Opel Corsa GESPOT

Forumindex Forums Modellen Corsa Opel Corsa GESPOT

25 berichten aan het bekijken - 1,501 tot 1,525 (van in totaal 4,419)
  • Auteur

Hahaha, ik wil jou auto wel spotten Freek :P

donderdag middag in berg carlover gespot met de blauwe corsa hij richting berg ik richting valkenburg

was zelf met de dett

origineel gepost door Jambon
    Geloof ik gespot in Apeldoorn: De witte 5-deurs van Alfred!

Klopt, uitgelopen vakantie. :P M’n vriendinnetje woont daar. Zal daar vaker te spotten zijn dus. :vertag

Gisteren gespot een roode corsa b met brute :wubvoorbumper en een witte moterkap met luchthappers:o:wors!! rest heb ik niet kunnen zien hij reed achter mij……

Gespot bij oprit schiedam richting HvHEuropoort…

Iemand???

Gisteren omstreeks 18.15 geert666 langs de stadsschouwburg Dr schaepmanlaan.. RN-

Zojuist gespot, Sjoerdie in zijn Corsa A. Was bij kruising Roermondsestraat/Sloterbeekstraat in Venlo. Je reed achter een politiebusje. Ik stond zelf tegen een verkeerslicht aan te leunen.

een dikke zwarte corsa C met rieger bumper volgens mij, kwam me tegemoet op de n36. ik was zelf met de focus van me ouders.

Wendy gespot in haar knalgele Corsa-B! :D
    In Amstelveen bij de bovenkerkerweg. Ik ging rechtsaf richting Uithoorn en jij stond voor linksaf richting het Centrum.
    Tijd: rond 18.30uur.

Een zwarte B corsa met zwarte velgen, dubbele uitlaat eronder :thumbup

Vrijdag middag op de Boschdijk geparkeerd in Eindhoven.

iemand van hier???

mzzl Willem

origineel gepost door misaborg
    Een zwarte B corsa met zwarte velgen, dubbele uitlaat eronder :thumbup

Vrijdag middag op de Boschdijk geparkeerd in Eindhoven.

iemand van hier???

mzzl Willem

ik denk CorsaRacer

yep das de mijne:D:D:D

heb trouwens de corsa van carlover gespot in eijsden…(heeft Terry al wat kunnen vinden Alex?? )

Gisteravond 21.00 uur een grijze corsa gespot bij de Texaco aan de haaksbergestraat in Enschede.Had er vette bumpers onder zitten en super velgen:worsWas een jongen met een dame:angel

Gister gespot in Kapelle:

en vandaag een rode Corsa C getuned en wel… op de A58 thv Seppe in de richting Roosendaal omstreeks 16:30 uur

jeffrey gespot afgelopen weekend by mac roosendaal:thumbup
    (die opc blauwe corsa A)

wij waren met de zwarte astra F en witte manta met zwarte uitbouw.

Had ff gebeld ;)

;)

origineel gepost door GH45T
    Zojuist gespot, Sjoerdie in zijn Corsa A. Was bij kruising Roermondsestraat/Sloterbeekstraat in Venlo. Je reed achter een politiebusje. Ik stond zelf tegen een verkeerslicht aan te leunen.

ja das minder…achter de wouten, dan moet ik me aan de regels houden:thumbdown

:jerry:jerry:jerry:jerry

Vanmorgen omstreeks 7.40 uur Pyscho op de rondweg limburglaan:)

en vanmorgen in Grave een grijze gsi orgineel met linksvoor een grijze plamuurvlek GV-ZD-**ramen zijkant waren geblindeert dacht chromolux boven zilver en overlopend naar zwart omstreeks 10.15 uur in de kriegerstraat

Volgens mij stond ik vandaag naast Lex bij het stoplicht in Hoorn, zag het pas toen je afsloeg

jaja:cool:had je al heel vroeg in de gaten,die velgen van je vallen zo op:wubhad nog een paar x je richting op gekeken..maar zoals je zei..je zag het te laat

origineel gepost door nova….

en vanmorgen in Grave een grijze gsi orgineel met linksvoor een grijze plamuurvlek GV-ZD-**ramen zijkant waren geblindeert dacht chromolux boven zilver en overlopend naar zwart omstreeks 10.15 uur in de kriegerstraat

hahaha idd je velgen vallen echt op..

echte dikke bak heb je nu man…echt mooi..

origineel gepost door Stylo
    een dikke zwarte corsa C met rieger bumper volgens mij, kwam me tegemoet op de n36. ik was zelf met de focus van me ouders.

Zou Friebel kunnen zijn geweest. die heeft rieger achterlip en voor irmscher….

origineel gepost door psycho

origineel gepost door nova….

hahaha idd je velgen vallen echt op..

echte dikke bak heb je nu man…echt mooi..

Bedankt :thumbup:thumbup

origineel gepost door mayhem
    jeffrey gespot afgelopen weekend by mac roosendaal:thumbup
    (die opc blauwe corsa A)

wij waren met de zwarte astra F en witte manta met zwarte uitbouw.

jippie ik word ook n keer gespot haha

waren jullie dat jo ik dacht al ken deze wagens niet van uit de buurt zeg maar

maare was er een meeting dan of zo

wat heb ik gemist dan?

we kwamen vanaf sevenum. (opel power nederland)

25 berichten aan het bekijken - 1,501 tot 1,525 (van in totaal 4,419)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.