Opel Corsa GESPOT

Forumindex Forums Modellen Corsa Opel Corsa GESPOT

25 berichten aan het bekijken - 2,076 tot 2,100 (van in totaal 4,419)
  • Auteur

de witte corsa a van corsaforever met denk ik de nieuwe eigenaar achter het stuur, was tussen blijham en oude pekela,hij seinde ook met grootlicht

prachtige wagen:wors

FF-BD- corsa a bordeaux rood met zwarte motorkap,verlaagd velgen,en een ovale einddemper in het midden 13.10 eindhovenseweg rontonde bij industrieterrein ESP.

origineel gepost door marcovane
    rond 21:00 9-07-09

in Eindhoven:D op 18 sept.plein en daarna de J.F. Kennedylaan op

rode corsa c 1.2
    mooie velgjes zwarte
    donkere ramen
    sport uitlaat

aan de zijkant stond nog iets van skb styling of skg styling

is dat iemand van hier?

ik zwaaide nog

gr marco

Dat ben ik geweest :vertag

voor het eerst dat iemand me gespot heeft :)
    was samen met het vrouwtje paar daagjes weg in Eindhoven king:

ik zwaaide nog terug btw :angel

groeten
    Rudi

ps: laat je niet vergissen door het 1.2 logo…. tis eigenlijk een 1.2 T :jerry

origineel gepost door corsa2.016v
    de witte corsa a van corsaforever met denk ik de nieuwe eigenaar achter het stuur, was tussen blijham en oude pekela,hij seinde ook met grootlicht

prachtige wagen:wors

klopt dat was ik voor de laatste keer achter het stuur:cry

Roze corsa in Venray op parkeerplaats

Ik heb er vandaag nog in (mee-)gereden! Een ‘Marktplaats’ kleurige auto!
    Letterlijk (over-)gespoten in de kleuren van Marktplaats! Blijft een komisch gezicht!

Gistermiddag rond 17:20 oid heb ik twee Corsa B’s gespot in Spijkenisse.

De eerst kwam van Halfweg vandaan en ging Baljuwplein (grote rotonde) op. De Corsa was helemaal blauw overgespoten met verlengde motorkap. Volgens mij was de Corsa ook verlaagd met andere velgen, maar dat kon ik niet zo snel zien. Ik zag wel dat er een vrouw achter het stuur zat :thumbup. Hou je de velgen wel heel met inparkeren :angel.

Daarna (om 17:21 dus) kwam er nog een donkerblauwe Corsa verlaagd met witte velgen voorbij gereden ter hoogte van de wijk Akkers in Spijkenisse.

Wie o wie? :D

16-07,

Corsa C blauw type Elegance 23-GK verlaagd 10 spaaks velgen,dubbel ronde einddemper.. met een sportieve sound Piuslaan ri DAF 19-05 uur

17-07,

corsa B 72-DP uitgebouwd zwart 5 spaaks velgen verlaagd donkere ramen bij Winkelcentrum Woensel 9.12 uur

Vandaag RH-BR Ccorsa zwart 3 geblindeerde ramen en donker achter lichten op de boschdijk nabij het cenrum om 8.10 uur

orange arrow,en nog wat leuke corsatjes,in maasmechelen.
    ding is echt bruut!.:wub

Gisterenavond op de terugweg vanaf de Ring 2 Corsa’s gespot, dacht op de A73. Een zwarte B en een zwarte C. Jullie haalden ons in. Ik was met de Vectra met de Corsa erachter op de trailer.

Vanavond David gespot in z’n Corsa B, we reden samen een stuk op, maar bijhouden kan ik je toch niet :P

dacht al dat jij het was maar wist het niet zeker
    ga je em voor ook nog verlagen of houd je em in de
    scraper stijl:P

Ik wist het eerst ook niet zeker, totdat je me voorbij kwam en de CTC sticker zag ;)

Ik weet nog niet of ik hem voor nog lager draai, eerst zo maar even houden en wennen dat ie wat lager ligt.
    Hoe red jij het eigenlijk met de dempels, ik heb er af en toe redelijk last van dat de uitlaat goed de weg raakt.

BTW die mercedes rook wel erg lekker zag ik :swear , ik was ook erg blij dat ik die voorbij was.

ik heb niet zoon problemen met drempels
    mijn uitlaat hangt heel hoog in de tunnel als je onder de auto kijkt zie je em niet eens hangen
    ik raak alleen me voor stabi wel eens maar dat is beter als me carter :vertag
    die benz was wel op zn einde ja rotte stink hok witte walmen alles erop en eran

dan zal ik is kijken of de uitlaat ook wat omhoog kan, ben ik gelijk waarschijnlijk dan van het probleem af dat de uitlaatpijp de achterbrug raakt.

Moet toch een het race monster eens van dichtbij komen bekijken :D , stuur je binnenkort wel een U2U voor een afspraak :thumbup

vanavond een mat zwarte corsa a “tr” 5 deurs gespot in apeldoorn,
    zoals ik het kon horen en zien aan de snelheid lag er 100% zeker weten een c20xe in !!!

volgens mij is het iemand van dit forum en komt uit deventer,

een tip!!! LET VOLGENDE KEER OP JE WEGGEDRAG!!!!!!!! dit was echt absurt en associaal…

kwestie van beheersing maar dat beheerst niet iedereen:vertag

:wors

rond 11.30 oranje corsa b gespot bij Hoorn/Blokker.
    helemaal uitgebouwd met luchthapper in de motorkap,zwarte lexuslichten,donkere koplampen.

hmm ik zag vrijdag een oranje corsa b op een autoambulance staan..
    en een vectra station ervoor.. (corsagsi,servaas) op de a6 richting lelystad..
    wel een apart gezicht…king::vertag
    ik ging de andere kant op.. VOOR een corrado vr6;)(ff sporten):vertag:jerry

origineel gepost door PRObin
    Gistermiddag rond 17:20 oid heb ik twee Corsa B’s gespot in Spijkenisse.

De eerst kwam van Halfweg vandaan en ging Baljuwplein (grote rotonde) op. De Corsa was helemaal blauw overgespoten met verlengde motorkap. Volgens mij was de Corsa ook verlaagd met andere velgen, maar dat kon ik niet zo snel zien. Ik zag wel dat er een vrouw achter het stuur zat :thumbup. Hou je de velgen wel heel met inparkeren :angel.

Daarna (om 17:21 dus) kwam er nog een donkerblauwe Corsa verlaagd met witte velgen voorbij gereden ter hoogte van de wijk Akkers in Spijkenisse.

Wie o wie? :D

die blauwe corsa kan ik geweest zijn hahah
    kwam namelijk van helevoet af.
    en moet dan over die rontonde king:

Originally posted by mattemaker
    hmm ik zag vrijdag een oranje corsa b op een autoambulance staan..
    en een vectra station ervoor.. (corsagsi,servaas) op de a6 richting lelystad..
    wel een apart gezicht…king::vertag
    ik ging de andere kant op.. VOOR een corrado vr6;)(ff sporten):vertag:jerry

Yep Oranje Corsa met een Vec Station ervoor, kan ik alleen geweest zijn. Was op weg naar Dr88.

vanmmiddag rond half 4 een zilver grijze b kwam zegge uit gereden, duidelijk een projectje aan alle plamuur te zien, een witte sticker aan de achterzijde op het raam, voor de rest zag hij er wel strak uit :D bekende?

Gisteren een gele a corsa type 1 LH-46 ri centrum 13.59 kennedylaan

25 berichten aan het bekijken - 2,076 tot 2,100 (van in totaal 4,419)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.