Opel-forumleden zonder Opel

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer Opel-forumleden zonder Opel

• Dit onderwerp bevat 0 reacties, 33 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 13 jaren geleden door .
25 berichten aan het bekijken - 76 tot 100 (van in totaal 111)
  • Auteur

om prive redenen niet door gegaan helaas

Gewoon onderdelen vragen voor je verjaardag
    kun je over een paar jaar een wagentje bouwen :jerry

@trashmetal wrote:

@RicoW wrote:

Mario heeft gewoon oogkleppen op :P
    eenkennige balzak zonder verstand… king:

tweede vind ik een beetje respectloos, weet niet waar ik zo’n opmerking aan te danken heb
    maar goed weet ik gelijk waar ik sta

lol waarom denk je dat er een smiley achter staat…
    je kent me intussen toch wel, en volgens mij zullen we altijd samen opvechten met onze toyota vs opel oorlog :D
    misschien had ik het een beetje genuanceerder kunnen zetten, omdat niet iedereen ons verleden kent… maar jij moet dondersgoed weten dat ik het als geintje bedoel king:

is al goed jongeh ;)
    zal binnenkort wel weer eens komen buurten met mn assie
    zullen we eens kijken wie er meer danoontjes gegeten heeft
    moet nog even mn laatste paardjes wakker schoppen :jerry

Haha de zwarte glanza met de standaard 135 ponies wint het ook wel ;)
    De grijze glanza is geschorst als ie klaar is hoop ik rond de 200 wielpaarden hebben.
    De koffie staat klaar ;)

@soepkiepe: had je het niet beter zo kunnen doen dat je hem aan iemand verkocht had die wel het geld heeft om de mankementen te fixen en dan na een tijdje als hij helemaal top is weer terug kopen?

@RicoW wrote:

Haha de zwarte glanza met de standaard 135 ponies wint het ook wel ;)
    De grijze glanza is geschorst als ie klaar is hoop ik rond de 200 wielpaarden hebben.
    De koffie staat klaar ;)

Die 135 ponys die haal ik ook wel, alleen wel 950kg
    als ik tenminste het weekend mn stappenmotor heb vervangen :hmmz
    en een air/fuel ratio metertje heb geplaatst dat ik mn bdr beter kan afstellen
    maar we zullen wel eens een sprintje trekken :thumbup

Leuk topic RISL :thumb

Hier nog een forumlid zonder Opel.

Ik ben 25 jaar, helaas geen rijbewijs…Waarom niet? Ik ben sinds m’n 15/16de Opel gek. Door een aantal tegenvallers etc. heb ik langzaam het plezier in auto’s en ook in het behalen van een rijbewijs kwijt geraakt. Echter oude liefde roest niet dus het gevoel komt langzaam weer een beetje op. Ik ben van plan om over niet al te lange tijd toch te beginnen aan het behalen van m’n rijbewijs om vervolgens lekker wat meetings af te kunnen struinen king: :jerry

Tot 6 jaar geleden ben ik hier actief geweest onder een andere nickname dus vandaar dat ik hier als nog weer terug ben gekomen. Ik blijf het prachtig vinden al die verbouwingen etc.

Verder woon ik thuus en zijn mn ouders in bezit van een Astra G Station en daar “klooi” ik wat aan. Ook in het vooruitzicht omdat ik natuurlijk ook in die Opel zal gaan rijden als het roze pasje op zak is ;)

@InjectTheVenom wrote:

@soepkiepe: had je het niet beter zo kunnen doen dat je hem aan iemand verkocht had die wel het geld heeft om de mankementen te fixen en dan na een tijdje als hij helemaal top is weer terug kopen?

ding heft zeker 2 a 3 week te koop gestaan op mp/speurders en hier.
    zeer weinig reacties gehad.

het is tegenwoordig erg moeilijk om een auto te verkopen… helemaal zonder APK

dit is um zeker : http://link.marktplaats.nl/571773281″ onclick=”window.open(this.href);return false;

uhhu…

wel leuke wagen !

zag net ook mooie te koop :

http://link.marktplaats.nl/559993297″ onclick=”window.open(this.href);return false;

http://link.marktplaats.nl/578270073″ onclick=”window.open(this.href);return false; :vertag

hehe mja das iets hogere prijscategorie :)

velgjes staan vast veel mooier onder mn astra ;) :D

@RicoW wrote:

het is tegenwoordig erg moeilijk om een auto te verkopen… helemaal zonder APK

zat 13 maand apk op.

correctie…
    het is tegenwoordig erg moeilijk om een auto te verkopen… helemaal als er veel mankementjes aan zijn

@RicoW wrote:

correctie…
    het is tegenwoordig erg moeilijk om een auto te verkopen… helemaal als er veel mankementjes aan zijn

ligt helemaal aan de auto en de prijs,

Heb m’n Volvo 850 T-5R maar 4 dagen op marktplaats gehad.
    ook die had zat minpuntjes maar de auto en de prijs waren wel goed. dan ben je m zo kwijt dus.
    heb de auto dus maar 3 weken op naam gehad haha zo snel kan het gaan.

Mn perfecte Vectra GTS van 2006 raak ik dan weer aan de straatstenen niet kwijt, das echt slechte handel.
    maar dan blijf ik er nog heerlijk in touren blijft een fijne auto.

naast mijn opc heb ik deze weg. bels. vrije golf 2 gtd nog, met een 1.9 tdi motor erin.
    en heb deze daf/volvo 66 nog king:

grt

vette sjizzle zo,n daf :D

jep,
    vario he :thumbup

een wonder dat ie niet is gesloopt met achteruitrijrace :D

nee dat wordt i volgend jaar :jerry :jerry

Reden bassie en adriaan daar niet het ravijn mee in? :jerry

Ik heb nog een Volvo 460 1.8 op het pad staan. Kleur: gelijk met het onkruid king:
    Ooit is gekocht met een maat voor de lol, maar inmiddels staat hij met een verslete koppeling en zonder
    einddemper al weer ff op het pad. Net over de 2 ton. Werkelijk geen idee wat ik met dat hok aan moet hahaha :wtf

jammer dat de koppeling is versleten, had anders wel belang erbij ;)

25 berichten aan het bekijken - 76 tot 100 (van in totaal 111)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.