Opel Corsa GESPOT

Forumindex Forums Modellen Corsa Opel Corsa GESPOT

25 berichten aan het bekijken - 3,926 tot 3,950 (van in totaal 4,419)
  • Auteur

@vectra208v wrote:

vanmiddag in roden een donker groene B met 15″ cup velgjes en daar achteraan een zilver grijze corsa B eveneens met 15″lm….die groene zie ik vaker rijden en stonden een keer naast elkaar in de wasbox maar die kerel was niet echt in voor een praatje dacht ik( keek een beetje chaggie :P) maar viel me op dat die 2 achter elkaar reden.

bekende van iemand toevallig

Weet wie er in die groene rijd, is niet erg zuinig op zijn leuke bakkie en wil nog wel eens met volle lading & droog weer handrembochtjes proberen, dus die staat binnenkort ook met een kromme achteras denk ik.

Die zilvergrijs, wat dat niet een donkergrijze Sport met dezelfde wielen als jij hebt?
    Zoja, is dat Ronnie geweest.
    Een andere grijze B met lm-velgen rijd er ook nog rond in Roden, alleen die rijd met 14″

gespot een zwarte corsa (dit keer geen gsi) achter me in de mc drive stond een astra en daar achter stond jij

ben benieuwd of ik hier kom te staan morgen
    moet morgen naar rotterdam zuid rond 2 uur
    niet te missen grijs met opel forum op het raam

Van de week gespot in Ridderkerk in de prins hendrikstraat, Getunede oranje opel corsa B mooie zwarte spaakvelgen met zilveren rand met het kenteken 29-DL-TS? iemand van hier?

Dikke auto kijken of ik foto kan maken als ik hem weer zie

afgelopen donderdag middag rond de klok van 15.00 uur deze Corsa-C gespot in Sittard.
    iemand van het forum??

@vectra208v wrote:

@black_astra wrote:

Gisteravond in het centrum van Roden een donkere corsa c met een opel styling club sticker op voorruit. De corsa reed achter een andere opel aan dacht ik

dat was als het goed is een zwarte C met een wat oudere man er in.
    Ik deze beste man een keer gesproken bij Rijpma automaterialen maar zit niet op dit forum,waarschijnlijk wel op het corsa-c forum maar dat weet ik niet zeker meer….is al een tijdje geleden.

wel een mooi bakkie trouwens.

de nickname van de persoon op ons forum is Wadapatje.
    is volgens mij niet echt actief op internet, heb hem al een tijdje niet meer gesproken… :thumb

@Illusionx11 wrote:

Zojuist (13:05) een zwarte Opel Corsa A verlaagd en bestuurder reed met raam open en een mooi klinkende uitlaat eronder, je reed langs het ROC in Leiderdorp richting Engelendaal en daar linksaf je kwam van de Baanderij af, iemand van hier?

Dat was ik denk ik, matzwarte corsa met geblindeerde achterramen?
    Zal wel bij de brezan geweest zijn

Geluid word mede veroorzaakt door een c20xe in t vooronder :)

Weet iemand toevallig van wie een Blauwe corsa a met witte OZ superturismo wielen is?
    Zit een soort japstyle einddemper onder maar verder lijkt die wel nieuw ( en staat altijd op de zelfde plek )

Staat in Leiden, op de Oegstgeesterweg, aan de rechter zeide als je vanaf leiden centraal richting oegstgeest rijd

Geen Corsa..maar wel naast de mijne gespot @ Dirk vd Broek Zwanenburg paar uur terug:

Helaas slechte kwaliteit foto..iig betreft het een nagenoeg identieke kleurstelling, enkel bestaat zijn lak uit matblauw en matzwart.

Al een paar keer een 2-tone (koper/zwart)corsa b gespot op de n209 thv bleiswijk
    Met erg mooie velgjes :thumb
    Iemand van hier?

@clifvxr: Die heb ik nog niet gespot, ik rijdt daar ook wel regelmatig..

Willem

@wim-v6 wrote:

@clifvxr: Die heb ik nog niet gespot, ik rijdt daar ook wel regelmatig..

Willem

Ik rij daar iedere werk dag en heb hem ook pas 3x gespot :wtf

Okeej… haha..

Willem

zie elke dag in franeker een grijze corsa D OPC staan met fullcartuning sticker .

iemand van hier toevallig ??

vanavond in Nieuw Roden/Zevenhuizen (gr) 2 corsa’s gespot

een zwarte b sport met TSW venoms (bijrijder had zijn petje scheef op z’n kop hahaha
    en even later een roden B…verlaagd met OZ multiespaak velgen

:jerry :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry

diegene die zich aangespoken voelt reageerd wel hahahahahaha

Hahaa! Paul, dat zijn wij, of niet? :hmmz

Maar er zit een foutje in :vertag
    De rode B is niet verlaagd :cry , staat op ori poten, de koni’s worden ingekort…

ps. zijn 16-spaaks oz’jes :jerry

Ja oke…maar wordt straks wel weer tegen het asfalt geknald toch??
    En uh 16 spaaks??? ik had ze niet geteld dus vandaar multiespaaks :jerry

@vectra208v wrote:

Ja oke…maar wordt straks wel weer tegen het asfalt geknald toch??
    En uh 16 spaaks??? ik had ze niet geteld dus vandaar multiespaaks :jerry

We hopen aan het begin van de bouwvak het spul weer op ongeveer -8 te hebben.

:thumbup

:wors :wors :wors :wors

Ik kwam er vandaag achter dat Freek corsa een collega van mij is, ik zag zn zwarte Corsa staan op de parkeerplaats :P

:thumb

@freel corsa toch maar wat vaker op pad met de zwarte?

Nee, op gas rijden is goedkoper :jerry

De C20XE nodigt erg uit om goed door te trekken, dat is niet goed voor mijn portemonnee

Blauwe Corsa gespot rond half 3 op de Kanaalweg vanaf de Hoge-rijndijk in Leiden, Met knalpot eronder en andere ”bodykit”, iemand van hier?

Donker blauwe Corsa B gespot vanmiddag.

Reed tussen Venray en Overloon.
    Verlaagd, carbon motorkap, chrome druppelspiegels, velgen met blingbling randje..
    Ging vrij vlot omdat hij me tegemoet kwam rijden, maar zag er in de gauwigheid goed uit :thumb

25 berichten aan het bekijken - 3,926 tot 3,950 (van in totaal 4,419)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.