Opel Corsa GESPOT

Forumindex Forums Modellen Corsa Opel Corsa GESPOT

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 4,419)
  • Auteur

rode corsa b bij de mediamarkt in maastricht. stond geparkeerd langs de toegangsweg richting parkeerplaats

14″ cupvelgen en rieger achterbumper met remus uitlaat

MOOI WAGENTJE:thumbup:thumbup:thumbup

schijnbaar niemand van het forum:(:(

gespot zwarte corsa b,lexus achterlichten,dikke bumpers voor en achter en ik dacht chrome velgen of zoiets,kenteken ??-LK-HK of zoiets.
    in rotterdam,kruising Beijerlandslaan en Colosseumweg.
    tussen 16.30 en 17.00 u

eh open en eigen topic!!!!!:swear:swear:swear

:P:P:P

Gespot topic maken was wel een idee..’
    Zag van de week hier in woensel vlakbij (wcw vaartbroek) een rode b corsa 78-gt-?? diffusor achter lexuslampen achter… en een grote tribal aan de zijkanten . wie kent hem?

das mick van de ogc met die tribals en nos stickers :)

Ik heb ook nog een corsa gespot !!!
    Een corsa A , kleur wit en IRMSCHER uitbouw rondom.
    Deze reed tussen Almelo en Ommen achter mij .
    Iemand van hier ???

Grtz Jacko

ik ook een mooie blauwe corsa a… echt super dik! bij engelbert (groningen)

Rotterdam, een minuut of 20 geleden een babyblauwmetalic Corsa-B gsi op t stuk afrit spaanse polder A4 richting mac spaanse polder :)

K&N en andere stickers op de achterruit, volgens mij een rond sebring einddempertje, en 15″ 5spaaks velgjes (lijken een beetje op de Dezent-T)

iemand van hier? (8)

Ik zie regelmatig een zeer smakelijk uitgebouwde rode corsa b bij mij op school staan in venlo (Gilde Opleidingen) heeft een groot rood opel logo op de achterruit zitten. Is deze misschien bekend bij iemand :)? Vorige week zag ik trouwens ook weer die limoengroene tigra rijden die het opschrift Coupe helemaal onderaan de b-stijl heeft zitten.

5chaap2k bedankt!

Zag net zo rond 16.10 uur een rode corsa a gsi ZT-08-?? met orignele gsi velgen en een booskijker (mattig) de kleur van de corsa ook had deze een (denk een sebringeinddemper eronder) en met achter 3 donkere ramen hij reed van de maratonloop de bosdijk op.

Heb eergister een donkerblauwe corsa B met Viper strepen over de auto gespot in de wijk Vaartbroek in Eindhoven. Meer kan ik er niet over vertellen, maar hij was wel mooi. niemand van hier?

Ken je VipertjeGTS nieteens? schaam je Lennart! :P

Mooi ding :wors. maar komt hij uit eindhoven dan?

Nee. ik dacht uit Ede… Kan het mis hebben hoor.

vandaag weer 2 hele strakke corsa’s gespot
    eentje zie ik bijna dagelijks in de Borneostraat in zwolle staan een zwarte B (SH-HT-92)

verder kwam ik vandaag 2x een witte B tegen
    (HH-LS-04)
    kwam m rond 12.45 uur tegen in de albert cuypstraat in zwolle
    later ’s middags nog een keer rond 16.30 uur op de meppelerstraatweg in zwolle :D

schiedam – groenoord:

Zwarte corsa-a, verlaagd, sierstukje op de einddemper, rondom aardig donker geblindeerd op de voorruit na, dtmwisser (leo versie) en 15″ brock velgjes

wie o wie… :D

limoengroen? tigra is dat een beetje na het goudzige toe??
    collega bij mijn werk heeft zoon auto, is in dezelfde straat als Gilde 17inch wielen en allles in kleur

behalve de eindhoven-ede viper is heeft er nog niemand gereageerd…

kwart over 6 een corsa b fel oranje (alla die 2 turbo E’s zegmaar)
    vet ding
    k seinde nog

Gisterenmiddag iets na 4 uur op de A20 na Gouda richting Rotterdam ter hoogte van Moordrecht een super strakke grijze Corsa B met een mooi geluidje, lekker verlaagd en Sparco kuipstoeltjes erin. Geloof dat hij afslag Capelle a/d IJsel nam.

Originally posted by Anakin
    Gisterenmiddag iets na 4 uur op de A20 na Gouda richting Rotterdam ter hoogte van Moordrecht een super strakke grijze Corsa B met een mooi geluidje, lekker verlaagd en Sparco kuipstoeltjes erin. Geloof dat hij afslag Capelle a/d IJsel nam.

Honza :)

moet je wel met m racen he! durf niemand meer sinds ie die kuipjes erin heeft :)

:jerry

Originally posted by 5chaap2k

Originally posted by Anakin

Honza :)

moet je wel met m racen he! durf niemand meer sinds ie die kuipjes erin heeft :)

:jerry

Is maar een 1400 tog ?

wel met powerbox! :thumbup

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 4,419)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.