Opel Friends Limburg

Forumindex Forums Overige Meetings Opel Friends Limburg

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 256)
  • Auteur

.

hey mensen,

Eindelijk terug op het opelforum dan !
    Kom gerust eens kijken, er staan toch al wat meetings waar we naar toe gaan op het programma.

Het is zeker weten gezellig, en geen verplichtingen, kijken is vrijblijvend, ik zou zeggen kom kijken en je opeltje showen, en wie weet hou jij er een leuke club aan over ;)

Tis op top gezellig bij ons clubje dus kom gerust langs

2 opel clubs op steenworp van elkaar op de dinsdag

mja owkeej, ik kan niet heel goed gooien ;)

Kijk die andere club zaten wij ook bij, alleen is bijna iedereen vertrokken bij die club, omdat er niets geregeld werd!

ik heb het vewijderd, verder willen wij het gewoon gezellig houden, wij weten waar we aan toe zijn en hun weten dat ook, en voor de rest vind ik het wel prima, en problemen zullen er niet zijn, tenmisnte niet van onze kant

ok, duidelijk :thumb

[edit] krijg je door deze uitspraak geen problemen alhier of juist aldaar, dus op de meeting plek ? [/edit]

Ey leuk!
    en lekker in de buurt :thumb

ik kom zeker eens langs!

misschien een leuk idee om de meetings samen te houden met Opel Power Limburg?
    die is ook onderandere op dinsdag avond.

Hey gsi racer, ja kunnen we wel eens doen, of jullie komen naar ons…
    Zeker een leuk idee om te doen, laat maar wat horen!

hahaha, nou begrijp ik er niks meer van

… moet dat ? :shock:

Ik ook niet haha….

@GSI Racer wrote:

Ey leuk!
    en lekker in de buurt :thumb

ik kom zeker eens langs!

misschien een leuk idee om de meetings samen te houden met Opel Power Limburg?
    die is ook onderandere op dinsdag avond.

bedoel je niet Opel Team Parkstad?

en mocht ik ooit in de buurt zijn, dan kom ik misschien ook wel een keer langs.

Wij willen geen meeting samen met opel team parkstad houden
    Omdat wij met zijn allen bij die club zijn weggegaan om dat het ons niet beviel/niet was wat wij zochten
    verder even goede vrienden…

daarom hebben we samen Opel Friends Limburg gevormd om aan onze manier van denken te voldoen

met vriendelijke groet opelpower89 en misschien tot ziens bij onze bijeenkomsten

sorry, mijn fout.
    ik bedoelde indd Opel Team Parkstad ;)

maargoed, even goede vrienden.
    ik kom gewoon bij allebij eens kijken :thumb

nou haha dat gaat denk ik niet veel worden.

Ik zal het verhaal maar kort uitleggen voordat er dadelijk misverstanden komen want hier waren we ook al bang voor.

Opel team parkstad is de vorige club geweest die wij een aantal weken hebben bijgewoond.
    Bijna alle leden hebben zich hier vorige week bij elkaar gepakt voor een eigen club op te starten die nu vele malen beter georganiseerd is en waar iedereen zijn zegje kan doen.
    De leidinggevende stelt op het forum hier geen verplichtingen terwijl deze er wel zijn en voortgang was er niet echt helaas.

Ik zou gewoon eens een kijkje komen nemen dan weet je snel genoeg dat we een gezellige club zijn.

.

Hey Batsje

De kids zijn welkom, ik zou zeker een keer langskomen wanneer jullie tijd hebben.
    Tevens hebben we al een stuk of 10-12 andere evenementen al geregeld dus er zit altijd wat leuks bij…

Grtz rene

renee batsje is audrey haha

Hihi, dat wist ik helemaal niet!

@StinG wrote:

ok, duidelijk :thumb

[edit] krijg je door deze uitspraak geen problemen alhier of juist aldaar, dus op de meeting plek ? [/edit]

ben je gek, aan onze kant zal het zeker niet liggen, maarja…

ik zou gewoon zelf kijken waar jij jezelf het beste bij vind passen ;)

jup vind ik ook! ben benieuwd waar we over 1 maand staan dan kunnen we gezellig samen naar sevenum gaan voor de liefhebbers. de reservering staat al nu nog de plekjes vol maken!

Eerste gezellige bij eenkomst van Opel Friends Limburg ;)

Aanstaande vrijdag hebben wij tevens weer een meeting, vanaf 19:30.
    Dus kom gerust eens kijken !

ik heb vrijdag avond niks opstaan, dus ik kom wel kijken met de d kadett mits het weer niet al te slecht is ;)

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 256)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.