Opel Kadett GESPOT

Forumindex Forums Modellen Kadett Opel Kadett GESPOT

25 berichten aan het bekijken - 426 tot 450 (van in totaal 4,481)
  • Auteur

zonde van de uitbouw, staat beter op een B manta i.m.h.o :hmmz

dit is zon typisch geval van: te koop widebody c kadett, maar voor de velgen moet ik xxx extra hebben;)

qua brede c kadettjes ziet dit er nog redelijk acceptabel uit, wel fun op zich. soms gaat het echt nergens meer over:hmmz

Origineel gepost door mantamartin
    Vanmiddag rond 2-3 uur bij een pompstation op de A6
    een C1 met naar mijn mening te smalle velgen/banden, en niet echt mooi geplaatste knipperlichten

o ik dacht eerst tis een ufo daar zitten geen wielen onder:P
    en verder:puke

body is ruim 10cm breder dan de banden zo te zien :o

zet er dan een Irmscher kit op das beter dan een Testarossa naaap :P

inderdaad die ribben aan de zijkant staan hem niet, maar die brede voorschermen zijn op zich best aardig;)

mwa had iets minder extreem gemogen ;)

tis net alsof er een ferrari testerossa achter in de kadett is gereden op topsnelheid:P.zo hard dat de voorschermen naar buiten zijn geklapt.zo,n uitbouw is meer voor een niet meer te redden opel gt

of zoals deze das nog mooier
    http://auto.marktplaats.nl/oldtimers/83098878-opel-gt-evolution-i-en-ii-targa.html?return=eJwtjlsKgzAQRfci6F%2FNy6JGpNSdBBUNRhOckdqW7r2T0p%2FLuQfuMEYL%2FbaaN6BFzXUCo9n7uZkRg2Zs8WHc8tXsCwZnDEK%2BOWYO9Bdg3g1o13EH1gtV5jOu7hZakdnpF9DKIjsd8QAt%2BlTdRao6R3GvfySjUmVEJHzZEPGMtuKiLmJ7UlMVl7yiFo7%2FkeVBQJ%2B5VF4ln2jdebDkZNJ8vteiPcE%3D#photo

dat gouden ding:D:puke

Origineel gepost door kadett-c-coupe
    dat gouden ding:D:puke

nee sisi:puke
    die rode die iswel vet alleen had ik de ascona c achterlichten vervangen door de orginele gt achterlichten.dan heb je echt een f40 lookelike

ja die rode is op zich best leuk, maar een “kale standaard” gt vind ik leuker:D

daar heb je gelijk in, Old school :D

net in beek en donk kwam er een mooie donkergroene B Kadett over de brug heen gereden.. [ging richting Veghel]

zat een vrouwtje achter het stuur..

volgens mij stond er 27 in het kenteken :hmmz

rond een uur of 3 in Helmond [bij de beruchte spoorwegovergang waar je weleens 20 minuten staat te wachten]

kwam ik een paarse C kadett Coupé tegemoet gereden

had wel mooie velgjes eronder zitten :thumbup

en ook een rolkooi als ik me niet vergis :hmmz

iemand van hier?

goed opletten, wellicht zie je morgen me city voorbij flitsen, ik ben morgen in geldrop.

Vandaag op de terugweg van Zolder (ben even over 3en weg gereden) via Eindhoven een mooi aangepakte donkerblauwe c kadett coupe.

vandaag gespot tussen de weilanden tussen Kaulille en Peer een Opel C coupé GT/E opknapper

hij stond tegen een schuur aan en zag er uit alsof ie er al een paar jaartjes lag :cry (ik schat minimaal 5 jaar), stond op lege bierkratjes zonder achteras maar motor en alles er wel in. Interieur zag er nog verbazingwekkend goed uit alles heel met de originele zwart/gele stof

briefje in de bus gegooid bij de boer of ie te koop is :thumbup, nu maar hopen op een reactie :wors

Gister gespot in Dokkum, een blauwe C kadett (coupe?) met ballonnen aan de zijkant te hangen…ja echt

trouwerij ofzo:P

vandaag gespot een hoop c-tjes in son :P :jerry

afgelopen weekend gespot in Enschede, donkerblauwe Kadett E.
    Vrij standaard op de morette koplampen na. Verder had ie een zonneband met “hardcore” dr op.

niet toevallig iemand van hier?

Grt. René

net gespot op de N69, Luikerweg een groene C-City oldtimer met NL platen

ging richting NL-BE grens

Origineel gepost door blueline
    vandaag gespot tussen de weilanden tussen Kaulille en Peer een Opel C coupé GT/E opknapper

hij stond tegen een schuur aan en zag er uit alsof ie er al een paar jaartjes lag :cry (ik schat minimaal 5 jaar), stond op lege bierkratjes zonder achteras maar motor en alles er wel in. Interieur zag er nog verbazingwekkend goed uit alles heel met de originele zwart/gele stof

briefje in de bus gegooid bij de boer of ie te koop is :thumbup, nu maar hopen op een reactie :wors

nog iets gehoord van m?:wub

nee nog niet :cry

gister (16-04) om 07:30 een donker blauwe c kadett sedan met een licht kleurig rooster in de c style. Ging invoegen op de A9 ter hoogte van rotterpolderoplein richting amsterdam.

Vanmorgen in Eindhoven op de rotonde van de Boschdijk, Zeer nette gele c-coupe, erg vet ding, stond 16s achterop maar ik gok dat het iets dikker was;)

Vanmiddag gespot nabij het Sterrenlaan die gaat over op de Europalaan ri Nuenen,een witte c coupe met zwart voorscherm (bestuurderskant) en een rode rolkooi erin en zeer laag met dikke velgen eronder.Kenteken LB-GT-** zat een jongen in met zwart haar en zwarte zonnebril op:angel

Deze kadett was ook te zien op de nobismeeting pas geleden.

25 berichten aan het bekijken - 426 tot 450 (van in totaal 4,481)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.