Opel Corsa GESPOT

Forumindex Forums Modellen Corsa Opel Corsa GESPOT

25 berichten aan het bekijken - 3,876 tot 3,900 (van in totaal 4,419)
  • Auteur

Thanx je kan er ook leuk mee spelen tegen dure dikke nieuwe autootjes :wors
    http://m.youtube.com/watch?v=rpkwDHYjgy4″ onclick=”window.open(this.href);return false;.

Dat is nou leuk met een Atje tegen een A6 :jerry

ik kan ook tegen de meeste autos winnen qua PK’s net als de nieuwe 1 serie, Audi A4 Allroud, sommige 3 series, zolang ze geen automaat zijn dan win ik het van ze of ga gelijk op ;)

@cliffvxr wrote:

Thanx je kan er ook leuk mee spelen tegen dure dikke nieuwe autootjes :wors
    http://m.youtube.com/watch?v=rpkwDHYjgy4″ onclick=”window.open(this.href);return false;.

‘Vind ik heel erg leuk!’, Heb m volgens mij een keer zien rijden in de regio Leiden maar niet echt goed bekeken of zo.
    Ziet er op de foto’s ieder geval netjes uit! Zal der is opletten, als je n Mazda Smurf ziet rijden met kenteken FL-ZP-99 ben ik t ;).

@Illusionx11 wrote:

Aha ! naja ik heb nog nooit een Corsa A gezien en vooral niet in smurf blauw :jerry
    Maar welke motor heb jij er in liggen? :angel

Maar heb vandaag ook nog een Corsa C gespot met doorgelaste motorkap en verlaagt en BBS velgjes zo te zien, was op de afrit richting Leiderdorp/Woubrugge en diegene ging richting de ?Texaco?

Kleur groen?
    Dan was het Twan. Maar dat zijn alles behalve bbs velgen. ;)

Opel Corsa B GSI 09-DT-HJ ROC in Leiderdorp, zou niet weten of die uberhaut hier op het forum zit, maar toch even een fototje gemaakt met het broertje naast hem.

Bij afslag Leek vanaf Groningen een corsa A sedan gespot vanmiddag rond half 3, leek op 15″ staal met wieldoppen te rijden, gele lampies d’r in.
    Misschien heeft ie mij/ons ook wel gezien, een helemaal witte Vivaro met zonneklep op de voorruit en LM velgen, met belettering.
    Reden voor je langs op de rotonde

Spotte deze corsa vanmiddag in groningen

Zijn buren van een maatje van mij, mooi ding jonge! :thumb

Vanmiddag rond een uur of 2 spotte ik een beige Corsa A met wit verbreed staal eronder. Op de Geldropseweg langs het DAF terrein in Eindhoven. Is dat iemand van hier geweest?

Van de week en corsa a zwart met witte viper strepen en 15 inch velgen kenteken begon met GD.. Antony fokkerweg ri Best!

@PeterNoFear wrote:

Bij afslag Leek vanaf Groningen een corsa A sedan gespot vanmiddag rond half 3, leek op 15″ staal met wieldoppen te rijden, gele lampies d’r in.
    Misschien heeft ie mij/ons ook wel gezien, een helemaal witte Vivaro met zonneklep op de voorruit en LM velgen, met belettering.
    Reden voor je langs op de rotonde

Was die Lichtblauw?

Vanmorgen een donkerblauwe Corsa B gespot op de rotonde van de torenweg en ravensteijnweg in Middelburg.
    Geblindeerde ramen vanachter, zwarte velgen, witte achterlichten en aftermarket bumpers.
    Iemand van hier op het forum?

Vaker gespot in Krommenie! Nu met foto! Iemand van hier?

Ziet er wel stoer uit SDK !

rode corsa b,witte lexus achterlichten in drachten,zat een v6 achter je :thumb

Vandaag deze Combo Tour gespot. Ik kan me niet meer herinneren wanneer ik er zo eentje (dus niet op grijs kenteken) voor het laatst heb gezien..

Parkeer held in Amsterdam :jerry

Dat is wel heel erg knap idd. :thumb

die is er tussen geduwd op 1 of andere manier. :kewlpics
    die parkeer je er nooit zo tussen. :vertag
    maar zie daar maar eens weg te komen. :wtf :wors

die hebben ze gewoon met un heftruck opgepakt en ertussen geplaatst!!! Anders 35x steken minimaal…

dit kan alleen in Amsterdam :jerry :wors :thumbup :thumb .

Witte corsa a met nl kenteken
    Tijdens sezoens rally (bocholt, belgie) even achter gereden en reed behoorlijk vlot

Blauwe D corsa OPC met zwarte velgen gespot op de Westervoortste brug, mooi ding :)

Peternofear stond je daarnet dichtbij Haulerwijk?

Leuk corsaatje en met deze velgen helemaal af imho :) Gespot in de parkeergarage van een grote ICT-dienstverlener in Utrecht :)

25 berichten aan het bekijken - 3,876 tot 3,900 (van in totaal 4,419)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.