Opel Kadett GESPOT

Forumindex Forums Modellen Kadett Opel Kadett GESPOT

25 berichten aan het bekijken - 2,776 tot 2,800 (van in totaal 4,481)
  • Auteur

Grijze B kadett en blauwe vierkant op de deur met een nummer erop (als ik het goed gezien heb…) Bij J. Persoon autoschade in Eindhoven.

Rode (beetje verweerd) D-kadett in Veldhoven op de parkeerplaats bij de Lidl in D’ekker.

50m verder stond de politie…zaten tegen een groepje jongeren te zeggen dat het geen hangplek was waar ze zaten, politie bleef in de auto zitten en raampje omlaag :jerry ;)

vanmiddag in Assen om 13:45u een paarse E kadett GSI met (als ik het goed onthouden heb) doorgelaste motorkap en dakspoiler.

Ik reed voor je met de Sintra en ik sloeg af richtig FABER PALLETS en jij ging rotonde “rechtdoor”.

wie ow wie

gr.Paul

vanmorgen een groen metalic kadett D op parking bij shell pomp aan a28 ter hoogte van spier/dwingeloo

vanmiddag stond hier er nog… maar toen stapte de politie in de wagen…
    later kwam ik onderweg de kadett nog tegen tussen ommen en balkbrug..

in beslag name ??????

gister in emmeloord een mat groene d kadett met een vis aanhangertje er aan. en daarna een groene kadett e met een leuke spriet achterop de kofferbak als het goed is is die van piele excuse me if i`m wrong :roll:

Niet echt een Kadett maar een Vauxhall Chevette in Zeewolde gespot vanmiddag.

@Opel_Freak25 wrote:

gister in emmeloord een mat groene d kadett met een vis aanhangertje er aan. en daarna een groene kadett e met een leuke spriet achterop de kofferbak als het goed is is die van piele excuse me if i`m wrong :roll:

dat is idd piele (peter)
    maar die mat groene d kadett ken ik nog niet :hmmz
    dacht dat ik 1 van de weinige was met een d kadett hier :hmmz

Vandaag gespot (kapot?) aan de kant op de A2 in de buurt bij Weert.
    Een groene C2, kon even niet zien of het een sedan of een coupe was.
    Wel dat er een zwarte band over de dorpel was geschilderd/gestickerd.

1.2 SC uit januari 1987, iets dof geworden maar zag er verder goed uit.

Big sexy gespot inhet centrum van meerhout…

@ColinH wrote:

Gister in Roosendaal een D,

Gr Colin

Whoehoeoeoe Ik ben gespot.. :D is mijn D inderdaad, ik kom normaal altijd met de fiets, maar soms pak ik de D :D.. Ben je chauffeur..? anders kom je hier niet zo snel langst.?

Nou jongens, wie heeft mij gespot… A30 oranje city… Stond m’n vriendin met een overgekookte motor.

rond 5 uur in putten een gele c aero, zag er in top staat uit :thumbup

@custom wrote:

@ColinH wrote:

Gister in Roosendaal een D,
    http://img87.imageshack.us/img87/3228/210620111581.jpg

Gr Colin

Whoehoeoeoe Ik ben gespot.. :D is mijn D inderdaad, ik kom normaal altijd met de fiets, maar soms pak ik de D :D.. Ben je chauffeur..? anders kom je hier niet zo snel langst.?

Ben inderdaad chauffeur, dus ik zie genoeg, moet alleen eens een keer een normale camera kopen :hmmz

Gr Colin

Vanmiddag bij de Q8 in Terwispel een blauwe (geloof ik) CQP. Diegene heeft mij ook wel gezien met mijn rode D

rond 5 uur gespot op de ambachtstraat in doetinchem, een groene C1. alleen van de voorkant gespot uds kon de carroserievorm niet zien.

Gisteren toen ik vanuit de A2 (vanuit Den Bosch) de afslag Geldermalsen nam en linksaf richting Gameren ging kwam me een lichtbruine Kadett C2 City tegemoed. De eigenaar zwaaide naar me en ik zwaaide uiteraard terug. Iemand van hier toevallig?

Donkerblauwe E-kadett 3-deurs gespot nabij de rotonde van Garderen vandaag :)

@bmwmanu wrote:

Big sexy gespot inhet centrum van meerhout…

Ah, was jij dat?

was te laat met de :thumbup

moest ff spriet halen bij t tankstation voor de aggregaat.

in Eersel gespot enkele dagen terug:

en vanmorgen in Leende….. bestuurder keek zo vreemd toen hij mij met de camera zag in de bedrijfsbus…

Hier verderop staat deze Kadett Cabrio al een tijdje te koop. De achterschermen hebben aandacht nodig, maar verder wel een net ding volgens mij. Ze vragen er 900 euro voor.

Blauwe 3-deurs Kadett-E in Voorthuizen, staat ergens geparkeerd :)

@astrawez wrote:

Hier verderop staat deze Kadett Cabrio al een tijdje te koop. De achterschermen hebben aandacht nodig, maar verder wel een net ding volgens mij. Ze vragen er 900 euro voor.

Als dit een echte ’93-er is dan ist officieel niet eens een kadett. Toen heette ie gewoon Opel Cabrio terwijl de Astra F al op de markt was, als tussenoplossing tot de F Cabrio uitkwam.

vandaag in Beringe, ik dacht Peter met zn rode C coupe

en in Ede of daar ergens, een witte C coupe met lichtblauwe en donkerblauwe striping op de zijkant.

Gespot in Calpe (spanje)

Grtz Seth

25 berichten aan het bekijken - 2,776 tot 2,800 (van in totaal 4,481)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.