Forumindex › Forums › Modellen › Kadett › opel kadet
- Dit onderwerp bevat 0 reacties, 14 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 15 jaren geleden door .
-
AuteurBerichten
-
23 november 2010 om 19:28 #17228880
ik heb een opel kadet op gas start ie en rijd ie maar sinds 2 maanden kan ik niet meer op benzine starten en rijden als ik de schakelaar onder het rijden omzet stop ie er mee
wie weet wat dit is23 november 2010 om 19:52 #17764472Verkoop die “kadet” van je en neem een cursus nederlands schrijven.
23 november 2010 om 20:05 #17764473origineel gepost door El Warrior
Verkoop die “kadet” van je en neem een cursus nederlands schrijven.nounounou.. lijkt me een beetje overbodig dit.
Maargoed, je Kadett rijd dus niet meer op benzine ? Als eerste kun je het hele benzine traject nalopen. Zit het filter dicht bijvoorbeeld. Verder is het wel makkelijk dat je de motorcode vermeld ivm een eventuele mechanische of electrische benzinepomp.
23 november 2010 om 20:19 #17764474origineel gepost door El Warrior
Verkoop die “kadet” van je en neem een cursus nederlands schrijven.Als je ergens nieuw bent dan stel je je toch ook even voor ?
Ik denk dat dat de achterliggende gedachte is bij El Warrior.Rik
23 november 2010 om 20:32 #17764475origineel gepost door El Warrior
Verkoop die “kadet” van je en neem een cursus nederlands schrijven.zo worden tegenwoordig de nieuwe mensen op het forum behandeld.
Ik vind dat jij een cursus normaal reageren moet nemen.Nu even over het onderwerp het is inderdaad belangrijk wat voor motor erin zit,
vaak is het de brandstofpomp of het filter23 november 2010 om 20:50 #17764476origineel gepost door katurbotje
origineel gepost door El Warrior
Verkoop die “kadet” van je en neem een cursus nederlands schrijven.zo worden tegenwoordig de nieuwe mensen op het forum behandeld.
Ik vind dat jij een cursus normaal reageren moet nemen.Nu even over het onderwerp het is inderdaad belangrijk wat voor motor erin zit,
vaak is het de brandstofpomp of het filtervooral omdat ie normaal ook op gas start. Denk dat het benzinesysteem al een geruime tijd niet meer gebruikt is ?
23 november 2010 om 21:06 #17764477doet de benzineschakelaar (afsluiter)het wel? als die dicht blijft krijgt hij geen benzine.
groetjes
23 november 2010 om 21:29 #17764478Lekker naar de garage brengen, en hun erna laten kijken. Gas is om op te koken. Daarop rijden Kadettjes nou eenmaal niet graag op.
23 november 2010 om 22:48 #17764479origineel gepost door Aapje
Lekker naar de garage brengen, en hun erna laten kijken. Gas is om op te koken. Daarop rijden Kadettjes nou eenmaal niet graag op.niet zeuren mijn kadett 2.0 e krijgt al 7jaar niks anders dan lpg:thumbup en er zijn er zat die mijn koopstel niet bij konden houden zelfs met een cooupe 2,4:D
dus de uitspraak gas is om te koken is onzin.
denk dat mr-turbo dat wel met me eens is:P24 november 2010 om 00:04 #17764480info over de KADETT met dubbel t zou wel handig zijn ja.
is het een a b c d of e KADETT
en dan nog de motor die er in hangt.
enz.
en ff voorstellen wordt hier ook wel op prijs gesteld.24 november 2010 om 19:20 #17764481origineel gepost door pipo
origineel gepost door Aapje
Lekker naar de garage brengen, en hun erna laten kijken. Gas is om op te koken. Daarop rijden Kadettjes nou eenmaal niet graag op.niet zeuren mijn kadett 2.0 e krijgt al 7jaar niks anders dan lpg:thumbup en er zijn er zat die mijn koopstel niet bij konden houden zelfs met een cooupe 2,4:D
denk dat mr-turbo dat wel met me eens is:Pmag ik ook een keer proberen met mijn coupe??
24 november 2010 om 19:52 #17764482Nou die komt ook nooit meer terug ;)
Maar misschien is ie gewoon druk de antwoorden aan het proberen!
Of een geweldig introductie verhaal aan het schrijven :D :D ;)Volgens mij zeggen mensen met een E-kadett over het algemeen het makkelijkst alleen maar; “ik heb een kadet” maar motorinfo is wel handig ja..
24 november 2010 om 20:04 #17764483wat een volwassen reacties hiero. Iemand heeft een probleem met z’n kadett en komt op het opel forum om info vragen. Nou nou, tis wat. Sommige mensen zijn niet goed in nederlands, so what… Of beantwoord de vraag of reageer niet, iemand de grond in trappen is nergens voor nodig, laat mekaar in de waarde, :wtf
24 november 2010 om 20:07 #17764484Tja, je gaat je probleem posten als je er geen verstand van hebt, dus de wetenschap dat er een ‘motorcode’ bestaat is dan ook vaak nog niet aanwezig….
Dan is het bij 99% van de fora op het net niet gebruikelijk om jezelf eerst voor te stellen, dus die wetenschap is er ook niet standaard.
Lijkt me van ‘ons’ uit dan wel netjes om een nieuw iemand daar op een beleefde manier even op te wijzen.
Niet willen starten op benzine is overigens soms zo iets simpels als niet weten dat je moet choken. Want ook dat is vaak nog nooit gedaan… Maar goed, we weten nu nog niks, of hij uberhaupt een handchoke heeft bijvoorbeeld…
24 november 2010 om 20:08 #17764485origineel gepost door black champion
origineel gepost door pipo
origineel gepost door Aapje
denk dat mr-turbo dat wel met me eens is:Pmag ik ook een keer proberen met mijn coupe??
:P nou dat waren dan gewone 2400 coupe s geen snelle nok of sportpoef er onder.
maar momentheel gaat dat moeilijker zit nu een v6je in de station:P maar wel op lpg
:jerry:jerry:jerry:jerry26 november 2010 om 13:16 #17764486makkelijkste oplossing, probeer eens een andere schakelaar.
en neem het meeste commentaar hier maar met een vracht zout, waarschijnlijk zijn ze zelf ook op deze manier begonnen.
er blijven hier een hoop kleine kindjes zitten.groeten.
26 november 2010 om 14:06 #17764487inderdaad erg tweakersnet-achtig ;)
Ik stelde ook hele domme vragen toen ik nieuw was.. Nog steeds eigenlijk! :D
:jerry:jerry boeie.. als je het niet weet, weet je het niet..26 november 2010 om 18:33 #17764488stomme vragen zijn er niet, alleen DOMME antwoorden.
groeten.
26 november 2010 om 18:39 #17764489origineel gepost door kadett4x4
stomme vragen zijn er niet, alleen DOMME antwoorden.groeten.
IDD !!!!:wors
28 november 2010 om 00:19 #17764490origineel gepost door KadAstra-EF
origineel gepost door El Warrior
Verkoop die “kadet” van je en neem een cursus nederlands schrijven.Als je ergens nieuw bent dan stel je je toch ook even voor ?
Ik denk dat dat de achterliggende gedachte is bij El Warrior.Rik
Dit is idd mijn achterliggende gedachte, daarnaast ken ik deze jongen die de “kadet” rijdt en die is geen opel waard! Meer als 6 jaar kom ik op dit forum. Dan bouw je een band op met deze site. Deze jongen is deze site niet waard. Ik weet ook zeker dat hij niet terug komt, om te reageren. No offense jongens, maar deze jongen spoort niet.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.