Hallo,
Ik heb een vraagje/vraagjes qua installatie van een subwoofer (Pioneer TS-WX22A, http://www.pioneer.eu/nl/products/archive/TS-WX22A/index.html” onclick=”window.open(this.href);return false;) in een Opel Astra H (HB) uit 2006.
Ik wil de subwoofer (actief) inbouwen via de High Input vanaf de speakers (aansluiting zit erop). Is er iemand die op deze manier ook de Sub heeft aangesloten ? Waar zijn de draden vanaf getakt (speaker in de deur of ergens halverwege de boom, welke kleurcodes) ?
Meer zorgen maak ik me om het aansluiten van de 12volt. Normaal legde ik een kabel vanaf de accu door naar achteren en een geschakelde plus vanaf de ISO. Echter door de org. radio en Canbus wordt dit wat moeilijker. Is er ergens een fatsoenlijke aansluiting war ik de plus vanaf kan halen (achter de radio, sig aansteker of wellicht in de kofferbak zelf) ? En waar kan ik de geschakelde plus vanaf tappen ? Aangezien de subwoofer maar 150 watt is neem ik aan dat mega dikke draden niet noodzakelijk zijn (toch) ?
De radio die er nu in zit (CD30MP3 van Delphi Grundig) blijft erinzitten dus de kabel blijft verder in tact (er is wel een carkit aangesloten door de vorige eigenaar).
Iemand een idee hoe ik dit het beste aan kan pakken ?
Alvast bedankt!
Gr.
Patrick