Opel Corsa GESPOT

Forumindex Forums Modellen Corsa Opel Corsa GESPOT

25 berichten aan het bekijken - 3,751 tot 3,775 (van in totaal 4,419)
  • Auteur

Vandaag onderstaande GSI gespot in Hardinxveld-Giessendam.
    Zag het voor de rest origineel en netjes uit, ook een mooie kilometerstand.
    Bekend van wie die is?

Gistere en vandaag gespot in de robijnstraat in Heerlen een zwarte corsa D OPC Nürburgring editie.

Is de kleinzoon van de buren van mijn schoonouders maar weet niet of hij hier op het forum zit.

vandaag gespot zwarte corsa b gsi kenteken sg-..-75

johan strausstraat waalwijk met opel forum sticker op de voorruit als band

vandaag gespot
    Opel corsa B grijs net als de mijne alleen helemaal uitgebouwd begin middag op de kareldoormanstraat in spijkenisse en vlak daarna nog een keer op de marrewijklaan in spijkenisse

kenteken beginnend met 01-

@streamline wrote:

Vandaag onderstaande GSI gespot in Hardinxveld-Giessendam.
    Zag het voor de rest origineel en netjes uit, ook een mooie kilometerstand.
    Bekend van wie die is?

tja wij hebben 2 corsa’s voor de deur een uit 1993 en een uit 2010
    die uit 1993 is van mij heeft 127.000 gelopen
    en die uit 2010 zit al op 70.000

Gister op de Hatertseweg in Nijmegen een geel/goud (standaard kleur een B’tje met werkverkeer sticker op achterklep.
    Nog soort kenteken/sticker (?) op de achterruit.
    Kenteken onbekend, ging behoorlijk snel maar gok op een x14xe of x16xe…. Iemand van hier misschien?

@dennisnmgn88 wrote:

Gister op de Hatertseweg in Nijmegen een geel/goud (standaard kleur een B’tje met werkverkeer sticker op achterklep.
    Kenteken onbekend, ging behoorlijk snel maar gok op een x14xe of x16xe…. Iemand van hier misschien?

opvallende velgen toevallig?
    zo een staat er bij mij in het dorp, inclusief de werkverkeer sticker ;)
    zou eens kieken of ik em kan vinden voor een foto :wtf

@funkycorsa wrote:

@dennisnmgn88 wrote:

Jaaa ik meen van wel, de hele Corsa viel me op eigenlijk. Alleen punt is dat ik eerst vrolijk naar links aan het kijken was en toen ik die kant op keek toen zat ik er al bijna helemaal naast haha, en als je dan 50 rijdt ben je er toch nog best snel voorbij haha.
    Ik zal eens kijken of ik hem nog een keer zie. Hij had een opvallende (enkele) ronde uitlaat die ook wat schuin stond

@dennisnmgn88 wrote:

@funkycorsa wrote:

@dennisnmgn88 wrote:

Jaaa ik meen van wel, de hele Corsa viel me op eigenlijk. Alleen punt is dat ik eerst vrolijk naar links aan het kijken was en toen ik die kant op keek toen zat ik er al bijna helemaal naast haha, en als je dan 50 rijdt ben je er toch nog best snel voorbij haha.
    Ik zal eens kijken of ik hem nog een keer zie. Hij had een opvallende (enkele) ronde uitlaat die ook wat schuin stond

ik gaat es ff kijken

Does gek :afro

Gisterenmiddag in Heythuysen, zwarte B met zwarte achterlichten en verlaagd, sportvelgen met gepolijste rand en flinke deuk achter de bestuurdersdeur.
    Je ging richting sporthal, ik reed achter je met de vectra.

Van de week op de Sterrenlaan witte uitgebouwde corsa b met zwarte motorkap kenteken begon met PD-R en is te koop!

@nova…. wrote:

Van de week op de Sterrenlaan witte uitgebouwde corsa b met zwarte motorkap kenteken begon met PD-R en is te koop!

welke stad?

@93CorsaStefan91 wrote:

@nova…. wrote:

welke stad?

Eindhoven

Vorige week vrijdag gespot in Rhenen:

@t-yo wrote:

Dat is een mooi ding.:)

Vanavond volgens mij robert_corsa met zijn Corsa B gespot bij de Rabobank in Wognum.;) Ik wilde je aanspreken maar het was bokkoud en guur weer. Ik ging toen de Deen in voor boodschappen. Ik was met de zwarte Vectra, weet niet of je die opviel in het donker. Hij stond op de parkeerplaats tegenover de Rabobank.

@t-yo wrote:

Jeetje wat een mooie auto! :wub :wub :wub :kewlpics

@t-yo wrote:

gruwelijk dik :wub :wub :wub :wub :wub

Blauwpaarse Corsa B, smoke koplampen, led-achterlichten. Van Heemstraweg richting Zaltbommel rond 13:00, iemand van hier ? :)

robert_corsa gespot denk ik..

Rond 20.00 in risdam-noord(Hoorn)
    lekker laag en mooi geluidje :thumb

@kimmiej666 wrote:

@93CorsaStefan91 wrote:

@nova…. wrote:

welke stad?

Eindhoven

Thx kim!

@93CorsaStefan91 staat er nix dan is het eindhoven he… anders staat er wel een andere plaats.

@t-yo wrote:

Dikke bak! :wors

Gaan we vanmiddag boodschappen doen op de hurk zie ik ineens een lichtblauwe verlaagde c corsa met Steffans velgen eronder en lekker laag, zie ik een brede intercooler zitten in plaats van het gaas, denk oow dikke turbo??? zet de kadet neer op de parkeerplaats zien we de corsa kijk zo arride stond met de cas op de grond en de motor liep was een diesel (wel een turbo i think?)
    kenteken begon met 91-JT.

Vandaag een mooie Corsa OPC gezien in Tilburg.

Onderaan het stoplicht van afrit 10 Hilvarenbeek-Tilburg snelweg richting Breda.

Rond de klok van 12.15u, helaas geen kenteken kunnen zien ;-)

Sent from my iPhone using Tapatalk

25 berichten aan het bekijken - 3,751 tot 3,775 (van in totaal 4,419)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.