Opel Kadett GESPOT

Forumindex Forums Modellen Kadett Opel Kadett GESPOT

25 berichten aan het bekijken - 226 tot 250 (van in totaal 4,481)
  • Auteur

gevonden, neej deze is verkaaid en had blauwekentekenplaten, ik ga zo anders nog ff spieken…

blauwe d-kadett, laag met 2.0 16v achterop. r-evolution raamsticker vandaag bij t st elizabeth ziekenhuis in tilburg. Iemand van hier?

vanmiddag op de tilburgse weg in goirle een groene c1 sedan met volgends mij van die spinner wieldoppen iemand van hier?
    Ik seinen maar nee hoor geen reactie, denk soms wel eens dat sommige niet weten waar ze in rijden….
    groeten mandy

Vandaag in Liessel: Opel kadett E gsi, zwart, stond voor de kerk in Liessel naast een rode Vectra A

Daarna in Asten: Rode Opel kadett E gsi, booskijkers, lm velgen, 1 kapot achterlicht/remlicht

in Geldrop staat op het industrieterrein bij een automatiseringsbedrijf een crémekleurige C sedan..
    [ding staat er zover ik gezien heb iedere dag]

iemand van hier toevallig? :hmmz

Origineel gepost door HardcoreHell
    Vandaag in Liessel: Opel kadett E gsi, zwart, stond voor de kerk in Liessel naast een rode Vectra A

Daarna in Asten: Rode Opel kadett E gsi, booskijkers, lm velgen, 1 kapot achterlicht/remlicht

denk dat die kadett in liessel een paarse was die is donker paars

en die andere denk dat ik het was.

wat voor een auto heb jij dan

maar ik heb trouwens geen boos kijkers

Origineel gepost door Blackbull
    blauwe d-kadett, laag met 2.0 16v achterop. r-evolution raamsticker vandaag bij t st elizabeth ziekenhuis in tilburg. Iemand van hier?

niet van hier maar ken hem wel..

is een mooie d-kadett… echt een d-kadett liefhebber.. kheb de mijne toen ook van hem gekocht (lang geleden..)

gr dennis

:cool: tweede keer dit jaar ….lichtgrijs/wit aan de voorzijde….overlopend naar….donker grijs/zwart aan de achterzijde…mooie voorgevel en strak kontje…witte kooi…en een ja knikkende chauffeur erin ;)…muziekie hard aangestaan ?:D .omstreeks 20:30 op de A20 heel de tijd achter voor en naast hem gereden in een Honda Turbo en ff een duimpie gegeven….kenteken van de kadett Gsi was iets van PP-DP-38…of PP-DP–39 ..?hij nam de afslag Schiedam en verdween ….gestaag rijdend zoals ook op de snelweg…..

vanmiddag rond 3 uur in Tilburg op de oude bredaseweg. Een rode kadett E met dtm bumper, ruiten geblindeerd en mistlampen langs de kentekenplaat. Knipperde een keer met zijn groot licht.

vandaag rond kwart over 9 een Bruine C kadett sedan in helmond.

reed net het industrieterrein uit [de vossenbeemd], over de brug over het kanaal..

ikzelf reed in mijn blauwe manta [met standaard wielen]

gister in provincie zeeland in de buurt van bruinisse een zwarte vauxall vx of xv[opel speedster]zeer vette bak:jerry:jerry

Origineel gepost door royke-kadett

Origineel gepost door HardcoreHell

denk dat die kadett in liessel een paarse was die is donker paars

en die andere denk dat ik het was.

wat voor een auto heb jij dan

Ik rij een rode (lees: rose/witte) Kadett gsi 8v, standaard opel velgjes, geen einddemper

Origineel gepost door Beaten
    vandaag rond kwart over 9 een Bruine C kadett sedan in helmond.

reed net het industrieterrein uit [de vossenbeemd], over de brug over het kanaal..

ikzelf reed in mijn blauwe manta [met standaard wielen]

als hij roodbruin is[engelsrood]en en vent van ongeveer 45 er in dan ist a verhoeven uit lierop

paarsige gsi gespot in sportdorp rotterdam zuid vanmiddag we reden elkaar tegen moet ik licht seinde nog en groeten even :thumbup:thumbup

een rode c coupe in hoogvliet

ik denk dat t een van de manne uit pernis was.

leuk groep A uitlaatje naar mijn idee.

leuke velgjes trouwens :thumbup:thumbup

reed achter je in de rode c coupe :afro

MATTIG kadett cabrio in groningen op de europaweg rechts af damsterdiep op ging later de oosterparkwijk in was rond 20.00uur
    heb hem nog niet eerder gezien?
    iemand van hier?

Origineel gepost door E+Bkadett
    MATTIG kadett cabrio in groningen op de europaweg rechts af damsterdiep op ging later de oosterparkwijk in was rond 20.00uur
    iemand van hier?

mattig cabrio??:hmmz

die kon ik nog niet, zijn die er dan ook?

:jerry

Net rond uur of half 5 op de N57 bij Hellevoetsluis. kon het niet goed zien, maar was volgens mij best een dikke E Kadett met een wit/grijze voorkant en donkere achterkant iemand van hier? Had em nog nooit gezien hier in de buurt

net in de oosterpoort (groningen ) aan de meeuwerderweg een gele c kadett coupe zien staan met gele velgen er onder
    iemand van hier ??

Origineel gepost door vincent23

Origineel gepost door E+Bkadett
    iemand van hier?

mattig cabrio??:hmmz

die kon ik nog niet, zijn die er dan ook?

:jerry

wist ik ook niet maar ik zag hem echt rijden hij is bordoux rood

Origineel gepost door leogsicabrio
    mooie rode b kadett bij de hoofdweg vanmiddag :thumbup
    wagen zag er netjes uit en had een flyer van de opel power dag in zijn auto opgehangen :D:D:D

was dit ook toevallig iemand van hier :hmmz:hmmz

Misschien een tijdje geleden maar dat was ik of m’n pa

zaterdag avond rond 22.00 uur wederom de mattig kadett cabrio gespot :D

tegenover de ikea meeting in groningen:D bij het tankstation

ik meen foto,s er van voorbij heb zien komen op het forum maar kan ze ff niet meer vinden.

ben zeer benieuwd naar de foto’s :o:o:o

Origineel gepost door sebastiaankadettcabriogsi
    zaterdag avond rond 22.00 uur wederom de mattig kadett cabrio gespot :D

tegenover de ikea meeting in groningen:D bij het tankstation

ik meen foto,s er van voorbij heb zien komen op het forum maar kan ze ff niet meer vinden.

Dat moet de kadett zijn die in het te koop gedeelte stond.

http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=60042

ik spotte deze kadett wel eens in den haag, t is een heel mooi ding:thumbup

als ik alles hier neer zet wat ik spot, dan is het hele topic gevuld met mijn posts lol
    begin ik dus maar niet aan

25 berichten aan het bekijken - 226 tot 250 (van in totaal 4,481)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.