Opel Kadett GESPOT

Forumindex Forums Modellen Kadett Opel Kadett GESPOT

25 berichten aan het bekijken - 4,376 tot 4,400 (van in totaal 4,481)
  • Auteur

Vrijdag in Den Bosch: Kadett E Cabrio uit 1993

Gisteren rond 16:45 uur zag ik vlakbij Gameren een bruine 5-deurs Kadett E1 (originele kenteken beginnend met LY-..-..) me tegemoet rijden. We seinden en zwaaiden allebei (ik reed in een blauwe E1 Caravan). Iemand van hier toevallig?

Mooi exemplaar.

Rik

Op het dakje na wel ja. Die hing namelijk met tape aan elkaar. :hmmz

Vandaag in Eindhoven:

Begin deze week in Haulerwijk

Sent from my iPhone using Tapatalk

Leuke caravan!

@marcohgd wrote:

Begin deze week in Haulerwijk

Sent from my iPhone using Tapatalk

Inderdaad leuke caravan die zo te zien nog als werkpaard gebruikt word gezien het gigantische imperial.
    (en zelfs met de juiste uitlaat en rechterzijspiegel maar dan wel weer met de verkeerde achter ruitewisser)

Gisteren een ijsje wezen eten bij IJssalon Kees in Geldrop. Daar reed toen we aankwamen net een knaloranje C Kadett (City denk ik) weg. Was dat een bekende van hier?

astrawez wrote:
    Vrijdag in Den Bosch: Kadett E Cabrio uit 1993

Dat is een broertje van de mijne en nog uit de buurt ook maar ik zou voor geen goud willen ruilen…..Na vijf maanden schorsing :shock: ben ik trouwens sinds afgelopen week ook weer te spotten in de Kadett.

Vanmiddag rond 17.55 uur.

Vanaf randweg zuid draaide een rode B kadett “sedan” de Lindenstraat in Nederweert op om vervolgens weer af te slaan naar de populierenstraat.

Vorige week in Uden:

En zondag in Vught:

Antiekjes :wors

Rik

Die uit Vught, stond/staat volgens mij te koop…

Ik was van de week lekker aan het klussen bij mn box, komt er 1 of andere vage dude langs om te vragen wat mn auto waard is, wanneer ik bij mn box ben, of ik ook op de flat woon etc,.. daar was ik dus niet echt van gediend.. en vanuit dezelfde gedachte (en nu laat ik mn auto zelden voor mijn huis overnachten) dacht ik bij mezelf is dit topic wel zo handig?

Sommige ‘gespotte’ auto’s staan gewoon bij mensen voor de deur, en dan word er in sommige gevallen doodleuk bij gezet dat de betreffende auto altijd buiten staat inclusief woonplaats. Nu zal het allemaal wel los lopen.. en als het een spot in het ‘wild’ is vind ik het een ander verhaal.

Maar goed…

@SylV wrote:

Ik was van de week lekker aan het klussen bij mn box, komt er 1 of andere vage dude langs om te vragen wat mn auto waard is, wanneer ik bij mn box ben, of ik ook op de flat woon etc,.. daar was ik dus niet echt van gediend.. en vanuit dezelfde gedachte (en nu laat ik mn auto zelden voor mijn huis overnachten) dacht ik bij mezelf is dit topic wel zo handig?

Sommige ‘gespotte’ auto’s staan gewoon bij mensen voor de deur, en dan word er in sommige gevallen doodleuk bij gezet dat de betreffende auto altijd buiten staat inclusief woonplaats. Nu zal het allemaal wel los lopen.. en als het een spot in het ‘wild’ is vind ik het een ander verhaal.

Maar goed…

Daar heb je wel een punt.
    Dit is natuurlijk wel aan de spotters gericht.
    Probeer een foto van de desbetreffende Opel te maken zonder de omgeving erbij.Dit gled vooral als het in een woonwijk betreft.Op de snelweg is het een ander verhaal.

Aan de andere kant is het zo dat sommige gasten meer weten dan dat je denkt.
    Ik had laatst ook een foto neergezet van allebei mijn Kadetts en een jongen wist exact waar dat was.Nu woont hij wel in mijn omgeving,maar het geeft toch stof tot nadenken.
    Ik probeer zoveel mogelijk alleen het object waar het om gaat te fotograveren.

Vandaag bij de turbo meeting in varsseveld, een kadett e cabrio met kenteken 10 ff –.
    stond daar op het industrie terrein geparkeerd, iemand van hier.
    Leek veel op die van small sexy.

groeten.

@astrawez wrote:

Vandaag in Eindhoven:

Media markt parkeergarage?

Vanmiddag aan de kampweg in keldonk c kadet bruin rechter voorscherm was zwart zaten ats velgen onder tijd 13:30 uur kenteken DP-49

Klopt Nova. ;)

Gisteren in Den Bosch:

En vandaag in Oss:

Hee die oranje Kadett heb ik eerder deze week ook gezien in Den Bosch, maar toen had die een aanhangertje erachter

Gisteren in Waalwijk akkerlaan bij ingang RKC een blauwe Kadett E in Whippet uitvoering.
    Dus met achterklepspoiler, striping en soort van GT bumpers
    Nog netjes voor leeftijd en oude man achter het stuur.

@Kadett1.2 wrote:

Gisteren in Waalwijk akkerlaan bij ingang RKC een blauwe Kadett E in Whippet uitvoering.
    Dus met achterklepspoiler, striping en soort van GT bumpers
    Nog netjes voor leeftijd en oude man achter het stuur.

Whippet uitvoering?
    Bedoel je Frisco?

gister twee Kadett’s gespot in Balkbrug

en vanmiddag Kadett Coupé met GT/E kleuren in Roden

Vandaag gespot bij de Gamma.

Afgelopen zaterdag een metallic groene c sedan op de singel in alkmaar, de eigenaar zit ook opopel forum geloof ik.

25 berichten aan het bekijken - 4,376 tot 4,400 (van in totaal 4,481)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.