Opel Corsa GESPOT

Forumindex Forums Modellen Corsa Opel Corsa GESPOT

25 berichten aan het bekijken - 1,876 tot 1,900 (van in totaal 4,419)
  • Auteur

dinsdag gespot in emmeloord.. Opel corsa D OPC line zwart….. zwarte sport velgen er onder,,, dede me in een flits denken aan dotz.. maar durf het niet met zekerheid te zeggen..

oranje met zwart interieur,, erg passend bij elkaar;

Iemand van hier??

Anne

origineel gepost door Orang-pinda
    Heb een A Corsa gespot bij mij op school. Kent iemand deze?:hmmz

:P

fijne parkeerplaats.

origineel gepost door x16xe
    lol. daar was ik bij. mijn autotje op de brug. voor de uitlaat te plaatsen. plaatje van de corsa:

origineel gepost door Big Sexy
    knaloranje corsa b uitgebouwd, met astra g coupe goud, astra f cabrio en aan de overkant stond een zwarte b kadett in restauratie denk ik, en in de garage nog iets maar die stond op een brug…

industrieterrein goes, zaterdagmiddag rond 12 uur

ik kwam met een witte renault trafic langs, ik moest enkele meters verderop ff pissen :jerry

jullie stonden met een groepje buiten te kletsen…. tis dat ik geen flyers van onze club bij had, anders had ik die even afgegeven… oja, ik moest nog 3 adressen en weer reisje terug naar limburg voordat ik klaar was met werken toen :cool:

:kewlpics Zeer nette Corsa en Astra .

Jambon, Zaterdag middag ( gister ) Gespot op de N44 Bij wassenaar

origineel gepost door *Hakkie*
    Jambon, Zaterdag middag ( gister ) Gespot op de N44 Bij wassenaar

Klopt! king:

‘k was een weekendje weg met me meisje @ Noordwijkerhout…

Zaterdagmiddag zijn we naar Leiden en Den Haag geweest…

Heb jou niet gezien helaas… :thumbdown

Vanmorgen rond hald 8 een Rode A Corsa op de rotonde bij de Drait in Drachten….
    Diegene keek niet zo heel erg blij… Vroeg zeker? :P

origineel gepost door x16xe
    lol. daar was ik bij. mijn autotje op de brug. voor de uitlaat te plaatsen. plaatje van de corsa:

knaloranje corsa b uitgebouwd, met astra g coupe goud, astra f cabrio en aan de overkant stond een zwarte b kadett in restauratie denk ik, en in de garage nog iets maar die stond op een brug…

industrieterrein goes, zaterdagmiddag rond 12 uur

ik kwam met een witte renault trafic langs, ik moest enkele meters verderop ff pissen :jerry

jullie stonden met een groepje buiten te kletsen…. tis dat ik geen flyers van onze club bij had, anders had ik die even afgegeven… oja, ik moest nog 3 adressen en weer reisje terug naar limburg voordat ik klaar was met werken toen :cool:

Die goudkleurige coupe was lid van opel club brabant maar club bestaat niet meer;)

Vanmorgen een c corsa met bodykit met 3 van die grote muilen voor en 2 achter:D bovenste gedeelte was roze en onder wit:sleeping zag hem vlakbij de stadsschouwburg ri stratumsedijk … tijd 7.47 uur

dat klopt ja. opel club brabant is al even dood jammergenoeg… nu ist vaak gewoon met zen 2tjes *ons pa en ik* naar de meetings. vorig jaar alleen weinig geweest omdatk in de horeca werk en veel op zondags heb gewerkt. dit jaar heb ik al vrij gevragen voor heaven on wheels en full speed :) en daar zullen er vast nog wel een aantal bijkomen als het aan mij ligt! :)

groetjes,

Jeffrey

vanmiddag in roermond een groene corsa b gsi.. lb-hh-..

een tijdje terug op de moerdijk gezien.. een corsa b parlemoer
    rb-gt-.4

Vanmorgen op de A28 een witte Corsa B, kenteken begon met LP. Voor zo ik kon zien van die chrome lexus achterlichten. Deze corsa nam ergens bij Leusden de afslag.

Gr. Diederik

Gisteravond omstreek 19.00 uur volgens mij Badmuts gespot geparkeerd aan de Castorweg in Hengelo.

vanavond in peize.
    een rode b corsa met vrouwlijke bestuurder.
    had wel veel kabaal.
    en moet eens naar de garage.
    de knipperlampen werken niet goed :swear

gespot een oranje corsa B
    in de willemstraat in eindhoven
    rond een uur of 3

maakte een knallent geluid uit de uitlaat met weg rijden
    verlaagd bumper kit
    donkere velgen

origineel gepost door Highway
    Gisteravond omstreek 19.00 uur volgens mij Badmuts gespot geparkeerd aan de Castorweg in Hengelo.

no senor, it wasn’t me :)

ik was namelijk boodschappen aan het doen. Je kan het nu ook makkelijk herkennen aan “BadMuts” op de voorruit… ;)

deze corsa gespot

is dat 1 van hier

wie kent deze corsa

zag je niemand in de buurt rond lopen?? lijkt me wel,, of je moet je auto openbaar stellen voor diefstal.. denk niet dat je je raam zomaar open laat staan of wel?

Vanmorgen rond een uur of 11 op Heijplaat in Rotterdam stond er een rode Corsa A geparkeerd, verlaagd met verbreed staal eronder. Kenteken heb ik niet kunnen onthouden :P

Iemand van hier?

@marcovane ..stond jij straks rond 15.20 op de Vestdijk..

origineel gepost door BadMuts

origineel gepost door Highway

no senor, it wasn’t me :)

ik was namelijk boodschappen aan het doen. Je kan het nu ook makkelijk herkennen aan “BadMuts” op de voorruit… ;)

Dan heb je een look-a-like in Hengelo rijden :P Nee, ma zag m alleen vanaf de achterkant, zelfde velgen en XT-1 einddemper dus d8 kan niet missen, maar helaas!

origineel gepost door opelcorsa
    zag je niemand in de buurt rond lopen?? lijkt me wel,, of je moet je auto openbaar stellen voor diefstal.. denk niet dat je je raam zomaar open laat staan of wel?

Zie hier waarom we deze auto in gespot hebben gezet

http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=103735&page=1

nee ben vandaag niet op de vestdijk geweest
    der rijd nog een zelfde corsa c rond in eindhoven die lijkt heel veel op die van mij

origineel gepost door Fl!pke
    Zwarte Corsa C gespot in Roermond op 5-3-2009 rond 9 uur.
    Zwarte velgen, dubbele uitlaat, Kenteken 43-LN-??

EN, Dobbel stenen aan de spiegel.

Reed achter je met de zwarte Kadett GSI

das andy van custom-cars

rijd hier in de buurt rond

25 berichten aan het bekijken - 1,876 tot 1,900 (van in totaal 4,419)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.