Opel Corsa GESPOT

Forumindex Forums Modellen Corsa Opel Corsa GESPOT

25 berichten aan het bekijken - 1,051 tot 1,075 (van in totaal 4,419)
  • Auteur

Oh,
    dan is er iemand die hem heeft geprobeerd na te apen.
    Ik hou mijn ogen altijd wel open als ik in de buurt van Eindhoven ben want daar rijden zeer dikke auto’s rond. :thumbup

die van vipertjegts staat er nu zo bij

:o

origineel gepost door psycho
    ik spot in eindhoven regelmatig..Een blauwe corsa B Met 2witte viper strepen over het auto..
    Volgens mij met 17 inch?

Iemand enig idee?

Die jongen werkt in de Wijk de Tempel dacht bij autoschade bedrijf Lambert….

origineel gepost door corsaracer

origineel gepost door psycho
    ik spot in eindhoven regelmatig..Een blauwe corsa B Met 2witte viper strepen over het auto..
    Volgens mij met 17 inch?

Iemand enig idee?

ja die zie ik ook geregeld rijden,

vooral in woensel….

en eigenlijk zijn de velgen er veel te groot voor:D:D

Net ff in de garage wezen kijken en hij staat er nog steeds hoor. Dacht ff dat ie misschien geleend was en weer in elkaar gezet :P:D. Vast weer zo’n wannabee vipertjegts ;)

Greetz.:cool:

hij rijd als ik me goed herinner met precies zelfde velgen

Vrijdag avond In woensel centrum(voor parkeerplaats pool/snooker tent)rond 23.30

een zwarte Corsa B gsi met oz f1 velgen..dubbele dtm uitlaat..heldere koplampen..en zijn voor bumper zat vast met een boutje erdoorheen:cry

Op zijn wielranden had die ducktape geplakt.

iemand van hier?

bbq zijn oude a corsa gespot in rotterdam schiebroek stond geparkeerd op de straatweg hij zag er nog goed en netjes uit :wors

Gisteren in een parkeergarage in Barendrecht een zwarte Corsa B met stickers op de zijruit van de Corsa Tuning Club.
    Volgens mij had die 15 inch OZ velgen.
    Stond naast de roltrap. :thumbup

origineel gepost door streetrides-corsa-b
    bbq zijn oude a corsa gespot in rotterdam schiebroek stond geparkeerd op de straatweg hij zag er nog goed en netjes uit :wors

Maak volgende keer ff een foto :kewlpics

Rode corsa, bij enschede zuid voor adana..(pizzeria) vandaag rond half 7 dacht ik?

Rond kwart voor 4 vanmiddag op de snelweg vanaf rotterdam richting gouda een grijze corsa Gsi, met mooie velgjes en verlaagd dacht ik.
    En hard dat die ging:o
    Zat een meisje in:wors

It wasn’t me!:D:thumbup

Originally posted by Jerk
    Gisteren in een parkeergarage in Barendrecht een zwarte Corsa B met stickers op de zijruit van de Corsa Tuning Club.
    Volgens mij had die 15 inch OZ velgen.
    Stond naast de roltrap. :thumbup

Zou GrandMaster Arjan wel is kunnen zijn.

origineel gepost door bbg_gendt

Maak volgende keer ff een foto :kewlpics

vnaaf rij ik daar weer even langs als die staat maak ik foto mits die onder lantaarn staat herkende hem aan de wielen en spoilertje op de achterklep:jerry

Ok :P

Ik heb hem net weg gehaald:D
    Hij rijd nog steeds goed Bart, hij is wel een beetje laag met al die drempels.
    Leuk nieuw projectje.
    Groeten je geld schieter

Ps. welke olie moest er ook alweer in?

gr. Reinier

He Reindert,

Welkom hier:jerry
    Rustig aan met die drempels ;) kijk de onderkant regelmatig ff na, anders roest ie zo, omdat je nogal is wat schraapt :P 10w50 mpm full synt racing moet derin ;) Post is wat foto’s :kewlpics

ik zag hem gister avond nog staan rondt half 9 reed er langs met me corsa b kon helaas geen foto maken me accu was leeg van me tel:argue$#%##^$#^$…

:o… :jerry

Jongen… Straatweg is geen Schiebroek :P

origineel gepost door Honza

Jongen… Straatweg is geen Schiebroek :P

klopt is hilgersberg

maar was bij vrienden in overschie waren rondje gaan rijden met me corsa langs plaswijk park en trug over straat weg zat nog met schiebroek in me hoofd omdat ik daar eersst reed whahaha:jerry

Een omgebouwde corsa b ,Was in 2 kleuren gespoten boven soort van roze achtig en onder donker paars.Was in spakenburg diegene reed richting de rotonde

Gisteren vrijdagavond rond 20.00 op de A15 ter hoogte van de Botlek tunnel van RidderKerk naar Rozenburg een Donker groene Corsa B kenteken nn-tt- ??.

redelijk standaard uiterlijk op de achterlichten en velgjes na. hy kwam naast me rijden op de snelweg en ineens gaf hy flink wat gas richting de bot lek tunnel

Iemand van hier toevallig of iemand die weet wat voor blok erin hangt want hy ging als de brandweer king:

Daar ligt een C20Xe in met tb’s 220pk

25 berichten aan het bekijken - 1,051 tot 1,075 (van in totaal 4,419)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.