Opel Corsa GESPOT

Forumindex Forums Modellen Corsa Opel Corsa GESPOT

25 berichten aan het bekijken - 4,226 tot 4,250 (van in totaal 4,419)
  • Auteur

Ik hoor het vrijdag wel, als er wat aan de velgen moet gebeuren is het alleen spuiten en dat wordt zowiezo verzekerd ookal waren het velgen van 5000 euro worden ze alsnog gespoten want dat zou bij de originele dan ook moeten gebeuren.

Schadebedrijf is een hele goeie en staat hier ook bekend als een van de beste, heeft meerdere gevallen gehad en hij zei ik krijg de dagwaarde wel omhoog dat is geen enkel probleem.

Zoals ik al zei ik hoor het vrijdag wel!

Verstuurd vanaf mijn GT-N7100 met Tapatalk 4

@Ewoud94 wrote:

Ik hoor het vrijdag wel, als er wat aan de velgen moet gebeuren is het alleen spuiten en dat wordt zowiezo verzekerd ookal waren het velgen van 5000 euro worden ze alsnog gespoten want dat zou bij de originele dan ook moeten gebeuren.

Schadebedrijf is een hele goeie en staat hier ook bekend als een van de beste, heeft meerdere gevallen gehad en hij zei ik krijg de dagwaarde wel omhoog dat is geen enkel probleem.

Zoals ik al zei ik hoor het vrijdag wel!

Je begrijpt mijn punt niet. Het was een reactie op nova1.6 die zei dat de verzekering een aantal dingen niet als meerwaarde zullen schatten. Maar voor het schatten ben je nu sowieso al te laat, want er is al schade. Er valt alleen iets te schatten op het moment dat je de verzekering afsluit. De dingen die je er extra op schroeft, worden niet automatisch meeverzekerd. Vandaar mijn opmerking over de velgen en dat had helemaal niks met jouw auto te maken, maar was slechts een voorbeeld.

Nee nee snap ik, je hebt ook volkomen gelijk. Mocht je willen dat ze je niet als “standaard” auto zien moet je je auto laten taxeren. Dan is hij voor 3 jaar verzekerd voor de getaxeerde waarde stel 3500 euro. Dan is die 3500 ook je dagwaarde.

Jaaa……..gespot ;) ……Rooie B :thumb (Zeijen-Peest)…….gele lampjes :thumb plat op de bek :thumb Ronal Turbo Wheels :thumb
    Need I Say More :D

Juuuuup!

Haha, je bent me net voor!

Een mat zwarte Corsa A op de A15 thv Alblasserdam…

Hallo allen

heb na een goed beraad toch een opel corsa gekocht met wel een pc erin.
    deze stond te koop in breda en ben er voor gevallen

enkel ik weet inmiddels dat hij lekker rijd maar heb een uitdaging

er zit een touchscreen in emt een pc namelijk windows xp en ben er niet helemaal mee thuis mss heeft 1 van jullie of mss wel de oude rijder van deze opel corsa meer ervaring omtrent dit gebruiksvriendelijkheid qwa installatie

neem aub contact met me op zodat ik dan ook een geweldige opel rijder kan worden

gegroet
    Rämon aka thedolphin1974

Verkeerde topic?

welke moet ik dan hebben in deze forum

greetz

Vandaag op de van brienenoord brug een hele nette originele corsa a tr bruin/beige metallic.
    Er zat ook een dakrek op.
    Kenteken SG-5?-??

Dikke blauwe Corsa B op de Noldijk bij Barendrecht / Heerjansdam.

Vanmorgen weer de roze, verbrede corsa b gespot.
    Reed in Nuenen het industrieterrein op.
    Volgens mij zat er een blonde dame in.

Verstuurd vanaf mijn LG-D802 met Tapatalk

Gister avond een rode corsa b gespot met grote wielen en er zat een jongen in. Dit was bij de afslag Drachten. ik sloeg af en jij reed door richting heerenveen

Van de week een rondje gewandeld in Oudenbosch en toen kwam ik deze grappige Corsa tegen, ik heb t vermoeden dat hij wel vaker is gespot.

@Dave 130R wrote:

Van de week een rondje gewandeld in Oudenbosch en toen kwam ik deze grappige Corsa tegen, ik heb t vermoeden dat hij wel vaker is gespot.

Klopt! Die mensen zijn nu blind :jerry

Stoer karretje

Verstuurd van mijn GT-S5660 met Tapatalk

Word nou nooit eens gespot met mijn Leasegrijze (Starsilver-II) Corsa-B2 1999 Roetfabriek haha.

Wel een Hip ding die Roze B

Willem

@wim-v6 wrote:

Word nou nooit eens gespot met mijn Leasegrijze (Starsilver-II) Corsa-B2 1999 Roetfabriek haha.

Wel een Hip ding die Roze B

Willem

Als je nou die van jou ook even kek kleurtje geeft zal hij vast sneller gespot worden, fluor groen misschien ;)

Vandaag heeft mijn vriendin mijn oude Corsa gespot in Dordrecht, inmiddels zitten er al wel andere velgen op en heldere knipper lichten.

Niet echt mooi die velgen, voor de rest mooie auto.

@RISL wrote:

@Robbie1974 wrote:

Misschien al eerder langs geweest maar toch leuk…

Zoiets zag ik eerder vandaag ook, maar dan van twee Corsa B’s.
    Wit met blauwe bumpers en spiegels. Was tussen Oudenbosch en de A17.

Zal proberen later vandaag nog een foto te posten.

Beetje slechte kwaliteit, is geen weg om stil te gaan staan ;)

das wel leuk om te zien. maar die A corsa’s hebben er een steen onder leggen ivm doorzakken. bij die B corsa’s niet :P

Gisteren op de rondweg Botenlaan corsa tr beige onderaan zwart LL-10

@nova…. wrote:

Gisteren op de rondweg Botenlaan corsa tr beige onderaan zwart LL-10

Die heb ik ook al een paar keer zien rijden. Ook toen ik mijn TR nog had. Ik geloof niet dat dat een liefhebber was, want hij keek wel vreemd toen ik m’n hand op stak.

Zaterdag in Venlo (klikbaar voor groter formaar):

25 berichten aan het bekijken - 4,226 tot 4,250 (van in totaal 4,419)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.