Opel Corsa A1 C20NE Turbo Megasquirt VERKOCHT

Forumindex Forums Overige Restauratie, verbouwingen en styling Opel Corsa A1 C20NE Turbo Megasquirt VERKOCHT

25 berichten aan het bekijken - 951 tot 975 (van in totaal 1,137)
  • Auteur
    Berichten
  • #17512152

    Respect Freek!

    #17512192

    Na enkele tegenslagen kan ik komende vrijdag 12 juli toch weer deelnemen in drachten met deze auto.

    Nu met nog meer vermogen en grip.

    Hopelijk blijven de homokineten heel :jerry

    #17512193

    lekker bezig freek!!

    veel succes vrijdag!!

    #17512194

    wat is meer pk’s freek??

    #17512195

    Er is nog geen nieuwe meting gedaan.
    Dus het nieuwe vermogen is nog onbekend.

    #17512196

    Helaas ben ik er vrijdag niet maar ik ben benieuwd. Have fun en hou um heel

    #17512197

    Alles is nog heel en ik heb een nieuw record.

    De eerste run was een 11.9 king:

    De tweede run was een 12.027 seconden met een index van 12.00 seconden.

    #17512198

    :thumbup :thumbup

    #17512199

    Van harte freek, wat een dikke tijd! Zeker met je setup, die heb je mooi binnen.

    #17512200

    Netjes Freek. Goed gedaan. Tijden liegen er niet om.

    :wors

    #17512201

    Na de laatste keer in drachten (09-08-2013) gereden te hebben had de motor wat last van inhouden tijdens accelereren in de 5e versnelling bij 4500 rpm.

    Datzelfde inhouden deed hij al langere tijd tussen 3000 en 4000 rpm.

    Gisteren heb ik de bougies er uit gehaald en de elektrode afstanden veranderd van 0,8 mm naar 0,7 mm.
    En ook de Dwell (laadtijd van de bobine) verhoogd van 2,7 ms naar 3.0 ms.

    Het inhouden is over.
    Als ik in de 4e versnelling met 1000 rpm rustig volgas geef dan heb ik bij 1500 rpm al 0,5 bar laaddruk.
    Bij 2000 rpm heb ik dan 1,1 bar laaddruk.
    Bij 2800 rpm begint hij spontaan een roling burnout te trekken bij ongeveer 80 km/h :shock: (met platensperr)

    #17512202

    @freek corsa wrote:

    Bij 2800 rpm begint hij spontaan een roling burnout te trekken bij ongeveer 80 km/h :shock: (met platensperr)

    :wors

    #17512203

    focking awesome :wors

    #17512204

    :wub :wub

    #17512205

    Gooi toch eens goede banden eronder en niet van de kneiterharde ;) :thumb :thumb

    #17512206

    6 of 7 jaar oude M&H banden bedoel je?

    #17512207

    F* king: vet! en ikke blij zijn bij een beetje wheelspin bij schakelen naar de 2e versnelling :jerry

    #17512208

    Ik zit je te dollen Freek, dan maak je aardig wat vermogen als je een rollende burnout trekt. Op naar de lage 12 sec runs aankomende Drachten, dat verklaard wel dat je in de 12,8 sec bleef hangen. Nog geen slecht tijd, ik rijd het niet ;-)

    #17512209

    Die rollende burnout was niet met de M&H hoor ;)

    In drachten heb ik wel met de M&H’s 402 meter lang wielspin gehad, dat was de eerste run van 09-08-2013

    Ik zal eens proberen om te filmen hoe het rijden op straat gaat :angel

    #17512210

    Was de baan nog niet warm genoeg of de banden hebben hun beste tijd wel gehad.

    #17512211

    De baan was koud misschien zelfs nat.

    Ik heb met de M&H’s ook wel eens 1,8 en 1,9 tijden gereden, maar nooit 1,7 seconden, dus ze zijn niet perfect meer.

    #17512212

    Niet slecht voor zulke oude banden.

    #17511523

    Afgelopen vrijdag weer gereden in drachten :D

    3 runs kunnen maken en daarmee de 2e plaats behaald.

    De eerste run ging niet zoals het moest, ik had een slechte burnout gemaakt, daardoor vloog ik bij de start rechtsaf. Het ging gelukkig allemaal wel goed, maar het was wel behoorlijk schrikken.

    De tweede run wilde ik er zeker van zijn dat de banden allebei grip pakte bij de start.
    Ik heb daarom de bandenspanning nog lager gezet.
    De burnout ben ik gestart middenin de waterbak (normaal moet je erdoorheen rollen en er net voor stil staan).
    Bij de start knalde ik zo hard naar voren dat ik niet meer weet wat ik gezien heb.
    Het enige wat ik me kan herinneren is dat ik op het motor geluid wist dat ik moest schakelen naar de 3e versnelling, want ik start in de tweede versnelling.
    Het resultaat was een 60ft van 1,78 met een eindtijd van 12,08 seconden :D

    De derde run heb ik eigenlijk exact hetzelfde gedaan. De 60ft was 1,80 en een eindtijd van 12,07 seconden.
    Bij de deze run had ik een index opgegeven van 12.00 seconden, daarmee had ik de tweede plaats te pakken.

    Alles heel, veel plezier gehad, het was dus een top dagje :thumbup

    #17512213

    Goed bezig!

    #17512214

    De corsa’s deden het goed he vrijdag.
    Mooie tijden en goeie 60ft.

25 berichten aan het bekijken - 951 tot 975 (van in totaal 1,137)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.