verkeerde topic king:

Maandag: gespot bij Hszuyd te Heerlen : babyblauwe kadett C1 City , smoke/rode achterlichten?

volgens mij was het die wat pipo postte van hierboven

hmm de babyblauwe kadett C1 city hierboven is van mij, ik had tot vorige week ook smoke/rode achterlichten, maar ik ben toch echt niet in heerle geweest :hmmz

gr

dan heb je een dubbelganger ;) want het was egt een c1 city, babyblauw met rode of smoke achterlichten (dacht ik), imperial weet ik niet meer zeker

Origineel gepost door Jigsaw
    dan heb je een dubbelganger ;) want het was egt een c1 city, babyblauw met rode of smoke achterlichten (dacht ik), imperial weet ik niet meer zeker

Haha nou toch leuk om te weten dat er nog iemand rondrijdt in een kadett city c1 babyblauw!

@ hanzel: Ik zag je vandaag rijden in je rode coupé! Wat is dat een vette bak zeg… Wat heb jij gedaan aan je uitlaatsysteem? Leker geluidje!
    Ik stond bij de bushalte.. Nja je herkent me natuurlijk niet zonder mijn city :)

Gr

Bart

ik heb je inderdaad niet gezien of herkend!
    dan hoorde je me zeker ook nog toeteren daar voor de HAS:P

Ik heb alleen mijn middendemper vervangen door een rechte pijp, en verder gewoon de originele einddemper.
    Commodore was vanmorgen helemaal bevroren rondom dus ik dacht, pak de kadett maar een keer:D

Haha neee helaas, dat heb ik niet gehoord volgens mij :D

Maar, waar kan ik de volgende keer toeteren op donderdag? Avans? KW1C? Of aan de overkant van de avans, die culturele school? :P

Kadett klonk echt super vet.. Toch beschaafd, toch heel erg dik.

Gr

Dan moet je bij het KW1C toeteren, daar zit ik.
    Ik kom daar elke donderdag rond kwart voor 10 10 uur aangereden:P
    ik zie je daar wel weer eens met je city!

Vandaag in kerkrade bij het indutrieterijn achter snowworld een witte D kadett gespot met verticale groene strepen…
    van smal naar breed lopend of andersom…

Vandaag voor me school (hogeschool rotterdam, acedemieplein) een baby blauwe c1 met een motor demper eronder kenteken: 84-**-**

groeten joeri

origineel gepost door Xo-C4Rm4nI4C
    Vandaag in kerkrade bij het indutrieterijn achter snowworld een witte D kadett gespot met verticale groene strepen…

das iemand van het forum uit limburg kan zo effe nie op de naam komme maar heeft een gele mata b in zijn avatar

Vandaag gespot in Doornspijk op de Zuiderzeestraatweg:”

Een rode c-kadett coupe met rode ats’jes er onder:thumbup

Wie o wie:)

origineel gepost door Xo-C4Rm4nI4C

Dat was mijn kadettje

pipo, het verlagingssetje dat ik toen bij jou gekocht heb, zit er eindelijk onder ;)

Manta1977…
    ja dat is em…:)

25 berichten aan het bekijken - 776 tot 800 (van in totaal 4,481)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.