Opel astra navigatie

Forumindex Forums Modellen Astra Opel astra navigatie

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur

Goedenmiddag, ik zal me even voorstellen :) ik ben Huub Bomhof, 27 jaar uit Hillegom en ik heb een aantal maanden geleden een opel astra gtc 1.7 2008 gekocht.
    Hier was al een multimediaspeler/navigatie ingebouwd en deze werkt ook prima (zie foto hieronder).
    Alleen nu heb ik een vraagje over de TV functie, deze werkt prima alleen kan ik alleen 1 2 en 3 ontvangen, en voor de rest van de zenders moet je uiteraard betalen.
    Nu is mijn vraag hoe kan je dit activeren? kan je ergens een kaart insteken, of kan je ergens een code invoeren dat alle zenders beschikbaar worden??

Ik hoor graag van jullie

Alleen 1 2 en 3 worden toch nog over de lucht uitgezonden? De rest is toch digitaal? misschien over internet? heeft de radio ook een browser?

1,2 & 3 haal je (analoog) uit de ether, voor de overige kanalen heb je een DVB-T ontvanger nodig waar je een kaart in kunt steken.
    Voor die kaart betaal je abonnements geld en zodoende krijg je dan je andere zenders.

Zaken zoals NavAudio.nl ed kunnen je daar vast meer over vertellen.

Dank, dan hou ik het wel bij 1 2 en 3 :)

1 2 & 3 zitten niet meer analoog in de ether maar via digitenne (dvb-t) Het enige verschil is dat 1 2 & 3 free-to-air zijn en dat voor de commercielen je een abbo nodig bent en de daarbij behorende smartcard.

als er geen mogelijkheid is om een dergelijke smartcard in te voeren dan blijft het daarbij.

en een digitenne van kpn? dat kan wel toch?

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.