Opel Corsa A1 C20NE Turbo Megasquirt VERKOCHT

Forumindex Forums Overige Restauratie, verbouwingen en styling Opel Corsa A1 C20NE Turbo Megasquirt VERKOCHT

25 berichten aan het bekijken - 576 tot 600 (van in totaal 1,137)
  • Auteur
    Berichten
  • #17511817

    De olie retour gaat de carterpan in, daar heb ik een buisje aan gelast.

    Een stuk olie bestendige slang en 2 klemmen zorgen ervoor dat het terug kan stromen.

    #17511818

    Vandaag een vliegwiel gescoord, morgen eens kijken welke versnellingsbak ik eraan kan knopen :P

    #17511819

    origineel gepost door freek corsa
    Vandaag een vliegwiel gescoord, morgen eens kijken welke versnellingsbak ik eraan kan knopen :P

    volgens mij heb je echt keuze uit een stuk of wat verschillende bakken ofniet ? :P alles op voorraad :jerry

    #17511820

    Freek handelt niet met geld, maar met onderdelen:D

    die sinterbrons koppeling er in, en F16/18/20 bak er achter zal vast beter rijden dan die korte f15!

    #17511821

    f16cr :):thumbup

    #17511822

    Die F15 is echt kort :P

    Ik reed 6000 rpm in de 5e versnelling na 402 meter :o

    #17511823

    F16CR is een goede optie, daar heb ik nog wel een paar van liggen.

    #17511824

    denk ik ook,

    denk als je dezelfde bak als de 16v er achter hangt dat dat je tijden niet ten goede komt :)

    #17511825

    Ik heb ook nog een F18 met metallic olie erin :angel

    #17511826

    Ik heb samen met Jan de F15CR bak en het vliegwiel eraf gehaald, en een C20NE vliegwiel met cinterbrons koppeling plaat en C20XE drukgroep erop gezet.

    Dit alles hebben we afgemaakt door er een F16CR 3,74 aan te knopen, dit was wel een strijd :angel

    Toen kwam ik erachter dat de achterste steun gescheurd was :o

    Dus morgen even verstevigen enzo, dan kan ik verder gaan met afbouwen.

    foto’s volgen nog.

    #17511827

    xxx xxxx

    #17511828

    xxx xxx

    #17511829

    Ik zie net op de foto dat ik er een ring te weinig tussen heb zitten :hmmz

    Zo zie je maar weer, haast werk is niet goed :(

    #17511830

    kut rammel:fy1

    voor de rest goed bezig :P

    #17511831

    xxx xxx

    #17511832

    dit lijkt mij een acceptabele dikte, en de dv zit er ook een stuk nette op zonder het verloopje :)

    #17511833

    een no budget sper bestaat niet..
    Keuze’s maken en een bijbaan zoeken doet dan wonderen.

    Een gelaste sper is verboden op de strip..
    Ff een tip ;)

    #17511834

    Bedankt voor de tip, ik had er al even over nagedacht, maar vast lassen is gewoon een NO-GO.

    Ik kan wel ff verder denken over wat ik zelf kan maken/ontwikkelen.

    #17511835

    bij een voorwielaandrijver is vast lassen ook niet echt makkelijk rijden denk ik… Bij een achterwielaandrijver is het niet zo’n probleem. vrienden van mij rijden daar al jaren mee.:D

    #17511836

    Ik heb net even test gereden.

    In de 3e versnelling met 215-45-17 banden erop trekt hij nu op droog wegdek net niet volledig wielspin :D dan trekt hij dus echt snoei hard op :thumbup

    De 1e en 2e versnelling is gewoon waardeloos, alleen maar wielspin :jerry

    #17511837

    #17511838

    He Freek, kom je nog ’s met dat ding naar Velp? Of durf je dat niet aan? Ben eigenlijk wel benieuwd!

    #17511839

    Sorry dat ga ik niet doen.

    #17511840

    Oke, begrijpelijk..

    Zit er eigenlijk wel een kenteken op?

    #17511841

    Ja zeker, het is een oldtimer ( 1984 ).

    Ik wil als de C20XE Turbo erin ligt en de auto wat netter is, ook deze op kenteken laten zetten.

25 berichten aan het bekijken - 576 tot 600 (van in totaal 1,137)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.