Opel Kadett GESPOT

Forumindex Forums Modellen Kadett Opel Kadett GESPOT

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 4,481)
  • Auteur

he hallo ik heet wel jimmy maar woon in winschoten. wie heeft er nog meer een rieger gto.? wie ben jij dan?

o ja haha sorry winschoten kan ook jah

beetje in de warrie

ik ben alain oftewel GSIFREAK

heb met me broer een kadett gsi gehad een zwarte uit hoogezand

maar ik woon zelf in Stad Groningen…

van de week al een aantal keer een blauwe b kadett station gespot in Mariënberg..

zo van afstand wel een net ding….

en in collendoorn een paars achtige kadett c2 hele nete wagen!!
    weet dat de eigenaares deze pas heeft en uitermate bevalt!!:D

[edit] mijn broertje heb ook een e kadett gehad met irmscher uitbouw. een 1.6:( maar daar hebben we later een gsi in gehangen,

de zwarte he :cool:

Origineel gepost door frademaker
    Gespot vlakbij nijverdal kanariegele kadett sedan ging aardig mooi dwars op de rontonde:oen een grijze/zwarte kadett c coupe aan de constantijnstraat in nijverdal bij de splitsing Was trouwens erg mooie coupe:wub iemand van hier?:wors

Hmzzz niet bekend hier:hmmz?

Gespot vlakbij nijverdal kanariegele kadett sedan ging aardig mooi dwars op de rontonde:oen een grijze/zwarte kadett c coupe aan de constantijnstraat in nijverdal bij de splitsing Was trouwens erg mooie coupe:wub iemand van hier?:wors

Hmzzz niet bekend hier:hmmz?

wij reden trouwens in een blauwe manta a:agent

Ik was (ja ik weet het, heb tegenwoordig een 156, dus daarom)in Zoetermeer bij een Alfa meeting bij Silverdome. En daar reed een knal oranje D-Kadett. Die moest ff laten zien dat er geluid uit de auto kwam en dat de motor egt werkte, iemand van hier??? :hmmz

pffff ik spot er erg veel maar ach ja.. laat ik ze maar eens posten hiero

in de buurt van wijlre/valkenburg groene b kadett coupe met nmr 24 erop. en een zwarte originele e champion..

verder zie ik er erg veel maar vergeet ze steeds haha

gspot vanmorgen op een autoambulance een creme kleurige kadett aero. Hij reed richting brummen vanuit zutphen

Vanmorgen rond tien voor zeven, bruine b-coupé in volgens mij nog een hele mooie staat met goed de sporen erover op de A2 bij de afslag veldhoven de run, iemand van hier??

Vandaag gespot in hardenberg bij de rabobank!
    Babyblauwe c kadett verbrede sr velgen en geen bumpers meer,
    met een of andere tribal op de achterruiten leek mij wel een nette auto toe misschien iemand van hier:P

zag vrijdag avond rond een uur of 6 een bordauxrode gsi met crossworth vleugel kwam uit de richting van valkenburg richting maastricht

ging recht een industrieterein op

had nog ffies gas gegeven alleen geen reactie

was wel mooie wagen

ik zelf was in limburg op vakantie

2 keer gespot witte E-kadett bij Camping ’t Berkenven !!!
    Met http://www.opelcluboost op de nummerplaathouders,
    verlengde motorkap, verbrede wielkasten .

Grtz Jacko

gister avond gif groene kadett C van opel team oost in eefde gespot rond half 8 bij tank station

Origineel gepost door Shrek!
    Ik was (ja ik weet het, heb tegenwoordig een 156, dus daarom)in Zoetermeer bij een Alfa meeting bij Silverdome. En daar reed een knal oranje D-Kadett. Die moest ff laten zien dat er geluid uit de auto kwam en dat de motor egt werkte, iemand van hier??? :hmmz

Dat is michiel met zn d gte. heeft wel een account hier maar komt er nooit.

michiel houd idd wel van “lekker gassen op een lege parkeerplaats”

EDIT: de auto is verkocht en rijd nu in friesland.

Origineel gepost door JackM83
    2 keer gespot witte E-kadett bij Camping ’t Berkenven !!!
    Met http://www.opelcluboost op de nummerplaathouders,
    verlengde motorkap, verbrede wielkasten .

Grtz Jacko

mmm
    dat was ik dus, ben nu dus ook een keer gespot
    je zult me er nog wel vaker aantreffen

Nette wagen Baz :thumbup
    Ben er zelf ook bijna elk weekend.

Grtz Jacko

ja de ouders en een zus van mijn vriendin staan daar vast dus kom er wel geregeld zal het een in de gaten houden jij hebt die corsa van je avatar

zonet een kadett e sedan gespot:P van bergschenhoek naar rotterdam. was een grijze mooi verlaagd en volgens mij doorgelaste motorkap. was rond half 5.

Kwam net in Kronenberg (nabij Sevenum) n paarse kadett coupe tegen en heb er nog een paar gespot stonden in n weiland bekenden van hier??

Vanochtend (vrij 18e) om 10 uur in Doetinchem net bij het buitengebied vlak bij de karwei, kwam ik een mooie blauwe kadett c coupe tegen, was een c1 standaard en in mooie staat.
    2minuten later kwam ik bij het ziekenhuis een oranje kadett city tegen een c2, die bracht iemand weg. (Ik moest naar het slingeland ziekenhuis om mn verstandkiezen te laten trekken)

Vanochtend ging ik van Assen naar Almelo….. bij Nijverdal zag ik die groene kadett gsi staan die een paar maand geleden te koop stond op MP!!! iemand van het forum toch deze duistere GSi gekocht???:hmmz:hmmz:hmmz

vanmiddag net voor tuitjetuut op de S3 een rooie C dett QP

Die bij Nijverdal dat is een andere die staat daar al zeker een jaar

Origineel gepost door uknowme
    Kwam net in Kronenberg (nabij Sevenum) n paarse kadett coupe tegen en heb er nog een paar gespot stonden in n weiland bekenden van hier??

als dit na afgelopen weekend was kan dit kloppen die waren op sevenum bij manege de u,m swing

ik heb er zelf ook nog tot maandag gestaan met de cabrio ;);)

ben rond 10;20 weg gereden aldaar

gespot zwarte kadett gsi

rond 21.45 spotte mijn vriendin bij Rotterdam CS
    een zwarte gsi met strakke achterklep en
    op de grill chrome letters met kadett.
    kenteken . .-pr-70.
    iemand van hier???

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 4,481)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.