Opel Corsa GESPOT

Forumindex Forums Modellen Corsa Opel Corsa GESPOT

25 berichten aan het bekijken - 1,451 tot 1,475 (van in totaal 4,419)
  • Auteur

Hahahaha, Alfred… Wakker worden.. Het was maar een droom… ;)

@ CorsaKris… Medelijden met wie ??

back on topic?:P

Ik heb nu medelijden met Alfred haha. Moet ie aan de handkar…:P Back on topic ik had dus SW zen kar gespot bij de Mac in Drachten

……….king:

Toch heet onder je voeten SW ??

Sylvester gespot in Heteren: bij de GARAGE???!!!???

he

Mijn auto stond daar voor de taxatie, van de hagelschade:(

Dus wordt weer tijdje stil staan om te repareren, en natuurlijk andere motor.

grt sylvester

damm tis hier geen msn..
    Heel irri.. :wtf:swear

he corsaboy

Het zijn geen hele verhalen, mag toch wel iets zeggen over wat hij daar deed.

Maar sorry als dat je niet gepast vind;)

Op naar de volgende gezien corsa:)

grt sylvester

matzwarte corsa a gsi gespot met een raamgravering achterin was magere hein die opteken vast hield maar of het een gsi was:hmmz

origineel gepost door CorsaKris
    Ik heb nu medelijden met Alfred haha. Moet ie aan de handkar…:P Back on topic ik had dus SW zen kar gespot bij de Mac in Drachten

:jerry

matzwarte corsa is bekend:D schijnt nu een vriend van mij in te rijden:D

corsaracer gespot..in eindhoven rond 17.00 op de rondweg bij peugeot voor de stoplichten…hij trok em eff lekker open…lekker sound

gespot op randweg in haarlem. En diverse keren op rijksstraatweg in haarlem. Gele corsa C met ik geloof een lumma opzet achterbumper. En voorlip en dubbele uitlaat. Ik geloof niet iemand van het forum mja misschien toch.

Gespot net op de provinciale weg bij Oosteind (N.Br.) rond 21.20 uur

een lichtblauwe corsa B met een complete bodykit en wel leuke velgjes

iemand van hier toevallig?

origineel gepost door psycho
    corsaracer gespot..in eindhoven rond 17.00 op de rondweg bij peugeot voor de stoplichten…hij trok em eff lekker open…lekker sound

dacht wel dat jij het was:thumbup:thumbup

ziet er goed uit man!!!

maare ik reed nog erg rustig hoor…. er zat een snelheidbegrenser naast me:D:D:angel:angel:angel

als ik hem echt open trek klinkt hij iets anders:angel:angel

vanmiddag om een uur of half 5 in emmeloord op industrieterrein de munt een witte A corsa GT gespot .

iemand van hier ??

vanmiddag bij total tankstation rode corsa a irmscher uitvoering echt nog puike wagen kon alleen geen kentken lezen helaas omdat hij ergens tussen geparkeerd stond was bij total boshouwers ganzenweide iemand van hier:)

Gisterochtend rond 6:30 op de welplaatweg in de Botlek zag ik een helemaal blauwe Corsa A tegemoet komen. Maakte een mooi geluidje. Ik ging alleen al naar huis (kwam uit de nacht), dus ik heb het kenteken niet kunnen zien.

Maar misschien iemand van hier, klonk namelijk wel leuk toen die voorbij kwam (niet te hard niet te zacht).

Gespot in Haaksbergen Corsablo zag er leuk uit die airbrush

gespot vandaag rond 12 uur bij schiphol in de buurt zilver B corsa 14 inch velgjes aangelaste booskijker en een rieger achterbumper volgens mij zag er netjes uit iemand van hier

Gister avond rond 20u30 een zwarte Corsa bij de Shell… thv Apeldoorn ongeveer op de snelweg…

Kenteken 84-**-FJ

Getinte achterruiten, Donkere achterlichten, en een andere voor en achterbumper…

Iemand van hier ??

*er zaten een jongen en een meisje in :P*

Rond 14.30 vanmiddag een zwarte Corsa C langs het Spaarne in Haarlem. Bumpers niet mijn stijl maar zag er wel netjes uit.

vandaag rond 15:00 uur een blauwe Corsa B. volgens mij niet veel aan gedaan… de corsa kwam vanaf de Pomp ‘Wouwse tol’ de A58 op. Iemand van hier? O ja, ik geloof dat er een vrouw achter het stuur zat king:

25 berichten aan het bekijken - 1,451 tot 1,475 (van in totaal 4,419)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.