Opel Kadett GESPOT

Forumindex Forums Modellen Kadett Opel Kadett GESPOT

25 berichten aan het bekijken - 701 tot 725 (van in totaal 4,481)
  • Auteur

Ongeveer 10 over 6 een witte E Kadett 4 auto’s achter me in een hele lange file voor de Spijkenissebrug.

Strakke achterklep en voorlippie. Meer zag ik eigenlijk niet.

Na de brug kwam ie voorbij knallen

Gisteren
    Gespot,
    C kadet kenteken 71-rk-** booskijker manta velgen 12.05 uur industrieterrein Kapelbeemd ri waalstraat.
    Vandaag
    C kadet,city bruin dikke velgen verlaagd 15.35 uur JFKennedylaan uitgang Fontys ri stad.
    C kadett donker blauw in het kenteken zt iets van 54-*rf-** Fontys uitgang ri stad normale demper met een schel uitlaatsound.
    En dan nog een, Kadet gsi antraciet grijs Fontys uitgang JFKennedylaan ri stad.

Zitten zat kadetrijders daar op de Fontys
    :thumbup:thumbup

Gaan we weer,

Vanmiddag eigele c kadet met ats stervelgen zwarte motorkap kenteken 22-VU-** 15.36 uur Fontys Op de Onze lieve vrouwenstraat links afslaand ri V.Maarschalk montgomerylaan ri centrum.

10 minuten later,een antraciet grijze kadet gsi LL-NL-** dubbele dtmdemper Emmasingel eindhoven centrum met multispaaks velgen.

Moesten we mss eens een Fontys treffen doen daar…

ik zit daar ook op Horsten met mn C caravan..

Groeten,

Mark:thumbup

gespot een goud metallic c kadett coupe met chromen raamlijsten en de auto zag er mooi en orgineel uit
    het was donderdag middag om ongeveer kwart over 3 en het was bij de stoplichten bij de mac donalds in leeuwarden

zojuist in spijkenisse, ter hoogte van de Brezan

een fel oranje C kadett station, ernstig laag, en op brede 13 inches:wors:wors

Vanmiddag in Wierden(Ov.) een Kadett C GTE zwart/geel met redelijk wat haast door Wierden en de nieuwe rondweg uitproberend (vooral de rotonde’s;-) ). Kenteken 50-NK-**

Bij Almelo op de A35 een donkerblauw-metallic D-Kadett gespot. Iemand van hier?

Originally posted by mayhem

Is van Marcel, een bekende van mij. Dat is een 2.4 met Webers !!:thumbup

Origineel gepost door Opel.Lowrider

Is dat die uit Enschede; die laatst verkocht is ?!?

Origineel gepost door hanzel

Origineel gepost door pipo
    zondag een c kadett gespot bij mij voor de deur reed voorbij. een goudbruinmetalic sedan met een zwarte vlek aan de achterzijde kon het kenteken nie zo snel lezen.
    iemand van hier

is denk ik een jongen uit asten, zag pas in asten ook een bruine sedan staan bij de rotonde richting heusden. is misschien dezelfde wel:angel

haha, k hoorde toen straks van Hans dat er iets op stond over mijn kadett….. ja met zwarte vlek op achterkant. dat is omdat hij wat roestig was op die hoek,en maar ff bewerkt dat het in elk geval niet veel verder gaat….. maar ook deze spott is bevestigd

gespot rond middag vandaag op a9 vanuit Alkmaar een paarde e kadett gsi we zwaaiden nog naar elkaar iemand van hier??

zat wel bruut geluid in

Originally posted by Automatic-freak

Origineel gepost door Opel.Lowrider

Is dat die uit Enschede; die laatst verkocht is ?!?

Dat zou best kunnen, hij heeft hem nog niet zo lang.

afgelopen week in Heerlen een kadett GSI gespot. Eentje van hier. Een zwarte met rode sideskirts als ik het goed heb

Vandaag gespot in Borger (Drenthe) bij het boomkroonpad gebeuren :

hee ik was vandaag aan het werk in GROU (friesland)en toen kwam ik daar bij het vvv kantoor een mooie donkerblauwe metallic c kadett coupe tegen zag er super strak uit , ga ik vanmiddag terug naar huis word ik aangehouden met me zwarte bus van me werk door 2 agenten op dat moment komt die zelfde c kadett coupe me tegemoet rijden,er zat volgens mij een vrouw achter het stuur iemand van hier

vandaag in boxmeer richting industrieterrein een matzwarte c station….
    met een bom oudijzer op de aanhanger erachter?

c tje zat een eigen fabricaatuitlaat onder met veeeeeeel sound
    iemand van hier?

gister avond

een c kadettje coupe geel wit denk een gte
    gespot die draaide liessel in iemand van hier

Origineel gepost door royke-kadett
    gister avond

een c kadettje coupe geel wit denk een gte
    gespot die draaide liessel in iemand van hier

ja das rop die heeft hem nu nagenoeg klaar:P
    voorheen een witte gte daarna met zwarte motorkap en scherm en nu in wit geel gespoten:thumbup

hallo
    ik was dat in boxmeer
    moesten even en vrachtwagen charsie weg brengen voor oud ijzer
    mvg nick

Kwam vanmiddag in den bosch rond half 2 een lichtblauwe c kadett city tegen. we zwaaide nog:thumbup (ik was in de groene commo)
    iemand van hier?

Helaas geen pics maar gister ( zaterdag ) in arnhem gelredome mac een parelmoer gespoten kadett met gsi 8v of 16v blok?

gele kadett c1 station in berken en rodenrijs (ZH)

vet apperaat!

ree zelf met een zeideglans C1

zwarte kadett gsi op de nurburgring tegen de vangrail met nl kenteken, schade linksvoor

wie was dit???

wens em in ieder geval veel succes met de reparatie:thumbup

gespot kadett c GT/e Origineel alles er op en er aan in spanje- tossa del mar kenteken av-57-95 bekent hier?staat niet op rdw!

25 berichten aan het bekijken - 701 tot 725 (van in totaal 4,481)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.