Opel Corsa GESPOT

Forumindex Forums Modellen Corsa Opel Corsa GESPOT

25 berichten aan het bekijken - 1,226 tot 1,250 (van in totaal 4,419)
  • Auteur

Originally posted by opelvssn
    idd.. das de auto met kronenburg blok king:

Over welke Oranje hebben we het hier….

de flipflop of de hard oranje :vertag

De eerste heeft idd nog Kronenburgblok erin, de ander wel een LET maar geen Kronenburg. :vertag

origineel gepost door Corsa_GSi

De eerste heeft idd nog Kronenburgblok erin, de ander wel een LET maar geen Kronenburg. :vertag

Het was geen flipflop maar heel snel en hard oranje! :D

in die hard oranje zit geen kronenburg blok meer (heeft er wel ingezeten)

Hij zei dat ie ook op opel-forum zit, en mooiste was “ja ik was opzoek naar een snelle en leuke auto kon niets vinden, heb ik deze maar getuned” :wors

gisteren op de Europalaan ri V montgomerylaan een witte D corsa met de beginletters TS en 5 spaaks velgen en gebindeerde ramen aan de zijkant en een raceblokjes motief op de achterklep omstreeks 15.15 uur

Deze mooie Gsi zag ik gisteren staan in Heerlen :

En deze haalde mij vandaag in op de Ring (A2) Eindhoven :

origineel gepost door nova….
    gisteren op de Europalaan ri V montgomerylaan een witte D corsa met de beginletters TS en 5 spaaks velgen en gebindeerde ramen aan de zijkant en een raceblokjes motief op de achterklep omstreeks 15.15 uur

Heb ik ook zien rijden.. :o
    Had niet alleen de raceblokjes op de achterklep, maar ook op de motorkap en volgens mij ook op het dak.. :hmmz
    Zag er wel vet uit! :)

origineel gepost door Corsa_GSi

Originally posted by opelvssn
    idd.. das de auto met kronenburg blok king:

ow haha.. dacht dat er nog steeds een kronenburg blok inzat…. ding is iig rap zat

origineel gepost door Jorizimo

Had niet alleen de raceblokjes op de achterklep, maar ook op de motorkap en volgens mij ook op het dak.. :hmmz

die heb ik laatst ook ergens gezien hier in eindhoven of omgeving

zag er best leuk uit:thumbup

nou net GSI85 op de vestdijk..
    :wors

en een stukje verder 18 septemberplein een corsa B gsi JD-*T-** VERLAAGD VELGENMAAT was dacht ik 14 inch

Originally posted by GSI85
    Hij zei dat ie ook op opel-forum zit, en mooiste was “ja ik was opzoek naar een snelle en leuke auto kon niets vinden, heb ik deze maar getuned” :wors

BS hij heeft die auto zo gekocht van Roel :swear

Gespot, Vanaf Arnhem via de westervoortse brug (richting Westervoort dus)

een groene Astra G met hele grote chrome wielen met een grote witte sticker achterop.

Hierachteraan reed een donker blauwe Corsa A met ook wel dikke wielen en donkere ramen.
    Ook met zo’n zelfde witte sticker op de achterruit. Kon niet lezen wat erop stond.

Bekenden???

Mooi gezicht zo kort achter elkaar :p

Die donkerblauwe corsa a komt uit bemmel.

origineel gepost door Jorizimo

Nu zag ik deze weer strax staan op de Fransebaan kenteken begon met 24-ZK-** dus hoe ik aan die TS in het kom mag joost weten??:)

he

gezien: bruin/rood achtige corsa b met dikke wielen en zwarte ramen(omgeving renkum)
    gezien: blauwe opel calibra,nette auto(wageningen)

waren zeer nette auto’s

grt sylvester(heteren)

origineel gepost door sylvester1
    he

gezien: bruin/rood achtige corsa b met dikke wielen en zwarte ramen(omgeving renkum)
    gezien: blauwe opel calibra,nette auto(wageningen)

waren zeer nette auto’s

grt sylvester(heteren)

Wat voor een auto rij jij?? een rooie toevallig??

Ik kom wellis een rooie tegen in Heteren. (werk bij W&H tegen over de rotonde)

Groetjes

he woutje

Die rode is van een maat van mij,ik rijdt in een witte corsa a tr:)ik heb je groen corsa nog nooit zien staan;) Dus komen mekaar nog wel is tegen denk.

grt sylvester

he woutje

Die rode is van een maat van mij,ik rijdt in een witte corsa a tr:)ik heb je groen corsa nog nooit zien staan;) Dus komen mekaar nog wel is tegen denk.

grt sylvester

Hey Hallo,

jah dat klopt!! vroeg ik laatst ook al een keer geloof ik.

Als je over de polder straat rijd staat hij altijd op het parkeer plein bij ons bedrijf :p

ik hou je in de gaten ;)

(sorry voor de Off Topic)

hey

Ik zou even goed kijken,ben je nu aan het werk, want ik kom zo langes;) dat hoor je van zelf;)
    Zet hem wat beter neer,dan kunnen ze hem goed zien:)
    Waar kom je vandaan dan??

grt sylvester

Vandaag rond 12:00 in harderrwijk vlak bij het station een groene corsa B sport met begin kenteken LG andere bumpertjes en side skirts wak kon zien zo gauw :d toevallig iemand van hier??

afgelopen weken staat er hier een winterswijk een zilvere corsa a gsi, strak ding:wors Iemand van hier?

gespot

een paars/rose kadett,erg opvallende wagen,op de weg van renkum naar oosterbeek.
    wilde de a50 opdraaien.

grt sylvester

Gister in hoogvliet

Rode A corsa

met witte OZ velgen

theun

;););););)

Originally posted by theunm
    Gister in hoogvliet

Rode A corsa

met witte OZ velgen

theun

;););););)

die kom ik ook vaak tegen in spijkenisse, met een grote ‘Corsa’ sticker op de zijkant

gespot

een paars/rose kadett,erg opvallende wagen,op de weg van renkum naar oosterbeek.
    wilde de a50 opdraaien.

grt sylvester

dit is EEN corsa gespot topic en kadettjes staan ergens anders:hmmz

25 berichten aan het bekijken - 1,226 tot 1,250 (van in totaal 4,419)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.