Opel Kadett GESPOT

Forumindex Forums Modellen Kadett Opel Kadett GESPOT

25 berichten aan het bekijken - 451 tot 475 (van in totaal 4,481)
  • Auteur

van Rob moet dat dan geweest zijn.

Met brede goude wielen eronder met een dikke gepolijste rand.

das rop s gte met een spiegelbril zo,n amerikaanse:cool:geen zwarte

dat moet rop wel geweest zijn ja

zo te horen wel ja:hmmz

dikke velge:wub

Origineel gepost door hanzel
    dat moet rop wel geweest zijn ja

zir je spiegelbril helemaal links hahah:cool:

om ongeveer 11.45u in eindhoven bij de hurk richting snelweg

een goudbruine c kadett sedan c2

ik reed in een zilveren peugeot 407 leaseboot

vandaag gespot in eindhoven op de terugweg van Remco Caraudio

stond geparkeerd rode C sedan kenteken begon met 22-

vette zwarte d kadett gespot op de weg tussen wijk bij duurstede en bunnik, ging vrij snel dus niet heel goed kunnen zien :D

vandaag gespot bij mij voor de deur, een Opel kadett A :thumbup, kon helaas geen foto maken batterijen waren leeg :cry

maar je hebt wel foto’s van een gespotte egel in onze voortuin;)

klopt

Sonic

:jerry

Jaja.pipo,pietje,hanzel……king:king:

Gespot vanmorgen Oranje C kadet limo 41-VE-** Met 5 spaaks Atsjes erop… De kadet is in vergaande staat van ontbinding (roest) :D :D
    Hoek G.metsulaan/Geldropseweg in een parkeervak.

vandaag in eindhoven richting helmond een te gek mooi B kadettje bege/geel met matzwart op de motor kap en ik dacht op ats velgen (met banden er op:P)

en een stuk verder op een rode B coupè op een parkeer terein.
    daar stond eerst af en toe een witte B kadett

Origineel gepost door alexmanta20E
    vandaag in eindhoven richting helmond een te gek mooi B kadettje bege/geel met matzwart op de motor kap en ik dacht op ats velgen (met banden er op:P)

en een stuk verder op een rode B coupè op een parkeer terein.
    daar stond eerst af en toe een witte B kadett

das die die te koop stond in lierop
    voor 500€ rijd op lpg is een 67 er met bladveer achter en kleine lampjes achter

Vanmiddag een blauwe kadett cabrio dikke voorbumper (merk ?) met velgen achterbumper met diffusor en dtm uitlaat en boven op de kofferklep een Japstyle vleugel en op de motorkap een inlaat dacht van een Impreza.
    kenteken?? tijd 14.00 uur op de Huizingalaan ri catharinaziekenhuis.

wie kent em?

Gele kadett GSI, volgens mij die van Blackbull..

Zag `em vandaag in Enschede staan en vorige week vrijdag reedt ie in Eibergen..:wub

Heb onderstaande kadett al wat vaker gespot in Zaltbommel en omgeving….Is een btje zwart, donker blauw, met een rode rolkooi…Hij was op deze foto alleen een btje vies :P…. Staat meestal op het bedrijventerrein langs de A2 thv Zalbommel…

Daarnaast heb ik em gister gespot bij Tankstation BP in Rossum. Kwam op de wielrenfiets langs en stond deze kadett en nog eenzelfde ervoor maar dan een bruine….Dat dingetje was mooi zeg!!! Donkerbruin met een rolkooi erin, zat volgens mij nog superstrak in de lak….echt geweldig die bruine c kadett :wors:wors

Edittttt: VERREK!! Ik durf toch te zweren dat et deze was: (ff gespiekt bij ’t c-kadett topic :D )

Wat een supermooi (!!!!) wagentje !!!:wors:wors

Quote:
    Origineel gepost door Jay_B
    Heb onderstaande kadett al wat vaker gespot in Zaltbommel en omgeving….Is een btje zwart, donker blauw, met een rode rolkooi…Hij was op deze foto alleen een btje vies :P…. Staat meestal op het bedrijventerrein langs de A2 thv Zalbommel…

Daarnaast heb ik em gister gespot bij Tankstation BP in Rossum. Kwam op de wielrenfiets langs en stond deze kadett en nog eenzelfde ervoor maar dan een bruine….Dat dingetje was mooi zeg!!! Donkerbruin met een rolkooi erin, zat volgens mij nog superstrak in de lak….echt geweldig die bruine c kadett :wors:wors

een B tje???:hmmz

hans vindt het nogal snel vies, die station van hem staat helemaal in de wax e.d.

beetje smetvrees die jongen:jerry:jerry

Heeuy..

Altijd al een keer in de gespot topic willen staan:d
    iig ik was dat :D

Groet

Origineel gepost door nova….
    Vanmiddag gespot nabij het Sterrenlaan die gaat over op de Europalaan ri Nuenen,een witte c coupe met zwart voorscherm (bestuurderskant) en een rode rolkooi erin en zeer laag met dikke velgen eronder.Kenteken LB-GT-** zat een jongen in met zwart haar en zwarte zonnebril op:angel

Deze kadett was ook te zien op de nobismeeting pas geleden.

Origineel gepost door Rop
    Heeuy..

Altijd al een keer in de gespot topic willen staan:d
    iig ik was dat :D

Groet

bij deze dan:vertag
    groeten

Origineel gepost door nova….
    Vanmiddag gespot nabij het Sterrenlaan die gaat over op de Europalaan ri Nuenen,een witte c coupe met zwart voorscherm (bestuurderskant) en een rode rolkooi erin en zeer laag met dikke velgen eronder.Kenteken LB-GT-** zat een jongen in met zwart haar en zwarte zonnebril op:angel

Deze kadett was ook te zien op de nobismeeting pas geleden.

Origineel gepost door kadett-c-coupe
    hans vindt het nogal snel vies, die station van hem staat helemaal in de wax e.d.

beetje smetvrees die jongen:jerry:jerry

bart het gaat er overuit dat het een b tje zou zijn ipv een c tje.
    en dat is niet.en volgensmij heb jij smet vrees voor een plas water rijd je drie straten om:P
    mijn auto is een gebruiktsvoorwerp.en word dus ook gebruikt.
    hahah
    vorige week nog een grote plaat hardboard gehaald maar kon er niet in en een imperial heb ik nie.hahah
    dus dan maar op het dak:P

ow oke als je het verschil tusse b en c niet meer kunt zien is ie echt vies:D:D

en ik rijd geen 3 straten om voor een plas water, alleen voor die klote drempel voor in jouw straat(das de enigste zowat):hmmz

:D

Origineel gepost door pipo

Origineel gepost door Jay_B

een B tje???:hmmz

hoezo? Dit lijkt me toch een c’tje?? :hmmz:hmmz

25 berichten aan het bekijken - 451 tot 475 (van in totaal 4,481)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.