Opel Corsa GESPOT

Forumindex Forums Modellen Corsa Opel Corsa GESPOT

25 berichten aan het bekijken - 1,476 tot 1,500 (van in totaal 4,419)
  • Auteur

Zou best me schoonzus kunnen zijn WhiteCorsa :P

Vanmiddag rond 17.30uur op de pathmossingel(daarna links afslaand richting elferinksweg)in Enschede een grijze corsa met een jongen en een dame.Ook toevallig iemand van hier:agent

origineel gepost door Tukkertje
    Vanmiddag rond 17.30uur op de pathmossingel(daarna links afslaand richting elferinksweg)in Enschede een grijze corsa met een jongen en een dame.Ook toevallig iemand van hier:agent

Nog bijzonderheden aan die Corsa waar ie aan te herkennen is?

origineel gepost door BadMuts

origineel gepost door Tukkertje

Nog bijzonderheden aan die Corsa waar ie aan te herkennen is?

Nee,zo snel als ik het kon zien niet(had een beetje haast haha)De dame keek eerst wel met veel interesse naar een opel tigra wat hier te koop staat(vanavond waarschijnlijk in het bezit van mijn vriendin)En toen keek ze hele tijd naar achteren met zoiets van hey nog een corsa:DMaar badmuts,het hoedenplankje past mooi hoor:thumbuphaha.

nienke rijd jij vaak richting rijksstraatweg in haarlem?
    kheb jou daar denk 2 a 3 keer gezien. Kan ook best es zijn dat et vlakbij cronje was. tis al paar weekjes terug.

origineel gepost door corsajeroen
    kheb jou daar denk 2 a 3 keer gezien. Kan ook best es zijn dat et vlakbij cronje was. tis al paar weekjes terug.

Eeh, zo bekend ben ik niet in Haarlem maar kom er wel een paar keer per maand met de Corsa. Cronje kom ik regelmatig dus zou goed kunnen. Volgende keer toeter je maar :P

Gisteren rond half 16.30 op de A15 tussen Rhoonen Pernis d8 ik :hmmz

Een corsa a3 verlaagd en two tone kleuren met bovenkant zee groen en onderkant zwart zag er wel leuk uit

en Vannochtend in Hellevoetsluis een paarse Corsa B met hele dikke wielen gezien hy ging richting de N57 meen ik

Oranje corsa A met dikke wielen bij de mac in vlaardingen rond half 7 ofzo, zag op kenteken plaat opel power nederland staan dacht ik.. iemand van hier?

origineel gepost door Nienke

origineel gepost door corsajeroen

Eeh, zo bekend ben ik niet in Haarlem maar kom er wel een paar keer per maand met de Corsa. Cronje kom ik regelmatig dus zou goed kunnen. Volgende keer toeter je maar :P

Zalk doen

gr jeroen

Deze leuke corsa vanmorgen zien staan in America :

……En deze stond in Helmond :

Volgens mij zag ik vandaag iemand van het forum rijden in Purmerend rond kwart voor vier op het kruispunt bij de Febo en het postkantoor. Volgens mij was het vincenttor met ze Corsa C…..:hmmz

Gisteravond rond half 6 op de N236 richting Weesp, kwam ik een zilvere Corsa tegen met een hele barre body kit. Kenteken heb ik niet onthouden..

Gisteravond een paars/blauwe uitgebouwde corsa B bij de MAC-Doetinchem maar geen foto van.. denk niet dat ze van t forum zijn hier.

En vandaag:

Vandaag gezien in doetinchem bij het DOC gebouw. Ookal had hij geen OPC kleur, de kleur van de remklauwen en de plaats van de uitlaat logen er niet om. :)

vandaag rond 16:00 uur een zilver / grijs-metalic Corsa C gespot. bodykit rondom, velgjes en een dakspoiler… geen klein spoilertje… maar een grote :P

gespot in Hoogerheide………… wie-o-wie :hmmz

Deze corsa zag ik vanmorgen richting Tilburg rijden :

die hier boven ziet er goed uit!

gespot in Harderwijk.

opel corsa met kenteken pf-zn-94

mooie bakkie heeft angel eyes, Carbonnen motorkap, Cup spiegels, heldere xeon achterlichten. de auto zelf is oranje kleurig

origineel gepost door Dion-Corsa

En vandaag:

Vandaag gezien in doetinchem bij het DOC gebouw. Ookal had hij geen OPC kleur, de kleur van de remklauwen en de plaats van de uitlaat logen er niet om. :)

Vind zwart mooier op een D dan Arden bleu zal wel smaak zijn:P

vandaag een gif-groene corsa a reed bij t busstation in dr88
    reed zelf in omi
    rond 16.00 u

Gister, rij net Putten uit.
    Voor me een B Combo, witte met xenon verlichting, ander voorbumpertje, verbreed staal en aardig naar de aardbodem verplaatst :thumbup

Kon geen betere maken met telefoon, gaat te sloom zo’n foto toestel …

origineel gepost door roekenest
    vandaag een gif-groene corsa a reed bij t busstation in dr88
    reed zelf in omi
    rond 16.00 u

Is waarschijnlijk Folkert geweest . Is niet echt actief op forums,
    maar doet meestal in drachten mee met sprint.
    Had 2.0 turbo, maar inmiddels weer 20xe blok erin voor zover bekend

origineel gepost door Famous
    Gister, rij net Putten uit.
    Voor me een B Combo, witte met xenon verlichting, ander voorbumpertje, verbreed staal en aardig naar de aardbodem verplaatst :thumbup

Kon geen betere maken met telefoon, gaat te sloom zo’n foto toestel …

dat is gast uit dronten weet alleen zijn naam niet meer, maar opzich wel een mooie bak vooral van binnen beste speakers en subwoofers in verwerkt.

Geloof ik gespot in Apeldoorn: De witte 5-deurs van Alfred!

Alfred was daar volgens mij idd op vakantie.

Wie spot mijn auto in velp :P ?

25 berichten aan het bekijken - 1,476 tot 1,500 (van in totaal 4,419)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.