opel astra station 2.0i 16V CDX (automaat) paar vragen

Forumindex Forums Modellen Astra opel astra station 2.0i 16V CDX (automaat) paar vragen

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur

ik heb zelf een opel astra station 2.0i 16V CDX (automaat) uit 1995
    net gekocht!!

ik heb een paar defecte er aan!
    de dakraam is electronisch die gaat niet open of dicht en daar bij zin de lampjes die binnen zitten die geven geen licht als voor en achter..
    de lampjes zien er als volgt uit aan de voorkant zijn het drie lampjes de twee buitenste zijn beweegbaar en rond die branden niet de middelste is recht hoekig die dat het alleen als de deur(en) open gaat..
    achter zitten ze boven de achterste deuren die doen het ook niet..

heeft er iemand een lijst voor de zekeringen wat de symbolen betekenen en waar ze staan?
    ik heb zelf geen instuctieboekje..
    want ik zoek symbool ban dakraam en binnen lampjes..

een ander probleem is de automaat schakelt niet goed als ik aan wil rijden lijkt het of hij twijfelt met overschakelen en op de snelweg wel soms ook.. wat kan daar het probleem van zijn?

ik hoop dat er iemand verstand van heeft alvast bedankt!!!

vriendelijke groet
    robby schuurs

Hoi Robby,
    Weet je wanneer de automatenbak onderhoud heeft gehad?Zo niet, dan zou je de automaat even moeten spoelen en een nieuw filter er in en dan kijken of het euvel verholpen is ,dit is de goedkoopste manier,hoop dat het lukt.

Automaat kun je simpel verversen, is aan te raden elke 60.000 km. Filter vervangen dien je de bak te demonteren: is gebouwd op levenslang.

ik ben wel A technies
    of te wel geen verstand van auto`s maken

Dan kan je de Astra het beste naar de Garage brengen als er wat aan gebeuren moet.

laat er in de garage een forté automatic transmision treathment in gooien.

dat houd in? (forté automatic transmision treathment)?

Dit bedoelt hij,
    http://www.forte-nwe.com/NL/Forte+producten/Aandrijving/Automatic+Transmission+Treatment.html” onclick=”window.open(this.href);return false;

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.